Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Doedatje
Berichten: 621
Geregistreerd: 28-06-15
Woonplaats: Groningen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 22:18

Moet een verslag inleveren voor 8.00 smorgens en het is bijna af, maar ik heb geen zin meer..... nog een uurtje, dan is het vast wel af.

Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 22:20

Castilja schreef:
Ik voel me echt een partij lamlendig vandaag zonder directe aanleiding. Moet overal van huilen :') Normaal weet ik dan dat ik ongesteld moet worden en het hormonen zijn, maar nu ben ik net ongesteld geweest en weet ik DAT HET GEWOON MIJN KARAKTER IS :+


Moest lachen want dit besefte ik mij van de week ook hahahahahaha

Caira
Berichten: 26055
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 22:44

Doedatje schreef:
Moet een verslag inleveren voor 8.00 smorgens en het is bijna af, maar ik heb geen zin meer..... nog een uurtje, dan is het vast wel af.


Kom op, even een dikke schop onder je billen en dan lekker te bed

Jessica_1998

Berichten: 3403
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 22:44

Weer ongesteld, gelijk buikpijn.. Morgen toch maar even bellen naar de dokter en kijken wat de mogelijkheden zijn met mn spiraal en andere anticonceptie ... iedere maand 2 weken ongesteld word ik echt niet vrolijker van namelijk

michelle___

Berichten: 7966
Geregistreerd: 28-10-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 22:59

marley93 schreef:
michelle___ schreef:
Dekjes die te koop staan, die , zelfs voor een spotprijs niet weg te krijgen zijn. :')
Ligt zwaar in de weg!


Oh dit heb ik ook gehad. Kreeg ik te horen dat ze het niet wilden kopen omdat ze te goedkoop waren. Prima toch, heb ze uiteindelijk aan een manege gedoneerd, their loss. :wave:

Ik heb de dekjes waar ik minder dan een tientje voor zou krijgen ook weg gegeven aan de lespony's van stal :') . Op een gegeven moment weet je ook niet meer wat je ermee moet.

Alles ziet er prima uit, en kan makkelijk nog een ronde mee. Maar niemand die het wilt kopen, wel krijgen :')

Britta31

Berichten: 13128
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 00:17

De douchebak is verstopt.Ik krijg de schuld omdat ik niet goed zou schoonmaken.Wie is degene die 3 keer per week de haren uit het putje haal.Morgen even een goed gesprek hebben.Anders krijgen ze de haren van 1 week terug in een potje.

Jessica_1998

Berichten: 3403
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 06:32

Wakker worden met flashbacks van het moment dat we de hond moesten laten gaan.. & spijt van dingen die ik nu niet meer kan veranderen, niemand had verwacht dat het zo zou lopen namelijk...

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 08:14

Britta31 schreef:
De douchebak is verstopt.Ik krijg de schuld omdat ik niet goed zou schoonmaken.Wie is degene die 3 keer per week de haren uit het putje haal.Morgen even een goed gesprek hebben.Anders krijgen ze de haren van 1 week terug in een potje.

Nee zonder potje, dan kunnen ze de heerlijke geur ook ruiken ~~}>

marley93

Berichten: 6029
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 08:42

Bokt doet het niet op onze Wi-Fi maar wel op de 4G. En de rest van de websites doet het wel op de Wi-Fi. Meh.

Rambogirl

Berichten: 3586
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Etten Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 09:33

Jessica_1998 schreef:
Weer ongesteld, gelijk buikpijn.. Morgen toch maar even bellen naar de dokter en kijken wat de mogelijkheden zijn met mn spiraal en andere anticonceptie ... iedere maand 2 weken ongesteld word ik echt niet vrolijker van namelijk


Oh echt hel! Ik heb een vriendin die dus echt maar enkele dagen in de maand niet ongesteld is. Also het omgedraaid is zeg maar. Wist tot ik haar leerde kennen ook niet dat er zoveel vrouwen problemen hebben daarmee.
Ben zelf ook wel heel lui voor de prikpil gegaan en wordt t nu helemaal niet meer *\o/*

