Wie heeft er ook al zo’n zin in kerst!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
cursebreaker

Berichten: 11398
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 10:01

Ik klop even af maar met onze hond en kat gaat het gelukkig al sinds jaar 1 goed. Toen we de kerstboom de eerste keer opzetten met hen, waren ze beiden pas een half jaar oud haha. Maar ik vond dat ze maar moesten leren omgaan met een kerstboom aka met rust laten :') }> Nu had en heb ik het voordeel dat ik Veel thuis ben, dus ik kon wel veel tijd investeren in de dieren begrenzen/leren omgaan ermee. De kat gaat wel onder de boom in het mandje zitten - maar vind ik ook niet erg, want ze klimt verder niet de boom in ofzo - en heeft een beetje geknaagd in het begin, maar hebben we kunnen afleren. En de hond blijft er ook wel netjes vanaf, alleen als er met opzetten eens een bal viel, wilde ze die nog wel proberen te pakken, maar voor de rest doet ze er ook niks meer mee. En zo heb ik ook gewoon dozen/cadeautjes met snacks voor de dieren onder de boom staan :') #Livingontheedge hehe. Nee maar ook daar blijven ze gweoon netjes vanaf. Enige wat de kat wel heel interessant vind zijn die lintjes die vaker op cadeautjes zitten, dus daar moet ik wel nog eens mee opletten en een herhaaldelijke NEE zeggen haha. Ik kan het echt niet aan om geen kerstboom te hebben staan. Beter gezegd; we hebben er zelfs 2. Mijn zoon heeft een eigen boom :')

De monstertjes met 6 maanden oud; de eerste kerst!

Afbeelding



Wennii
Oh ik ben wel benieuwd hoe die ingepakte cadeautjes uit zien! Ik wil me dit jaar ook echt gaan focussen op wat meer speciaal inpakken. Probeer het elk jaar en uiteindelijk door tijdgebrek houd ik het alsnog makkelijk. Heb een heel pinterest bord vol met ideetjes dus wil dat dit jaar in ieder geval voor de advent van m'n vriendin en de secret santa waar ik aan mee doe tot uitvoering gaan brengen. En dan het liefst iets met een thema, dat alles wel een zelfde 'vibe' heeft zeg maar.

purny
Dat klinkt echt onwijs gaaf zeg!! Heel veel plezier gewenst alvast, maar dat komt vast helemaal goed denk ik :j *\o/*

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<


_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41547
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Wie heeft er ook al zo’n zin in kerst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 10:08

Omg ja, aftellen *\o/*!

Ceffyl

Berichten: 1194
Geregistreerd: 17-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-21 10:14

Marijke_1995 schreef:
Ben ik te vroeg? :):)

Nooit! <3

Haha, ik had het vd week al over kerstbomen en werd zo gek aangekeken, zo van 'denk jij daar nú al over???'

purny

Berichten: 27461
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Wie heeft er ook al zo’n zin in kerst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 10:33

@cursebreaker: Die foto is echt een kerstkaart waard :D En dank je wel.

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

dravergekkie

Berichten: 9266
Geregistreerd: 15-07-05
Woonplaats: Den-Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 11:02

Wij hebben volgende maand alweer een bezoekje gepland naar Cranenbroek , daar gaan we onder andere altijd heen om kerstzooi te kopen :o

DieL_Zor : Ben jij daar al eens geweest in die winkel in Scheveningen ?
Had er nog nooit van gehoord tot van de week , gaan we ook maar eens heen dus :+

Sjimmy & Goldy :+:
★ Binky&Rocky first you were the best on earth, now you're the best in heaven.★

Namira542

Berichten: 1060
Geregistreerd: 09-06-16
Woonplaats: Grunnn.

Re: Wie heeft er ook al zo’n zin in kerst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 11:07

Ik ben ook al helemaal klaar voor kerst!
Mijn vriend zit er alleen nog niet zo op te wachten dus ik zou me nog even in moeten houden. {:) {:) <|-

Kattenvrouwtje :o
Helga v. Alteveer *11'05'1993 - †16'10'2017 Y;(

Selina

Berichten: 14266
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Re: Wie heeft er ook al zo’n zin in kerst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 11:14

Ik ben aan het aftellen totdat er kerstverlichting in de winkels ligt en ik dit jaar wel op tijd ben om het te kopen :')

Mooie foto’s van jouw hond? http://www.simondel.nl

DieL_Zor

Berichten: 3883
Geregistreerd: 04-04-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 11:16

dravergekkie schreef:
Wij hebben volgende maand alweer een bezoekje gepland naar Cranenbroek , daar gaan we onder andere altijd heen om kerstzooi te kopen :o

DieL_Zor : Ben jij daar al eens geweest in die winkel in Scheveningen ?
Had er nog nooit van gehoord tot van de week , gaan we ook maar eens heen dus :+


Vorig jaar voor het eerst! Daarvoor ook nog nooit van gehoord, maar heb me er prima vermaakt en met een volle tas naar huis gegaan :D Goede prijzen en aanbiedingen hadden ze toen ook. Geloof dat het dit jaar nog wat groter is.

