Jaloersheid, hoe kom je ervan af?

Moderators: Giolli, ynskek, Mjetterd, Hanmar, Dani, Maureen95, Polly

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

AmyJamess

Re: Jaloersheid, hoe kom je ervan af?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 15:10

Ik herken mezelf in het jaloers zijn.
Bij mij komt dit voornamelijk voort uit onzekerheid. Ik ben altijd al erg onzeker over mezelf geweest.
Gelukkig heb ik een hele lieve geduldige vriend en ben ik zelf gaan bezeffen dat ik dat moet loslaten en hem voor 200% moet gaan vertrouwen.
Soms denk ik terug aan mijn actie's en besef ik dat het gewoon onterecht is en nergens op sloeg :+ . Ik weet het van mezelf dat ik jaloers kan zijn en werk eraan.

Over de foto's, persoonlijk vind ik het zelf ook wat raar dat je foto's van je ex wilt bewaren. Maar goed je kunt hem niet dwingen. Misschien dat hij binnenkort alsnog de foto's verwijderd.

Diverse boeken en leuke kleding.

https://www.vinted.nl/member/67934478-amyjames28

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 15:47

Relaxed schreef:
AmyJamess schreef:
Over de foto's, persoonlijk vind ik het zelf ook wat raar dat je foto's van je ex wilt bewaren. Maar goed je kunt hem niet dwingen. Misschien dat hij binnenkort alsnog de foto's verwijderd.

Ik ben 7 jaar bij mijn ex geweest en we zijn zeker 5x op vakantie geweest samen. Dan kun je toch niet verwachten dat ik die foto's ga verwijderen? En onze trouwfoto's? Dat zijn toch bijzondere momenten in mijn leven geweest? Echt, de eerste die wil dat ik ze verwijder kan echt vertrekken, ik vind dat echt niet reƫel..

Als je zo lang samen bent en getrouwd bent geweest is het inderdaad een ander verhaal.

Diverse boeken en leuke kleding.

https://www.vinted.nl/member/67934478-amyjames28

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie