Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Love_Laugh
Berichten: 837
Geregistreerd: 21-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 19:23

Zwanger en alleen maar chagrijnig, erger me aan alles en iedereen. :\

Fearn

Berichten: 4764
Geregistreerd: 06-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 19:28

Ziek zijn -O- ik wil gewoon dingen kunnen doen, hele dag in bed/op de bank is niks voor mij.

Maar ik voel me echt belabberd :+ Dus zelfs een boterham smeren kost al inspanning

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 19:47

luuntje schreef:
Moestuin kan je haar niet blokkeren?
Als mijn zusje mijn partner zo zou behandelen zou ze niet welkom zijn op mijn bruiloft.

Lestrange, sterkte en eet smakelijk.


Ze is geblokkeerd en ze heeft met veel drama gebeld met mijn vriend dat ze geen getuigen meer wilt zijn. Zij wil dat enkel zijn als ze een goed gevoel heeft bij beiden en dat heeft ze niet bij mij. Uiteraard met nog een hoop leugens erbij die ik met screens heb kunnen weerleggen :') Zij is van mij ook niet meer welkom hoor :=

Ik heb het gesprek doorgestuurd naar enkele vriendinnen omdat ik echt begon te denken dat ik super onredelijk was geweest. Maar allemaal zeggen ze dat mijn bericht echt heel net was en zij zelfs niet zo lief waren gebleven. :+

chanicha

Berichten: 12142
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 20:22

Moestuin, loslaten en in haar sop gaar laten koken, je hebt haar niet nodig in je huwelijk.
Jij loopt je vreselijk op te winden, begrijpelijk hoor, maar dat is ze niet waard.

Ik had/heb ook zo'n schoonzus maar was er zo klaar mee en mijn man ook.

Rambogirl

Berichten: 3586
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Etten Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 20:22

@Moestuin: ik zou t zoveel mogelijk laten rusten. Die ruzie kan toch pas uitgepraat worden na de bruiloft en in de aanloop zou ik ook helemaal geen zin hebben in dat soort drama. Hoe lastig je t ook voor je vriend vind.

Anoeska27

Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 21:36

Mijn dochter heeft een stappenplan voor een spreekbeurt mee naar huis gekregen en die gaat zo ontzettend tegen de visie van haar school in... Maar meester weigert te reageren op berichten en afspraken komt hij ook niet na. Mijn geduld is compleet op inmiddels.

marley93

Berichten: 6029
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 21:42

Jared Leto als The Joker in Suïcide Squad. Hij deed de naam eer aan, wat een grap.

Jolien87

Berichten: 17407
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 22:21

Hormonale schommelingen. Ik had net lekker mijn huid weer lekker zuiver en nauwelijks nog pukkeltjes en deze week is het weer bingo. En woensdag heb ik nota bene een sollicitatiegesprek. Super.

Zebrastreep

Berichten: 9743
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 22:37

Dat er een gitaarsnaar knapte , ik dacht net oh nee ik moet de snaar niet te ver terugzetten. Maar toen was het uiteraard al gebeurd. Altijd fijn dat je daarna een zweepslag op je hand krijgt :')

Marcella

Berichten: 36687
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 23:16

Bijna van de weg gereden met de scooter.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 23:23

Allergische reactie op weet ik veel wat? Heel mijn huid is rood en gezwollen. Overal bultjes. Ik verga van de jeuk.

Afbeelding
Afbeelding

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 23:27

Ojee... teatree olie helpt echt vaak tegen de jeuk. Hopelijk heb je dat in huis.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 23:28

Nee helaas niet. En om de huisarts van wacht te bellen vind ik precies ook weer wat extreem. Douchen hielp ook nauwelijks. Nog nooit voor gehad dit en hoop echt dat het eenmalig is.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 00:21

Ik krijg dat soort uitslag nog wel eens bij extreme stress. :+

Mars

Berichten: 33257
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 00:38

Ah wat een ellende Moestuin, ik heb ook zoiets gehad na een berg stress. Koelen met ijs kan jeuk wel verzachten. En een antihistamine (tablet tegen hooikoorts etc) kan ook helpen tegen jeuk!
En ik denk dat je echt echt voor jezelf moet zorgen en die schoonzus met haar *** links laten liggen.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 02:33