Awh die foto <3

A snowflake is one of nature's most fragile things but look what they can do when they stick together

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 12:03

Omg jaaaaa *\o/*

Marijke_1995
Berichten: 898
Geregistreerd: 30-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 08:42

Ceffyl schreef:
Marijke_1995 schreef:
Ben ik te vroeg? :):)

Nooit! <3


Wohaaah zoveel reacties haha, zo leuk en aanstekelijk om het enthousiasme die ik lees in de berichten te merken <3 Ik heb sinds maart dit jaar mijn eigen huisje en kijk er zo naar uit om die gezellig te maken voor de donkere dagen!


Amber_anne schreef:
Marijke_1995 schreef:
Ben ik te vroeg? :):)


Nee hoor ik heb de spullen voor de kerst kaarten net van zolder gehaald *\o/*

Niceeee! Ga je zelf kerstkaarten maken? Zo creatief!


IsaCalixa schreef:
Oeh, leuk topic :) ik heb trouwens niet dat ik specifiek zin heb in kerst zelf maar meer de gezelligheid van de herfst en de winter in het algemeen. Kan ook niet wachten tot de bomen weer mooi rood en geel gekleurd raken en dat je dan zo'n mooie foto's kunt maken <3 En heerlijk met een dekentje en warme chocomel op de bank, gezellige lampjes en versieringen buiten..

Dus 't is voor mij meer de hele periode :)

Jaaa hier sluit ik me zeker bij aan. Het gaat mij ook niet om de specifieke dagen maar om het gevoel van de periode eromheen <3


DieL_Zor schreef:
:):) Ohh yes!
Afgelopen zomer bezig geweest met een website voor een klant - een kerstpakkettenwinkel. Dat was met 30 graden wat intens :+ maar nu het weer donker is ‘s avonds en het weer wat kouder wordt is het weer toegeslagen hoor :D

Inderdaad wel ook wat jij zegt IsaCalixa :j De hele periode is mooi. Al merkte ik vorig jaar wel heel erg dat het hoogtepunt daarvan de Kerst was.

Binnenkort maar weer eens neuzen in de giga Kerstwinkel in Scheveningen [&]

Haha dat kan ik me voorstellen, dan kan je beter aan een website die zwembaden verkoopt werken :P

En goede tip! Misschien moet ik een dagje uit plannen haha.


cursebreaker schreef:
Jaaa, zin in! Vooral gewoon de periode er omheen als oa de boom opstaat en er versierd is, het vroeger donker wordt en er dan zo'n gezellig sfeertje in huis hangt maar ook in de winkels overal. De verplichte bezoekjes hoeven van mij niet perse allemaal, omdat het altijd mentaal wat veel gevraagd is van me op maar een paar dagen tijd maar eenmaal bij elkaar is het wel altijd gezellig. Maar nu ook nog even volop gaan genieten van de herfst, want dat is uiteindelijk toch wel mijn favoriete seizoen <3

Wij zijn ook al even bezig met af en toe cadeautjes in te kopen al voor oa onze zoon, we hebben de eerste advent kalenders in huis gehaald of in pre-order staan voor onszelf maar ook onze dieren hihi en de eerste kerst box voor onze hond is ook al gepre-orderd. Ook al bezig met een adventkalender voor een goede vriendin samen te stellen, wat ik onwijs leuk vind om te doen/mee bezig te zijn, en al bijna klaar zelfs met een Secret Santa pakket voor mijn lootje van een SS waar ik aan mee doe. We hadden daar in januari al lootjes voor getrokken omdat de hele groep zo enthousiast was haha! Dus de meesten van ons hebben echt al maanden terug de eerste dingen gekocht ook - we hebben het er al het hele jaar over <3

Vorig jaar had ik bv. een adventkalender gemaakt voor onze zoon, die dan zo erbij hing- met de te grote cadeautjes op de dressoir 'verstopt' (moet alleen echt een andere sneeuwdeken hebben dit jaar haha, dit ziet echt niet uit zo in stukken) Maar daar ben ik nu ook mee bezig met de eerste dingen alweer. Zo leuk hihi. En als ik deze foto dan weer zie van de advent vorig jaar, krijg ik echt alweer zoooveel zin om het huis versierd te hebben haha. Zo'n heerlijk sfeertje is er dan <3
[ [url=m/BkoEpP.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ahhhh dat ziet er zo leuk en gezellig uit <3 Wat heb je dat mooi gemaakt!
Maar wow SS in januari haha! Wel echt super leuk om met zijn allen die sfeer te voelen!


purny schreef:
Nadat ik 2 jaar geleden het idee had om de ultieme kerstsfeer in Amerika te proeven en een weekje naar New York te gaan moest het helaas vorig jaar gecanceld worden.
Maar ik kan nu zeggen dat ik in december de kerstsfeer ga proeven en een weekje new york kan gaan doen.
Sowieso gaat de dyker heights op mijn lijstje... daar bouwen Amerikanen elk jaar hun huizen om in hele grote kerstversiering.
Ik heb er heel veel zin in!

