Emiel Ratelband fractievoorzitter LN

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 10:14

Er zullen gerust heel veel mensen zijn die in hem geloven, de zalen zaten toch ook vol toen hij NLP tot een kunstje vermaakte? Eenmaal gehersenspoeld, altijd gehersenspoeld.
En was hij niet die man die aan de grote klok hing zijn zoon te verdenken van homosexuele praktijken??? (tegen de zin van papa welteverstaan).



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 10:54

Romkabouter"]
[quote="Desiree"][quote="Romkabouter schreef:
een enter of spatie

Enter heet zo iets.
[/quote][/quote]

Het resultaat van 2 keer enter is een interlinie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 13:07

Ik ben heel erg benieuwd hoeveel mensen nu op TJakkaa gaan stemmen, niet weer meer dan een miljoen hoop ik. PF werd inderdaad serieus genomen door teveel Nederlanders.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 13:12

Er zijn grote overeenkomsten tussen PF en ER, en juist die dingen kunnen voor succes zorgen ben ik bang. Als die 1 miljoen Nederlanders er weer voor kiezen om zich een oor aan te laten naaien tenminste.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 13:14

Desiree schreef:
En je moet het ook omdraaien, hij nam zelf veel nederlanders eindelijk eens serieus! en dat werd gewaardeerd. zo moet je het zien. Je moet toegeven dat veel dingen die vroeger onbespreekbaar waren nu EINDELIJk WEL besproken mogen worden.


"ach mens, ga toch koken"

Zoiets bedoel je?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 13:17

germie schreef:
Daar waar je in gelooft, dat gebeurt ook, TJAAAAAAKKKKKAAAAA

In Tjakkaaa droomland wel ja, in de echte wereld helaas nog niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 20:37

kayla schreef:
ik denk het wel Gomir Haha!
Hoe kunnen we de plotiek zo nog serieus nemen?

Gegeven de omstandigheden zit ik me dus echt af te vragen wat je nou precies bedoelt, of ik er iets van kan maken wat echt leuk slaat op de situatie. Help eens even Haha!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 20:41

kayla"]
[quote="Cody schreef:
Plotiek, ken je dat niet? Dat is met je kop op tv komen, wat uitspraken roepen dat je de wereld gaat veranderen, zodat mensen je sympathiek vinden...dat is nou plotiek.


haha ja en er is weer een nieuw woord geboren Haha!
[/quote]

Het is dus toch wel wat je bedoelde Kayla? De omschrijving is nog niet compleet volgens mij...Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 20:46

Wat nog mist nadat men je sympathiek is gaan vinden? Dan komt dat je er geen donder van terecht brengt en dat je je moet gaan verdedigen met minder sympathieke 'dingen'.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 20:51

Toch twijfel ik nog, aangezien het spul rioolrijp is, kan pleetiek natuurlijk ook nog. Stemmen???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 20:58

Jaaaah, het was 'plot' wat door mijn hoofd spookte. Never a dull moment, wait till you hear the plot, meesterlijk!
Plotiek met pleerethoriek, heb ik nog een beetje mijn zin. Hoe is dat emiel met brilmetklep???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 23:25

kayla schreef:
ja wel aandacht, maar zorgt negatieve aandacht ook voor meer stemmen?


Ooowww, je wilt hier toch niet echt antwoord op he:? There ain't no such thing as bad publicity!
Denk maar terug aan die dag in mei dat een miljoen mensen het condoleanceregister nog eens tekenden, met een rood potlood wel ter verstaan.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 24-11-02 01:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 23:51

Reken maar dat deze meneer in de belangstelling blijft staan voorlopig en het resultaat daarvan, dat merken we wel weer als NL het rode potlood weer oppakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 01:40

dank je voor het compliment. Toch ga ik het typefoutje er even uithalen Haha!.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Nadia_, AmberG, Capriootje, gillian, heidy_wilco, Hootje, IASCrawler, ImkeTarek, Lipstick, Meert, Milando, Mizora, Momo94, PeerAppel, Poosje81, ryukapple, Ubermetrics, Vaiqua, vevina en 64 bezoekers