Erger me er wel aan dat ik gisteren ben gebeld door de huisarts dat ik mn afspraak weer was vergeten.
Ik hoor van en de huisarts en de apotheek een bericht te krijgen dat ik mn prik op moet halen of dat ik de afspraak heb staan, maar ik krijg helemaal niks binnen.
Heb al moeite 2 weken vooruit te plannen, 3 maanden lukt me echt niet.
Laatst bijgewerkt door Rambogirl op 08-04-21 09:47, in het totaal 1 keer bewerkt

michelle___

Berichten: 7966
Geregistreerd: 28-10-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 09:38

Vandaag komt er iemand bij mijn scooter kijken en eventueel ophalen. Vind het nog steeds zo jammer dat ik die scooter weg moet doen :+ Ben er echt aan gehecht.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 09:43

Het Instagram algoritme. :x

Captain

Berichten: 21362
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 09:51

Rambogirl schreef:
Jessica_1998 schreef:
Weer ongesteld, gelijk buikpijn.. Morgen toch maar even bellen naar de dokter en kijken wat de mogelijkheden zijn met mn spiraal en andere anticonceptie ... iedere maand 2 weken ongesteld word ik echt niet vrolijker van namelijk


Oh echt hel! Ik heb een vriendin die dus echt maar enkele dagen in de maand niet ongesteld is. Also het omgedraaid is zeg maar. Wist tot ik haar leerde kennen ook niet dat er zoveel vrouwen problemen hebben daarmee.
Ben zelf ook wel heel lui voor de prikpil gegaan en wordt t nu helemaal niet meer *\o/*

Erger me er wel aan dat ik gisteren ben gebeld door de huisarts dat ik mn afspraak weer was vergeten.
Ik hoor van en de huisarts en de apotheek een bericht te krijgen dat ik mn prik op moet halen of dat ik de afspraak heb staan, maar ik krijg helemaal niks binnen.
Heb al moeite 2 weken vooruit te plannen, 3 maanden lukt me echt niet.


Je kunt dat toch gewoon in je agenda zetten?

Zebrastreep

Berichten: 9743
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 10:26

Dat ik soms een beetje moedeloos wordt van mijn cavia :')

Hij heeft regelmatig darmproblemen en dat is op zich wel vrij simpel te verhelpen. Nu lijkt hij er echt ook niet helemaal fit van te zijn , maar wil wel eten gelukkig en reageert nog op de omgeving.

Nou ja nog maar eventjes aankijken en anders morgen maar ( alweer) naar de dierenarts...

Duur maandje zo hoor

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 10:41

De NS.

Dankzij duo dus een maand geen studentenOV. Dus ik netjes een NS Flex abonnement afgesloten. Wil ik die ophalen, is dat systeem naar de paasei en zweeft mijn abonnement ergens in de lucht. Gelukkig is er nog een servicebalie en kreeg ik een “gratis” dagkaart. Naja gratis, ik betaal gewoon voor die NS flex.

Wat een enorm geneuzel. Altijd alles gaat zo bij mij. Kan je niet verzinnen toch. _O-

Gelukkig had ik al gezeik verwacht en was ik zo vroeg op het station dat ik alsnog de trein heb gehaald en nog op tijd ben voor mij afspraak. _O-

Bloemetje75
Berichten: 1985
Geregistreerd: 19-07-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 10:47

Wederom school van dochter. Je zou zeggen dat een school die meer dan 100 jaar bestaat, alles rond schoolonderzoeken, planning, examens etc toch wel op punt zou hebben. Dus weer een mail gestuurd.

