Jaloersheid, hoe kom je ervan af?

Moderators: Giolli, ynskek, Mjetterd, Hanmar, Dani, Maureen95, Polly

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Relaxed

Re: Jaloersheid, hoe kom je ervan af?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 10:03

Lastig, maar besef wel dat het echt jouw probleem is en dat jij hieraan zult moeten werken. Hij doet imo niets verkeerd.. Wat maakt het uit dat zijn ex nog wel eens een berichtje stuurt? Je hoeft een ex toch niet compleet te negeren en blokkeren als daar geen reden voor is? Foto's idem, het zijn zijn foto's van zijn leven voor jou, moet hij dat dan allemaal wissen?

Blijf het bespreken, maar dan niet op een aanvallende manier met verwijten naar hem, want dat is echt dodelijk voor een relatie. Ga eventueel eens met iemand praten.

Relaxed

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 15:12

AmyJamess schreef:
Over de foto's, persoonlijk vind ik het zelf ook wat raar dat je foto's van je ex wilt bewaren. Maar goed je kunt hem niet dwingen. Misschien dat hij binnenkort alsnog de foto's verwijderd.

Ik ben 7 jaar bij mijn ex geweest en we zijn zeker 5x op vakantie geweest samen. Dan kun je toch niet verwachten dat ik die foto's ga verwijderen? En onze trouwfoto's? Dat zijn toch bijzondere momenten in mijn leven geweest? Echt, de eerste die wil dat ik ze verwijder kan echt vertrekken, ik vind dat echt niet reƫel..

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie