Opdrachten voor vakantiespel

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nine1987

Berichten: 8322
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Opdrachten voor vakantiespel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-20 14:40

Wij gaan 30 okt - 2 nov naar cp port Zelande met de familie..

Nu heb ik jullie hulp nodig.. Wij zijn allemaal fan van griezelen, dus nu we met z'n allen samen zijn met halloween is dit de uitgesproken kans om met z'n allen te griezelen..

Nu hebben we bedacht dat we een (privé en kleine) spokentocht uitzetten op 't park, waarbij 3 van ons spook zijn en dus van A naar B moeten rennen om op 't volgende punt te komen.. :')

Nu moet dat geen probleem zijn, maar ze moeten ook vragen beantwoorden en opdrachten vervullen..

Hebben jullie ideeën voor leuke/enge/hilarische vragen en opdrachten voor volwassenen? We hebben geen kinderen bij ons.. Ja een baby, maar dat telt niet.. :))
Laatst bijgewerkt door Essie73 op 17-09-20 20:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast

genja
Berichten: 3942
Geregistreerd: 12-12-07

Re: Vakantievragen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 14:46

Tip 1 vraag eerst op het park na of het akkoord is dat jullie dit doen .
Als het rond Halloween is dan heb je kans dat er op het park zelf iets georganiseerd wordt .
Doen ze niks er zijn natuurlijk ook andere gasten waar rekening mee gehouden moet worden

nine1987

Berichten: 8322
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Vakantievragen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-20 14:47

Navragen is al gedaan, heb gebeld voordat ik dit topic opende.. Zolang 't privé blijft en niet commercieel, was 't geen probleem.. En de gasten mogen er geen overlast van ervaren..

Essie73
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16127
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Waterland

Re: Opdrachten voor vakantiespel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 20:18

Omdat dit topic niet op Bokt erop uit past, word hij verplaatst naar Leven zonder paarden.

jeetje77

Berichten: 3451
Geregistreerd: 28-11-14
Woonplaats: In de buurt van water, zout en zoet

Re: Opdrachten voor vakantiespel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 20:22

Je kan altijd op de kennisbank van de scouting kijken, scoutpedia. Daar staat echt van alles aan spellen enz. Per leeftijdscategorie.

san4nie
Berichten: 3557
Geregistreerd: 13-12-09
Woonplaats: Groningen

Re: Opdrachten voor vakantiespel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 20:55

Ik vind m’n hand ergens in steken en dan raden/ voelen wat het is altijd heel naar om te doen. Moesten we vroeger vaak bij zulke dingen. Als je niet ziet waar je je hand in moet doen is het echt wel spannend. Vaak was het dan iets glibberigs of stro ofzo met een nep beest er in.

nine1987

Berichten: 8322
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-20 22:28

san4nie schreef:
Ik vind m’n hand ergens in steken en dan raden/ voelen wat het is altijd heel naar om te doen. Moesten we vroeger vaak bij zulke dingen. Als je niet ziet waar je je hand in moet doen is het echt wel spannend. Vaak was het dan iets glibberigs of stro ofzo met een nep beest er in.



Ooh dat is een goede.. We zijn immers toch alleen met volwassenen, dus dat moet goedkomen.. Daar verzin ik wel wat smerigs op.. :D

Romeo2007
Berichten: 4694
Geregistreerd: 24-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 22:41

Spannende gerechten eten? Zoals insecten?
Misschien een korte quiz over bekende seriemoordenaars? Bv favoriete manier van moorden?

Roodvos

Berichten: 6652
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 07:56

Als je even zoekt op vriendenspel of gênante vragen krijg je ook wel inspiratie.

Veel plezier alvast :D .