Jaloersheid, hoe kom je ervan af?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Wolfwomen

Berichten: 116
Geregistreerd: 24-10-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 19:23

jadeken schreef:
Bedankt al voor alle reacties! :)
Ik denk dat een aantal hier precies de vinger op de zere plek kunnen leggen.
Er is inderdaad niks mis met die foto’s, dat weet ik zelf ook wel.
Ik projecteer gewoon mijn eigen negatieve gedachtes/gevoelens op hem en dan líj́kt het voor mij een big deal.
En dat is zo frustrerend! Het is ook moeilijk uit te leggen, ik vind het ook niet fijn om zo jaloers te zijn :o
Dan is het een kwestie van tor 10 tellen en mezelf afvragen ‘is dit nou een probleem?’
Dat is het eigenlijk nooit maar de negatieve gedachtes blijven wel, en daar wil ik graag vanaf :(


Supergoed dat je het bespreekbaar maakt. Je hoeft je er niet voor te schamen. Het is menselijk. Zolang je vriend geen warrige signalen afgeeft naar jou waaruit jij kunt opmaken dat hij niet te vertrouwen is, zou ik mijn energie op het positief invullen van je relatie richtten. Denk hierbij aan alle leuke dingen en laat je negatieve gevoel en gedachten los. :)

Dat is echt zonde van je tijd en leven!



Wolfwomen

Berichten: 116
Geregistreerd: 24-10-20

Re: Jaloersheid, hoe kom je ervan af?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 20:34

Iemand gelijk wegduwen in deze sitiatie daar geloof ik echt niet in. Als een man gelijk gaat rennen is het een watje vind ik. Een goede vriend die zal er voor zijn meisje zijn. Ook hierin.

Wolfwomen

Berichten: 116
Geregistreerd: 24-10-20

Re: Jaloersheid, hoe kom je ervan af?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 23:08

Ik ook niet.

Wereld zit vol fijne en lieve mannen die echt wel een paar goede gesprekken er voor over hebben dit probleem definitief samen van tafel te vegen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 6marly6, 996981, Amazonbot, atilla, Blacky94, chocky84, Colien, DoretteK, Esbjerg, friendly, Gaabje, germie, IASCrawler, Ineke2, Lestria, Lian, Lola25, ManonGrr, MarJon, Stephaniiee_, tienus63, Ubermetrics, winnetou4502, Xayah, xEva, xJolijn, Zebrastreep en 254 bezoekers