Of die mug in mijn kamer even voorgoed haar kleine vampieroogjes wil sluiten, of binnen bereik van mijn hand wil komen zitten, dan help ik even. Doe geen oog dicht zo. :x

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 03:57

Marlinde en Mars: Vriend zei ook al zoiets... Ergste jeuk is weg nu. Mijn huid doet nu vooral pijn. Ogen zijn aan het etteren nu en keel zit half toe genepen. Uiteindelijk toch nog een dokter gebeld omdat ik toch wel benauwd werd met ademen en deze gaf aan dat deze reactie kon komen van antibiotica die ik momenteel neem.

Ik twijfel nog even of ik zo wel ga werken. Uiteraard 0,0 geslapen en auto rijden met ogen die vol prut zitten lijkt mij ook niet slim :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 05:35

Barstende hoofdpijn. Nauwelijks geslapen. Huid die pijn doet als je er nog maar naar kijkt. Werk maar afgezegd want dit wordt hem niet...

hagelslag
Berichten: 9000
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 05:49

Vanmorgen op weg naar het werk 3 langzame auto's voor mij.
Normaal rijd er nooit een auto op dat tijdstip voor mij.

Voer wat niet uit de vrachtauto wou, bijna maar dan ook bijna moest ik omhoog klimmen om erin te staan poeren met een schep zodat het weer verder zakt...
En ik maar denken dat ik goed kon blazen

_Nancy

Berichten: 14093
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 07:24

Bleeh, ziek.. rotnacht gehad :(
Stomme neus

xPabloBokt

Berichten: 9377
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-21 07:41

Moestuin schreef:
Barstende hoofdpijn. Nauwelijks geslapen. Huid die pijn doet als je er nog maar naar kijkt. Werk maar afgezegd want dit wordt hem niet...


Misschien ben je allergisch voor je schoonzus. :+

Even zonder grappen: sterkte en beterschap :(:)

hahahatsjoe

Berichten: 2384
Geregistreerd: 01-05-12
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 07:42

Marcella schreef:
Iedereen erger zich op zijn eigen manier en blijkbaar mag dat niet.

Dat ik mij soms erger aan mijn stomme k*tlijf. Rest laat ik maar weg, want dat gaat jullie geen ene hol aan. |o


Nou heel eerlijk gezegd haal ik uit jouw posten meestal geen ergernissen. Maar ik erger me we dood aan jouw continue posts over dieren die je dan zo nodig moet slachten dus in die zin... Hou daar mee op, als je zo nodig dieren moet dood maken dat hoeven wij niet te weten en bel gewoon de tandarts. Sorry, ergernis.

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 07:53

Dat het alweer ochtend is...

Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 08:54

Moestuin: mijn eerste gedachte was ook meteen stress, die kan de boel echt triggeren! Daarnaast natuurlijk ook dat je reageert op de antibiotica, maar stress doet en hoop met je weerstand..

Mijn ergernis: mijn cyclus die nog steeds zo in de war is na plaatsen koperspiraal (februari). Vorige keer 12 dagen ongesteld, nu inmiddels op dag 8. Zo gehoopt dat het nu eens klaar was :( . Gelukkig totaal geen krampen oid, dat is dan weer wel fijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 09:14

Jullie hebben zeker een punt :j Normaal ben ik ook wel een bikkel die deze ochtend de pijn in de longen had genegeerd en gewoon was gaan werken. Maar nu dacht ik: Toch even niet. We gaan voor 1 dag in het jaar eens slim zijn en luisteren naar ons lichaam. :')

Ondertussen is de poetshulp hier voor de eerste keer en lig ik lekker in bed, wetende dat mijn huis en strijk zo meteen gedaan zijn. Geeft best wel een relaxt gevoel. Misschien zet ik dit beter in het: Wat maakt jou blij vandaag topic :D

Schoonzus heeft wel naar vriend gebeld deze ochtend: Ja, ik heb eigenlijk wel over gereageerd.

Ja? Denk je? :+ Ik heb het allemaal maar even over mij laten gaan. Het boeit mij allemaal niet momenteel.