Domme tiener acties

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 15:23

O vanalles.

Ik en vriendin wouden naar de dierentuin maar onze drukke agenda’s lieten het niet toe. Dus gingen we maar op een schooldag. Dat resulteerde in 3 jaar regelmatig spijbelen :+ op een college waar echt nooit wat uitgevreten werd. Het duurde enorm lang voor ze erop kwamen en pas drie maand voor mijn afstuderen werd ik anderhalve dag geschorst en vreesde ik even voor mijn diploma oeps :D maar zoveel lol gehad!

Of naar een fuif gaan en bij een vriendin blijven slapen. Moest wel mijn moeder bellen om te zeggen dat we op een bepaald uur thuis waren. Dus wij om 1u in de nacht over straat op naar de dichtste telefooncel braaf bellen en dan weer verder gaan feesten tot de tent sloot ergens in de ochtend :D was toen ook echt nog super jong.

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)


poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 23:23

Palmera schreef:
Moet het persé uit mijn tienertijd? :+



Nee hoor :D

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Domme tiener acties

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 23:51

Ik heb mijn broer ooit wijsgemaakt dat je de nuvaring als armband droeg en hij was er mee weg ook :D

Mijn broer is sowieso wel een brokkenpiloot. Met een vriendje de straat af fietsen bergaf (ons huis stond op het eind) en wedden wie laatst zou remmen. Mijn broer remde laatst (of niet), ging door de voorruit naast de voordeur en sneed zijn polsslagader over. Mijn moeder was gelijk tien jaar ouder.

Enkele jaren later: moeder en ik gaan op vakantie. Broer at op de gekste momenten gefrituurde snacks dus moeder had het vet ververst en hem dit verteld en hem op het hart gedrukt het niet zelf te verversen. Hij was toen al 19.
Heeft hij het uiteraard willen verversen en kokend heet frietvet over zijn hand gegoten....

Hij is verder goed terecht gekomen hoor :D

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Domme tiener acties

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 08:41

Wij deden dat in de horeca op de markt van Ieper. Er zitten daar erg veel zaken en als er iemand nieuw begon stuurden wij op pad om ‘het speciaal machien ‘. Dat was zogezegd een heel duur ding dus deelden alle eigenaren het met elkaar. En iedereen speelde ook altijd lekker mee: O oei je hebt het net gemist wij hebben het gisteren gebruikt maar nu ligt het alweer bij die.

Je was zo een uur op pad hahahaha. Maar je was gelijk wel eens overal geweest :D

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Domme tiener acties

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-21 23:07

Doet me eraan denken: iemand op stal had haar voet omgeslagen en zat in de gips. Het hele verhaal was wazig en deze dame durfde al wel eens de waarheid verdraaien :D en toen kwam het uit: niet voet omgeslagen op weg naar huis (wat korter was door de wei). Maar ze was dus in de wei op de merrie van de eigenares gestapt zonder halster of hoofdstel en eraf gekletst :D achteraf konden we er allemaal wel om lachen maar dat was echt een domme actie.

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Domme tiener acties

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-21 23:29

Ouch!

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, bloemm, Gee, Googlebot, henshem, Hicaria, Joy_Mennings, kosseh, Lau07, lobkew, maitestar23, MissMarije, ontherun, Plus_en_Min, Relserk, Shenavallie, Symke, Wenta en 187 bezoekers