Traumaheli

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Traumaheli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 13:10

Weet iemand of er iets loos is? Het afgelopen uur en daarvoor is de traumaheli al tig keer langs gekomen. Hopelijk wordt een piloot getrained in starten en landen, anders is er denk ik een groot ongeluk ergens gebeurd.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 13:16

Sorry, Amsterdam. De landplaats voor de traumaheli is hier schuin tegenover bovenop het gebouw van het VU ziekenhuis. Ik zie m dus vaak vertrekken en weer terugkomen, maar vandaag is het zo vaak.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 13:58

Dennis, gedachtengang is goed, maar je moet wel een keer trainen op de werkvloer, deze heliport dus. Misschien dat ze starts en landingen aan het doen waren, ik hoop het.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 14:05

Hij staat nu weer op het dak zie ik. Hopelijk blijft ie daar vandaag ook gewoon staan. Iedere keer als ik dat ding zie vertrekken moet ik er toch aan denken dat er dus weer ergens iets vreselijks is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 14:17

Gespeeld wordt er zeker niet. Juist een ervaren piloot wil testen op de surroundings. Het viel mij op dat er zoveel gevlogen werd vandaag en dan hoop ik maar dat er getest wordt en dat er niet een ongeluk is geweest met tig doden en ernstig gewonden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 10:15

Een CPL kost EUR 92.500,= ongeveer, dan ben je beroepsvlieger voor het kleine spul.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 12:24

FlyingHigh schreef:
Een poos spelen ze voor instructeur maar willen meerrrrrr Schijnheilig en gaan naast hun instructeurswerk vliegen op de trauma- heli. Veel vliegen doen ze niet, vergeleken bij een fulltime instructeur maar ze voelen zich als traumaheli- piloot een hele peer Misselijk Tja.....

Er zijn ook part- en fulltime instructeurs die zich een hele peer voelen Haha!. Maar op de trauma komt er wel weer een stukje druk bij de eerste paar keer, misschien dat dat meetelt. Maar dan kun je beter bij de Grasshoppers denk ik?
Mijn heli is weer vliegen geloof ik, ik zie m niet staan.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amparo, Anoukjuuuhh, Elitedeux, Esmee_RS, Kayleigh__, lanouska, Milando, moeshie, Mutti, NatasjaV, Ponytante en 57 bezoekers