Hoe kunnen ze bedenken dat voor leerlingen met tijdsverlenging 15 min tussen einde toets 1 en begin toets 2 genoeg is? Hoeven die leerlingen na 2,5u schoolonderzoek/PTA toets maken niet wat te eten, drinken, naar het toilet en even afschakelen voor ze de volgende toets maken? Het zijn de herkansingen/inhaaltoetsen... laatste kans om zo goed mogelijk er voor te staan voor het eindexamen. Je wilt als school toch optimale omstandigheden bieden voor de leerlingen.

michelle___

Berichten: 7966
Geregistreerd: 28-10-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 11:12

Potentiële kopers hebben er van af gezien, omdat de scooter een paar krasjes heeft. :')
Toch niet gek voor een scooter uit 2007, maar kan aan mij liggen.

marley93

Berichten: 6029
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 11:55

Nog steeds storing bij Ziggo. Computers zeggen dat de Wi-Fi werkt, maar websites worden niet geladen. En ik wilde eigenlijk gewoon even minecraft spelen maar dat laadt dus ook niet. :roll:

Telpeva

Berichten: 14698
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 12:31

michelle___ schreef:
Potentiële kopers hebben er van af gezien, omdat de scooter een paar krasjes heeft. :')
Toch niet gek voor een scooter uit 2007, maar kan aan mij liggen.

Bij een scooter met die leeftijd zou ik zelf denk ik naar andere zaken kijken als krasjes maar dat ben ik :') de mijne is inmiddels 13 jaar oud, en die heeft wel andere issues die minder goed opvallen, maar die wel ernstiger zijn als krasjes in de lak.
Fun fact, de mijne was nieuw in de showroom al onderuit gegaan toen het personeel wat scooters wou verplaatsen. Ik vind het nog altijd jammer dat ik daar op dat moment niet bij was, het schijnt dat ze op een rijtje stonden als domino steentjes. Dat had ik graag zien gebeuren _O-

Rambogirl

Berichten: 3586
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Etten Leur

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 12:40

@ Captain: Nee. 1 heb ik geen agenda, en 2 de agenda in mn telefoon werkt veel te onhandig.
Tot nu toe kom ik dan ook aardig door t leven door alleen dingen te onthouden.

Captain

Berichten: 21362
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 12:49

Rambogirl schreef:
@ Captain: Nee. 1 heb ik geen agenda, en 2 de agenda in mn telefoon werkt veel te onhandig.
Tot nu toe kom ik dan ook aardig door t leven door alleen dingen te onthouden.


Tsja, maar dan moet je niet boos zijn op de huisarts. Het is jouw verantwoordelijkheid. Dat je geen agenda hebt of hem te onhandig vindt (???) betekent niet dat zij jouw probleem op moeten lossen. ;)

Marcella

Berichten: 36687
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 13:04

michelle___ schreef:
Potentiële kopers hebben er van af gezien, omdat de scooter een paar krasjes heeft. :')
Toch niet gek voor een scooter uit 2007, maar kan aan mij liggen.

Dat zijn dus mensen die eigenlijk een nieuwe scooter wil voor de prijs van een tweedehands. :')

Heb nu afspraak staan bij de huisarts over 6 maanden (longfunctie). Zou niet weten hoe ik dit zonder agenda zou moeten onthouden en zelfs met bestaat kans dat ik vergeet. :')

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 13:18

michelle___ schreef:
Potentiële kopers hebben er van af gezien, omdat de scooter een paar krasjes heeft. :')
Toch niet gek voor een scooter uit 2007, maar kan aan mij liggen.

:') je kan maar ergens moeite mee hebben als koper. Jammer dat je niet in de buurt woont, anders had ik misschien wel interesse gehad _O-

Lestrange01

Berichten: 2801
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 13:21

Ik wil eindelijk weer eens de sims 4 spelen.. doet origin het verdomme niet. Super irritant. Ik probeer het al een half uur te fixen met weinig succes. Origin is sowieso vervelend, steam is veel beter

wyoming

Berichten: 2501
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 13:24

Mijn ex weer eens. Hij zou vandaag met zoon naar zwemles gaan, maar hij kreeg zijn zin niet bij ouderschapsbemiddeling, en nu kan hij ineens niet meer.