Van welk dier zijn deze botten?

Moderators: ynskek, Polly, Ladybird, Hanmar, Princesj, Mondy, Mjetterd

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Supervixen

Van welk dier zijn deze botten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-20 10:47

Tijdens het trailrunnen dook ik even de struiken in om te plassen en kwam ik een heel slagveld aan botten tegen.
Wie heeft een idee van welk dier dit is? Het waren flinke botten.
Waar ik liep (Veluwezoom) zijn onder andere zwijnen, herten en schotse hooglanders te vinden wat qua maat in de buurt zou kunnen komen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Life starts at the end of your comfort zone. Volg me op instagram @trail_running_tessa

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-20 12:15

vladimir1979 schreef:
Ik denk gewoon van rund, er lopen daar heck runderen.

Er lopen daar zeker geen heck runderen, alleen hooglanders. Ik loop er elke week wel hard.

Het zou misschien wel een hooglander kunnen zijn, maar de kiezen leken zo scherp?
Laatst bijgewerkt door Supervixen op 17-09-20 12:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Life starts at the end of your comfort zone. Volg me op instagram @trail_running_tessa

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-20 12:17

vilheide schreef:
Het zou ook nog van een paard kunnen zijn, volgens mij hebben er regelmatig Ijslandse paarden op de Veluwezoom gelopen.

Ijslanders lopen niet op het stuk van de Veluwezoom waar ik vanmorgen liep. Ik loop daar al een jaar of zes hard en kom er nog langer met wandelen en nog nooit paarden in dat stuk gezien.
De kiezen leken daar niet plat genoeg voor?
Laatst bijgewerkt door Supervixen op 17-09-20 12:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-20 12:18

Onali schreef:
Oeh ik zou het mee hebben genomen. Zeker het kaakgewricht.

Gaaf.

De kaak heb ik meegenomen ja :D
Meer kon ik niet meenemen in mijn trailrugzak.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie