Kaartjes voor mijn moeder

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Slagroomsoes

Berichten: 1749
Geregistreerd: 20-08-13

Kaartjes voor mijn moeder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-20 18:14

Hallo Bokkers,
Mijn moeder is tijdens haar vakantie in Oostenrijk gevallen tijdens een bergwandeling. Ze heeft meerdere breuken in haar linkerenkel en ligt nu in een ziekenhuis in Oostenrijk. Ze moet nog een keer geopereerd worden. Ze blijft daarvoor in Oostenrijk omdat ze in Nederland eerst in quarantaine zou moeten en het dan te lang duurt. De tweede operatie gaat waarschijnlijk woensdag zijn en daarna kan ze terug naar Nederland.

Nu werd er in een bokt whatsappgroep waar ik in zit het idee genoemd om kaartjes te sturen naar Oostenrijk, zodat ze zich daar minder alleen voelt <3 Ik zou het alleen zonde vinden als de kaartjes daar te laat aankomen en heb daarom bedacht om haar te verrassen met de kaartjes zodra ze thuiskomt, omdat ze dan ook nog wel een lange tijd thuis zal zitten.

Er zijn al een aantal lieve bokkers die een kaartje gaan sturen, maar het zou natuurlijk tof zijn als ik het huis ermee zou kunnen versieren. Zijn er nog meer die een kaartje willen sturen? Het adres geef ik via PB!

capopjekop

Berichten: 30655
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 18:19

Kom maar door met dat adres. Dan stuur ik van het weekend een kaartje

Wat vind ze leuk? Dan zoek ik een passend kaartje

geerte

Berichten: 6987
Geregistreerd: 26-11-06
Woonplaats: Amersfoort

Re: Kaartjes voor mijn moeder

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 18:20

Stuur maar een pb, en heeft ze dingen die ze leuk vind oid?

Slagroomsoes

Berichten: 1749
Geregistreerd: 20-08-13

Re: Kaartjes voor mijn moeder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-20 18:27

Ze vindt bloemen heel erg mooi, dus dat is altijd goed! Verder, maakt het niet zo veel uit. Ze vindt alles wel leuk :)

Ik ga pb sturen!

SincereQ
Berichten: 907
Geregistreerd: 22-02-11

Re: Kaartjes voor mijn moeder

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 20:56

Jeetje wat naar zeg -O- Ik ga een kaartje sturen!

Astorga
Berichten: 3037
Geregistreerd: 07-06-05

Re: Kaartjes voor mijn moeder

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 21:02

Je mag me een PB sturen.

Het kan trouwens helpen om bijtijds te overleggen met het Nederlandse ziekenhuis waar naartoe ze overgeplaatst zou kunnen worden. Sommigen ziekenhuizen accepteren het als er in het buitenlandse ziekenhuis al een MRSA-test is gedaan en deze negatief was.

Slagroomsoes

Berichten: 1749
Geregistreerd: 20-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-20 21:07

Ik ga jullie een PB sturen.

Als het goed is wordt mijn moeder morgen geopereerd. De zwelling moet alleen nog wel verder zakken anders gaat het niet door. Ze krijgt een plaat met vijf schroeven aan de linkerkant, twee schroeven in het midden en twee aan de rechterkant. Als dat niet genoeg is komt er ook nog een plaat van links naar rechts, maar dan mag ze het 8 weken helemaal niet belasten.. Ze zal dan nog 4 tot 5 dagen moeten blijven en komt dan naar huis.

Over het ziekenhuis en MRSA-test weet ik eigenlijk niet. Mijn ouders hebben samen besloten om het zo te doen, dus zal wel de beste optie geweest zijn..

Mijn vader is inmiddels wel terug in NL omdat hij maar een uurtje bij haar mocht zijn en het toch een hoop geld kost om daar langer te blijven..

Astorga
Berichten: 3037
Geregistreerd: 07-06-05

Re: Kaartjes voor mijn moeder

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 21:15

Oh, dan las ik het verkeerd. Ik dacht dat ze sowieso in NL weer in het ziekenhuis terecht zou komen.
Als ze na het Oostenrijkse ziekenhuis naar huis mag maakt dat allemaal niet uit, tenzij ze binnen 2mnd weer opgenomen zou moeten worden.

Sure_lee

Berichten: 10389
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 21:16

Wat naar voor je moeder Melissa!
Ik ontvang ook graag het adres per pb...weet ik niet meer haha

capopjekop

Berichten: 30655
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Kaartjes voor mijn moeder

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 14:45

Het was er bij in geschoten, maar ik heb een kaartje verstuurd. Hopelijk knapt je moeder snel op en vind ze de kaarten leuk

Slagroomsoes

Berichten: 1749
Geregistreerd: 20-08-13

Re: Kaartjes voor mijn moeder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-20 16:51

Ze is inmiddels thuis en blij met de kaartjes! :+:

Indi_Vito

Berichten: 2742
Geregistreerd: 06-10-09

Re: Kaartjes voor mijn moeder

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 16:52

Stuur maar een pb :)