Ben bij Prisca en d'r paardje geweest...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-01 01:12

Echt een leuk paardje. Mooi om te zien en een giga-knuffelkont. Luisterd ook echt niet normaal goed. Zoals Pris zelf zei: Leysander luisterd beter dan m'n hond. Ik ben echt ooggetuige daarvan.

Ik mocht er even opzitten (kun je nagaan, ik kwam gewoon even kijken. Vervolgens ik met m'n nette broek en hakschoenen op dat paard. Haha, echt lachen. Maar ja Merilyn en Thirza hebben dat ook regelmatig meegemaakt met mij). Vervolgens heb ik 'em lekker even uitgestapt. Echt een lekker beessie.

Pris en ik hebben lekker gekletst. Was echt leuk. Dusse ik heb haar gelukkig gezien voordat ze besloot om niet mee te gaan op 't bokt-weekend. Oh ja, Mo was ook mee, hij was nieuwsgierig naar haar springles (had nog nooit springen in 't echt gezien) Hij keek z'n ogen uit.

Pris, je gaat me wel helpen om Mo binnenkort even op een paard te helpen hè? Haha, ik wil hem wel eens op een paard zien.

Pris, ik vond 't heel gezellie en ik kom snel weer een keertje langs.

Pling Dikke knuf Mayo Pling

_________________
Veni, Vidi, Vici (Julius Caesar: Ik kwam, ik zag en ik overwon)
Veni, Vidi, Foetsie (Mayo: Ik kwam, ik zag en ik jatte je handtas)
Hahahahahaha!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mayo op 2001-03-01 01:13 ]</font>


Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-01 14:07

Citaat:
Op 2001-03-01 09:07, schreef Prisca:
Nou dank je wel hoor. Ik ben ook heel erg blij met hem.

De volgende keer maar een rijbroek en goede schoenen aandoen. Mo ook trouwens.

Ik zal mijn ogen ophouden of er een leuk paardje loopt wat een bijrijder zoekt.

Gr Pris



Haha, dat wil ik zien, Mo in een rijbroek. *Stunt*
Maarre lijkt me wel leuk om de volgende keer in rijbroek en goede schoenen te komen. Volgens mij val ik na een half uur van stijfheid van Leys af. Ik heb al een poosje niet meer gereden. Maar 't voelde wel fijn om weer op 'n paard te zitten. Ik voelde gelijk weer wat ik al die tijd gemist heb.

Pling Dikke knuf Mayo Pling

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-01 14:08

Citaat:
Op 2001-03-01 08:56, schreef Sonja:
Heeeee Mayo, word me nu de kans ontnomen om een cowboy van Mo te maken???? Gaat 'ie toch maar niet mee? Jammer hoor! Een klein voordeeltje: nou kan ik me met al m'n energie op Bart storten om die te paard te krijgen }> Groetjes van Sonja die er nog steeds meer zin in begint te krijgen.... Hihihi!


Ja, ik vond 't ook jammer. Maar we storten ons allebei op Bart. Snoeren die mond en gewoon dreigend kijken *grinnik* We gaan kijken of 't lukt.

Pling Knuf Mayo Pling

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-01 14:24

Citaat:
Op 2001-03-01 14:16, schreef Prisca:

Mayo: Mo hoeft niet in rijbroek hoor. Maar jij wel trouwens.

Gr Pris

Oef, daar zal Mo blij mee zijn (ik had 't wel leuk gevonden om hem in zo'n strak broekje te zien (die zou zich rotschamen).) Maar voor mij geen probleem hoor. Ik zal wel opvallen in m'n rijbroek, de kleur is een beetje fel. Kobalt-blauw beetje fluo-achtig. Echt weer iets voor mij.

Pling Knuf Mayo Pling


Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-01 16:21

Hahahaha! Dat zou inderdaad een beetje afleiden ja. Hmm, nou ja, Mo dan maar in een trainingsbroek ofzo als hij ooit te paard mocht gaan. Zou Marco een rijbroek aan durven? *grijzz*

Pling Knuf Mayo Pling


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, Charlies, ComscoreBot, JenniferU, JoT, katinker, kimberly1995, Maanon_, Marocje, MerleSimone, Miriam91, MoniqueT, pinto_1, SemrushBot, Solistar, spookyskippy, Tribunals, xAlice, YandexBot, YvonneV en 57 bezoekers