Op zoek naar zéér comfortabele schoenen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Op zoek naar zéér comfortabele schoenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-21 18:50

Ik fotografeer bruiloften en heb dit altijd op mijn zwarte Vans gedaan, maar ik word ook een jaartje ouder en mijn lijf krijgt er meer moeite mee.
Nu ben ik op zoek naar écht enorme comfortabele zwarte schoenen waar ik de hele dag op kan lopen en staan zonder dat mijn voeten, benen en rug zeer gaan doen.

Iemand tips?

xoranlover

Berichten: 6588
Geregistreerd: 29-10-06
Woonplaats: Limboland

Re: Op zoek naar zéér comfortabele schoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 19:05

Ik fotografeer ook bruiloften of andere shoots van meerdere uren. Maar ik heb eigenlijk altijd mijn skechers aan. Soms neem ik een 2e paar mee om te wisselen. Ik heb skechers waarbij het net is als je op kussentjes loopt. Als ik last krijg van mijn voeten doe ik een ander paar aan.

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Re: Op zoek naar zéér comfortabele schoenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-21 19:08

Ja sketchers zit ik nu ook aan te denken, niet de mooiste, maar minder pijn is belangrijker
Gisteren kreeg ik na 7/8 uur echt pijn in mijn voeten en benen. Eerste van het jaar, dus ook niet veel gewend momenteel. Hopelijk wordt dat ook nog wat beter

Ben benieuwd of er verder nog tips komen!

Cinderella

Berichten: 6326
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: Cinderella Castle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 19:17

Xsensible stretchwalkers! Prijzige schoenen en niet heel modieus, maar ze zitten heerlijk! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 19:18

Misschien zijn barefootschoenen een idee om te proberen? Bijvoorbeeld van VivoBarefoot.

ClaudiaHS

Berichten: 8057
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 19:20

Het eerste wat in mij op komt zijn Wolky's. Daar heb je de "oude wijven" modellen van, maar ook zeker hele leuke hippe.
En wat ik ook ontzettend lekker vind zitten zijn Mag's (ook die hebben leukere modellen dan alleen degene met dikke spicegirl zolen) .

purny

Berichten: 27489
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Op zoek naar zéér comfortabele schoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 19:22

Skechers zijn naar mijn mening geen schoenen waar je de hele dag op kan lopen en staan.
Als je echt voor kwaliteit wil gaan dan zou ik timberlands kopen

beegee
Berichten: 949
Geregistreerd: 12-02-21

Re: Op zoek naar zéér comfortabele schoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 19:25

Ik loop fijn op mijn nike air max.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101733
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 19:45

beegee schreef:
Ik loop fijn op mijn nike air max.

Ik ook, ik wil echt niets anders meer.

Chiren

Berichten: 534
Geregistreerd: 19-03-19

Re: Op zoek naar zéér comfortabele schoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 19:59

Dr Martens, bijvoorbeeld de 1461's of de 3989's. Ik vind AirMax echt niet kunnen op een bruiloft als professional.

Cinnepin

Berichten: 8928
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Re: Op zoek naar zéér comfortabele schoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 20:03

skechers! Daar kan ik zeker een dag op lopen

MyWishMax

Berichten: 25306
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Op zoek naar zéér comfortabele schoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 20:05

Ik kan juist op sketchers wel de hele dag staan en lopen door het voetbed. Ik moet ze wel echr vast maken, maar andere schoenen krijg ik toch pijn in mijn voeten in en hier veel minder.

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-21 20:07

Chiren schreef:
Dr Martens, bijvoorbeeld de 1461's of de 3989's. Ik vind AirMax echt niet kunnen op een bruiloft als professional.


Dr Martens loop ik me op stuk, dus dat wordt hem niet. Daarnaast zijn ze ook veel te warm

Nike air max vind ik ook niet kunnen, maar goed sketchers zijn ook sneakers…

Heb iig een paar van die Xsensible schoenen besteld om te proberen. Ben benieuwd!

Nettie007

Berichten: 116
Geregistreerd: 07-06-16

Re: Op zoek naar zéér comfortabele schoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 20:11

Schoenen van Woden zijn ook heel comfortabel, te koop bij Idenza

Anoniem

Re: Op zoek naar zéér comfortabele schoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 20:15

En even een andere richting op: misschien dat steunzolen eventueel een optie kunnen zijn?

Goof

Berichten: 28784
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 20:18

Chiren schreef:
Dr Martens, bijvoorbeeld de 1461's of de 3989's. Ik vind AirMax echt niet kunnen op een bruiloft als professional.


