Traumaheli

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 08:57

Het kost anders wel 30.000 gulden per keer als die traumaheli opstijgt, dus het lijkt me niet dat ze er proefvluchtjes mee gaan maken...



SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 09:55

Ik noem zomaar wat kosten: opleiding van de piloten (ik weet wel dat je als je opgeleid wil worden als vlieger (gewoon vliegtuig) al een paar ton mag neerleggen voor je opleiding), aanschaf, afschrijving, salaris artsen....ik zal es wat informeren naar de precieze kosten, maar het lag toch wel rond de 30.000 gulden geloof ik...

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 12:35

Katja"]
[quote="marieketencate schreef:
Ik noem zomaar wat kosten: opleiding van de piloten (ik weet wel dat je als je opgeleid wil worden als vlieger (gewoon vliegtuig) al een paar ton mag neerleggen voor je opleiding), aanschaf, afschrijving, salaris artsen....ik zal es wat informeren naar de precieze kosten, maar het lag toch wel rond de 30.000 gulden geloof ik...


Opleiding van de piloten zijn geen variabele kosten. Maakt dus niet uit wat dat betreft als de heli vaker gebruikt wordt.
[/quote]

Maar heb je dan niet ook meer piloten nodig als dat ding dag en nacht gebruikt moet kunnen worden???


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: desireeee_x, Facebook, Nathalie18x, roosjenat, roucha1, Schuur_, StefanieT, xChoco en 34 bezoekers