Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Valerie93

Berichten: 3133
Geregistreerd: 10-12-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-21 16:01

Backstabbers... bahbah wat kan je je soms vergissen in mensen

fotolijstje

Berichten: 2712
Geregistreerd: 17-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-21 16:13

MarlindeRooz schreef:
De NS werkzaamheden. Echt ridicuul. Heb gewoon een UUR(!!!) extra reistijd de hele week.

Utrecht centraal?

Froukje
Forever young

Berichten: 10837
Geregistreerd: 09-02-08
Woonplaats: Uithuizermeeden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-21 16:14

M_D_H schreef:
Telpeva schreef:
Eh? Hoe dan, hier werkt de wbv alleen met Brynzeel, dat is dacht ik toch ook niet het minste merk zeg maar :=

De keukens van de woningbouw stellen niet veel voor.
Geperst hout, standaard 3 kastjes boven, 3 kastjes onder, en een fornuis waar de oven al in zit, standaard kleuren, standaard maten, standaard aanrecht, en een grote afname...
Dan krijg je het zelfs met Brynzeel voor 1200 euro :j

Froukje, hoe had jij je verzekerd? Heb je een huurwoning of een koopwoning?
In het geval van de eerste, heb jij de keuken zelf geplaatst en dat ook verzekerd als huurdersbelang of een extra dekking op genomen?
Heb je de nota nog?

Koopwoning, dit gaat via opstalverzekering.

fotolijstje

Berichten: 2712
Geregistreerd: 17-09-21

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-21 16:53

Eindelijk de stap genomen om mijn rittenkaart af te maken, er zit een nieuwe eigenaar op de manege, zegt die dat de rittenkaart niet geldig is want ze hebben hem niet overgenomen MAAR ik heb er wel meegereden toen ze er ook waren, dus hier klopt geen klote aan _-:(

Muchacho1
Berichten: 85
Geregistreerd: 03-12-20

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-21 17:16

Dat het zo lang duurt tot ik aangifte kan doen en de politie terug belt, ik wil verdomme gewoon mijn gestolen paard terug!! Vrijdag kan ik pas aangifte doen duurt nu al een halve week wordt er zo moe van… zo moeilijk lijkt het mij niet? Alle bewijzen en wie het paard heeft zijn er, maar het duurt zo lang voordat de politie wat kan. Zou vandaag terug gebeld worden nog steeds niet gebeld…

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41586
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-21 17:21

MarlindeRooz schreef:
De NS werkzaamheden. Echt ridicuul. Heb gewoon een UUR(!!!) extra reistijd de hele week.

ProRail, lijkt me. Daar heeft de NS geen invloed op.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33789
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-21 17:35

_San87_ schreef:
MarlindeRooz schreef:
De NS werkzaamheden. Echt ridicuul. Heb gewoon een UUR(!!!) extra reistijd de hele week.

ProRail, lijkt me. Daar heeft de NS geen invloed op.

De NS heeft wel invloed op vervangend vervoer regelen. Slaat echt nergens op dat ik om 6:30 weg moet woensdag omdat zij de extra reistijd niet korter dan 48(!!!) minuten enkele reis kunnen maken.
Oh die 48 minuten extra reistijd is extra op een reis van 52 minuten. Slaat echt helemaal nergens op.

fotolijstje

Berichten: 2712
Geregistreerd: 17-09-21

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-21 18:06

Thierry Baudet :') wat een gek is dat geworden

Zebrastreep

Berichten: 9751
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-21 18:07

Zenuwen voor een kennismaking gesprek voor een pgb adres. Aan de andere kant heb ik er zin in maar ik vindt het wel spannend!

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-21 18:11

fotolijstje schreef:
Thierry Baudet :') wat een gek is dat geworden

Geworden? Hij is nooit anders geweest. Wat een volslagen idioot.


Ik erger me aan ziek zijn, ik ben nooit ziek en nu dus wel. Ga ik heel slecht op. Heb ook geen tijd om ziek te zijn want ik moet nog veel afronden bij mijn oude werkgever en begin morgen bij mijn nieuwe werkgever (2 weken 50/50 werken bij mijn oude werkgever en nieuwe). Zucht. Paracetamol en door. Geen corona overigens. Was misschien haast beter geweest want dan was het verplicht uitrusten.

Nyaleti

Berichten: 6133
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-21 19:39

Pony is verkocht. Hij gaat echt naar een gouden huisje maar het is zo zo moeilijk ;( het gaat gewoon te snel. Een maand geleden m'n maatje moet afgeven en nu m'n andere pony weg. Hij kan ook niet langer blijven want hij is echt ongelukkig alleen maar in 1,5 maand van 2 naar geen pony's na 14 jaar paarden gehad te hebben...

DuoPenotti

Berichten: 29440
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-21 19:40

Nyaleti schreef:
Pony is verkocht. Hij gaat echt naar een gouden huisje maar het is zo zo moeilijk ;( het gaat gewoon te snel. Een maand geleden m'n maatje moet afgeven en nu m'n andere pony weg. Hij kan ook niet langer blijven want hij is echt ongelukkig alleen maar in 1,5 maand van 2 naar geen pony's na 14 jaar paarden gehad te hebben...

:knuffel:

dat is echt niet leuk.
Sterkte.