TS komt niet als decoratie, maar moet uren werken. Comfort boven looks dus!

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-21 20:19

Mkango schreef:
En even een andere richting op: misschien dat steunzolen eventueel een optie kunnen zijn?


Heb ik al gehad, wel jaaaaren geleden hoor. Werkte toen in de horeca, maar kreeg met de zolen alleen maar meer pijn in mijn lijf.

Goof: je hebt deels een punt, maar ik moet er ook wel een beetje representatief uit zien ;)

BOTtraining
Berichten: 131
Geregistreerd: 22-04-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 20:22

Persoonlijk heb ik hele goede ervaringen met het merk Ecco. Je hebt echt hele leuke sneakers en veterboots van.
Beiden droeg ik toen ik nog in de horeca werkte en gemiddeld 19 km op een dienstavond.
Mijn voeten deden altijd veel pijn en m’n benen voelden ongelooflijk moe aan. Maar sinds ik ecco’s ben gaan dragen had ik daar geen last meer van.
Natuurlijk voelde ik m’n voeten ook heus wel, maar echt nihil in vergelijk met m’n normale sneakers of Vans.
Misschien heb je er iets aan.

Goof

Berichten: 28784
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 20:25

Liselot schreef:
Goof: je hebt deels een punt, maar ik moet er ook wel een beetje representatief uit zien ;)


Tuurlijk, maar dat kan ook met je kleding. Je kunt er zo keurig uit zien als je wil, maar goede schoenen zijn het belangrijkste.

Niet helemaal vergelijkbaar, maar toch; ik werk in het VO dus wij hebben eens per jaar (sommige scholen 2x per jaar) een open dag voor mogelijke nieuwe leerlingen. Dan moet ik de gehele tijd staan, nadat ik al een hele dag gewerkt heb. Dat zijn dagen van 8.00 tot 22.00 uur. Je gelooft toch zelf niet dat ik mijn rug etc vernaggel omdat ik persé hakken of nette schoenen wil dragen? Nette kleding, maar wel degelijk mijn Nike's eronder. Comfort boven alles, anders kan ik echt niet werken.

manonutjuh

Berichten: 3008
Geregistreerd: 12-10-04
Woonplaats: Goeree-Overflakkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 20:27


zonnebloem18

Berichten: 24835
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 20:27

Ik zweer bij Ecco, jaren heel fijn op gewerkt. Het is dat ik nu met veiligheidsschoenen moet werken, anders droeg ik ze nog steeds. Kan er zonder problemen 9 uur op staan en lopen.

Sure_lee

Berichten: 10389
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 20:29

Ik heb nu een aantal jaren deze sneakers van Cat. Ze zien er een beetje lomp uit. Maar ik heb nog nooit sneakers gehad waar ik de hele dag op kan lopen en staan zonder zere voeten of blaren te krijgen.
In het begin is het een beetje wennen want ze zijn wel zwaar.
https://www.asos.com/cat-footwear/cater ... isting=yes

MirandaMalik

Berichten: 9882
Geregistreerd: 13-06-05
Woonplaats: Groningen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 20:33

Goof schreef:
Chiren schreef:
Dr Martens, bijvoorbeeld de 1461's of de 3989's. Ik vind AirMax echt niet kunnen op een bruiloft als professional.


TS komt niet als decoratie, maar moet uren werken. Comfort boven looks dus!

Bovendien een zwarte air max is netjes genoeg, valt echt niet op.

8nnemiek

Berichten: 43398
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Op zoek naar zéér comfortabele schoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 20:57

Ik film bruiloften, en loop altijd op schoenen met op maat gemaakte inlegzooltjes. Ook als je verder niet vaak last hebt van je voeten kan een inlegzool toch flink verschil maken.
Met zooltjes kan ik bijna alle schoenen aan, dus ook op lage pumps bijvoorbeeld kan ik prima een bruiloft van 12 uur draaien. Maar meestal draag ik nette sneakers, vaak gewoon merkloos, met een gevulde rand zodat ze bij de hak lekker zacht zijn.

_Bonte_

Berichten: 3380
Geregistreerd: 18-06-06

Re: Op zoek naar zéér comfortabele schoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 21:33

Ik zweer bij het merk tamaris , ik sta van 8 tot 8 op men voeten en hou van dit merk.

Deze schoenen zijn ook heel schappelijk in prijs ( verhoudingsgewijs met andere bekende merken) .