Super gaaf, kan me voorstellen dat je daar heel erg naar uit kijkt! Alvast heel veel plezier!

cursebreaker Die foto is toch fantastisch <3 Inderdaad een kerstkaart!

All I need is one song ❤️

CoonArt

Berichten: 23287
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Re: Wie heeft er ook al zo’n zin in kerst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 10:50

Een blik in de Action...

Afbeelding

Have You Hugged Your Horse Today?


PSvanLot

Berichten: 10135
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 10:55

BOTtraining schreef:
Liep vorige week even de action binnen en die hebben gewoon nu al een gangpad ingericht met kerstspullen :')
Vind het voor de pepernoten vaak al veel te vroeg laat staan kerstspullen terwijl het nog 24 graden was.
Maar eerlijk is eerlijk, ik ben er stiekem doorheen gelopen om te kijken en niets gekocht uiteindelijk :D
Hopelijk wachten ze op de radio nog ff met de liedjes.. :+


Dat hadden ze serieus een maand geleden al... Je kunt er niet vroeg genoeg mee zijn dacht ik haha.

Niet alleen zin in kerst, maar vind het nu de dagen korter worden weer zo gezellig worden met de kaarsjes etc.
Ik houd echt van de zomer, maar de warmte van de kaarsjes, plaids etc in de herfst en winter vind ik altijd zo heerlijk.
Toevallig hadden we het gisteren over de kerstboom haha. Die komt er altijd op 5 december.

Ceffyl

Berichten: 1194
Geregistreerd: 17-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-21 19:45

Ooh jongens, ik schop dit topic weer even omhoog. Ik ben gister naar de Intratuin in Duiven geweest <3 Wat een kerst-walhalla is dat *\o/* Eerst naar de kerstdorpen gekeken en ben erna helemaal los gegaan op de versiering.

Kom maar op met kerst nu! <|- <|- <|-

Selina

Berichten: 14266
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-21 22:51

Hier 2 weken terug naar de Intratuin geweest en sindsdien staat de kerstboom O:) Inmiddels liggen er ook al iets van 15 cadeaus onder [&]

Afbeelding

Huis ook versierd **\O/**

Afbeelding

En paard :=


Afbeelding

Mooie foto’s van jouw hond? http://www.simondel.nl

Amber_anne

Berichten: 6902
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Wie heeft er ook al zo’n zin in kerst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-21 23:05

Ik heb vandaag de kerstboom opgezet. Zonder versiering zodat mijn katten even kunnen wennen

Was wel vergeten wat voor joekel het was :+ Afbeelding

lor1_1984

Berichten: 12040
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-21 23:09

Ik ben bezig met decoreren.
Kleine boom staat al, moeten nog wat ballen en candy canes bij in en dan is die in principe klaar. :))
Verder wat kaarsglaasjes/waxinehouders hier en daar, een guirlande in de vensterbank, een loper over de salontafel en als laatste de grote boom opzetten.
Oh en uiteraard cadeaus inpakken en naast de kleine boom zetten. :D

6+3=9, but so does 5+4.
The way you do things isn't always the only way to do them.
Respect other people's way of thinking.

cursebreaker

Berichten: 11398
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-21 23:16

Oeh heerlijk om weer wat activiteit te zien hier <3

Ik ben dit weekend bezig met deco weghalen overal zodat ze plaats kunnen maken voor de kerst decoratie. Plan is om volgend weekend en de week erna alles klaar te maken tussendoor. Kijk er weer naar uit <3

Cadeautjes liggen al gedeeltelijk ingepakt boven - hebben al het eea gekocht - dus zodra de boom staat kan er gelijk wat onder Hihi. Heb wel nog veel werk aan de advent van m’n zoontje die 1dec af moet zijn, maar komt wel goed ook.

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

tones

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-10-05
Woonplaats: Veluwe.

Re: Wie heeft er ook al zo’n zin in kerst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-21 23:24

Als ik jullie zo zie kan ik dus al prima mijn kerstboom neerzetten, ik loop er al weken over te denken.
Zag gister die Diewertje over het sinterklaarjournaal en dacht; begint dat gedram nu al?
Oh wacht, wie zeurt er al weken over de boom. :')