Telpeva

Berichten: 14709
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-21 19:47

Nyaleti schreef:
Pony is verkocht. Hij gaat echt naar een gouden huisje maar het is zo zo moeilijk ;( het gaat gewoon te snel. Een maand geleden m'n maatje moet afgeven en nu m'n andere pony weg. Hij kan ook niet langer blijven want hij is echt ongelukkig alleen maar in 1,5 maand van 2 naar geen pony's na 14 jaar paarden gehad te hebben...

Ah dat is heftig zeg, in zo'n korte tijd afscheid nemen van allebei je dieren... :knuffel:

Mando

Berichten: 15692
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-21 19:56

Sterkte zal wel stil worden

MizzMontana

Berichten: 5677
Geregistreerd: 05-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-21 19:58

Nyaleti sterkte :(:)

Ik erger me aan mijn hoofdpijn al drie dagen omdat ik gestopt ven met cafeïne drinken…

Ineke2

Berichten: 33111
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-21 20:55

Nyaleti sterkte dat is echt heel erg moeilijk inderdaad :knuffel:

Zebrastreep

Berichten: 9751
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-21 20:56

Zebrastreep schreef:
Zenuwen voor een kennismaking gesprek voor een pgb adres. Aan de andere kant heb ik er zin in maar ik vindt het wel spannend!


Edit aangenomen *\o/*

Merileth

Berichten: 1117
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Maarssen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-21 21:21

Ik moet een certificaat halen voor mijn werk, en op zich vind ik dat wel leuk. Ik vind veel dingen interessant en zuig feiten op als een spons. Maar ik moet nu wel wat vaart maken met leren, en ik merk dat ik dat wel lastig vind met een werkweek van gemiddeld 36 uur. Ik kom uit 15 uur per week, en ben heel blij met meer uren, en dit werk, maar mijn hoofd tolt na een dag werken en ook nog leren in de avond. Daar staat tegenover dat als ik nu deze week door bikkel, ik de e-learning afgerond heb met het weekend, en dan nog bijna 2 maanden heb om op locatie examen te doen. In totaal moet ik het binnen 3 maanden halen, en ik heb mezelf de 1e maand de tijd gegund om om te schakelen naar én een andere branche, én meer dan een verdubbeling in uren. Maar dat maakt het nu wel even pittig, al zou ik niet veel problemen moeten hebben met het halen, het is wel veel leerstof en ik moet er ook echt wel even voor gaan zitten. Enige lichtpuntje is dat de studiebelasting qua tijd niet klopt bij mij, ik ga er sneller doorheen, ook de oefentoetsen (heb je er 55 minuten voor, doe ik het in nog geen 10 en haal hem ruimschoots).

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-21 21:25

@Nyaleti, heel veel sterkte. Wat ontzettend moeilijk…

@Zebrastreep: gefeliciteerd!

Dat ik zo’n last van mijn lage onderbuik (baarmoeder) heb. Mijn eisprong doet zó véél pijn, niet normaal en nu ben ik twee dagen later en wéér pijn/ last. Morgenochtend ga ik mijn huisarts bellen want ik maak mezelf alweer helemaal gek.

fotolijstje

Berichten: 2712
Geregistreerd: 17-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-21 21:55

Zebrastreep schreef:
Zebrastreep schreef:
Zenuwen voor een kennismaking gesprek voor een pgb adres. Aan de andere kant heb ik er zin in maar ik vindt het wel spannend!


Edit aangenomen *\o/*

gefeliciteerd!!

Ik wil een andere functie zoals sommige al vaker hebben gelezen maar ik vind de moed (en tijd) maar niet om het te zeggen tegen mijn baas :')

en ohja, de manege met die rittenkaart, ik kan ook mijn geld terugvragen bij de oude eigenaar, dus ik vraag hoe, zeggen ze ja bij hem dus := dat begrijp ik wel maar ik heb geen idee waar ik dat doe, dus ik vragen maar ze hebben nog steeds niet gereageerd

Zebrastreep

Berichten: 9751
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-21 22:24

dankjewel iedereen :D :D

--

Gelijk natuurlijk hoofdpijn en moe van alle gesprekken van vandaag :') Was een vermoeiende dag en vooral veel gepraat. Morgen gelukkig leuk dagje in de planning staan :j

nicole_floor

Berichten: 3245
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-21 22:31

fotolijstje schreef:
Thierry Baudet :') wat een gek is dat geworden

Ach alles om zieltjes te winnen. :+


Mijn konijnen maken zo dramatisch veel lawaai als ze uit en in hun hok springen. Kan niet normaal rustig ofzo. :')

Cowboy55
Berichten: 8490
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-21 22:33

nicole_floor schreef:
fotolijstje schreef:
Thierry Baudet :') wat een gek is dat geworden

Ach alles om zieltjes te winnen. :+


Mijn konijnen maken zo dramatisch veel lawaai als ze uit en in hun hok springen. Kan niet normaal rustig ofzo. :')


Ze heten niet toevallig Thierry en Geert? :D

TessaxQuincy

Berichten: 1037
Geregistreerd: 31-12-17
Woonplaats: Meppel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-21 22:38

Puppy die besluit dat traplopen leuk is. :\
Ze viel net al van de tweede trede naar beneden toen ik haar net wou pakken. |o

nicole_floor

Berichten: 3245
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-21 22:38

Het zijn 2 dames. _O-
Nee helaas Bugs en Bunny. :+