Jaloersheid, hoe kom je ervan af?

Moderators: Giolli, ynskek, Mjetterd, Hanmar, Dani, Maureen95, Polly

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

BigOne

Re: Jaloersheid, hoe kom je ervan af?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 20:16

Goed dat je jezelf hierop betrapt want dan kun je er iets aan doen en inderdaad, hoe wantrouwender jij word hoe verder je hem weg duwt. Het feit dat hij gewoon door de foto's scrolt zonder ze te verbergen zegt al genoeg, hij staat er niet bij stil. Hij heeft nu een relatie met jou en jullie zijn gelukkig. Verknal het niet omdat er twee minder leuke kerels zijn geweest want inderdaad jaloezie is een smerige duivel in relaties. Ga gewoon genieten van je relatie, niemand kan in de toekomst kijken dus laat gaan, dat gevoel.

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 20:37

Wolfwomen schreef:
Iemand gelijk wegduwen in deze sitiatie daar geloof ik echt niet in. Als een man gelijk gaat rennen is het een watje vind ik. Een goede vriend die zal er voor zijn meisje zijn. Ook hierin.

Iemand die de beste bedoelingen heeft maar elke keer met wantrouwen of argwaan benaderd word heeft er op een gegeven ogenblik( terecht) genoeg van, zeker wanneer je de oorzaak niet weet. Dus ts moet praten over gevoel en zeker haar voorgeschiedenis vertellen en ook meteen aangeven dat ze dit gevoel van haarzelf heel vervelend vind omdat hij geen enkele aanleiding geeft.

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 00:16

Renee1991 schreef:
Nee, ben ik het niet mee eens bigone. Er zijn ook mannen die zich terecht afvragen waar het gedrag vandaan komt en pakken het probleem bij de wortel aan en zullen inzien dat weglopen geen oplossing is.

Lees je mijn bericht wel goed? Ik geef toch duidelijk aan dat praten de oplossing is! Maar wanneer je als partner niets zegt/wil zeggen en toch jaloers blijft reageren dan houd het een keer op.

En daarnaast zijn er heel veel partners , zowel man als vrouw die zich, nadat ze weten dat hun partner jaloers is, zich in allerlei bochten wringen om er voor te zorgen dat ze geen aanleiding voor irrationeel gedrag geven, ook dat gaat niet goed. Wanneer je weet dat je een jaloerse partner hebt is het enigste wat je kunt doen zeggen dat je van diegene houd en doorgaan met je leven. En niet extreem veel rekening gaan houden met. De jaloerse partner moet zelf inzicht krijgen waar het vandaan komt , in geval van ts duidelijk maar vaak is het niet zo simpel.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie