kleding, nooit kunnen vinden wat je zoekt?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 



_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41550
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 22:19

Earth schreef:

+:)+! Dacht ik wel :D.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41550
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 23:04

moonsparkle schreef:
Ik vind zoveel dingen van top vintage zo leuk, maar vanwege de prijs nog nooit iets gekocht :o

Het is kwalitatief echt goed. Mijn eerste jurk die ik daar 6 jaar geleden kocht, heb ik nog steeds en ze is in uitstekende conditie :).

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41550
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 23:41

Schemerdier schreef:
_San87_ schreef:

Het is kwalitatief echt goed. Mijn eerste jurk die ik daar 6 jaar geleden kocht, heb ik nog steeds en ze is in uitstekende conditie :).


Ik had een jurk en een paar schoenen besteld maar was bij beiden helaas niet echt tevreden over de kwaliteit... schoenen teruggestuurd want te klein maar dus geen groter paar besteld om die reden. De jurk begon al te pluizen/pillen nog voor een eerste wasbeurt + veel losse draadjes. Neemt niet weg dat ze wel mooie dingen hebben, maar ben wel wat terughoudend om nog iets te bestellen,zeker omdat het inderdaad niet heel goedkoop is.

Oei, dat snap ik wel, ja. Mijn ervaring is iig erg goed, ook als er wat mis gaat. Enorm goede klantenservice.

Inmiddels meer dan 30 jurken/rokken daar gekocht, allemaal nog even mooi :).

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41550
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: kleding, nooit kunnen vinden wat je zoekt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 10:37

Oh, ik heb een stuk of 10 vintage chic en Vintage diva jurken, allemaal nog even mooi.

Collectif haal ik uit Engeland, inmiddels. Dat is goedkoper :).


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Britta31, dust, furious, goesju, LolaTFB, nienke555 en 185 bezoekers