Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 15:25

LiannePuthzy schreef:
sureido schreef:
[ [url=m/dABpYP.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit

Terwijl de deur nog dicht is. Je kan toch niet als eerste weg als je achteraan zit.


Inderdaad, mensen die altijd snel willen opstaan ect. En dan zeker als ze ook nog eens ruimbagage hebben :') ruimbagage komt echt niet eerder op de band ofzo

Heb wel mooi uitzicht op hoe ze die koffers in die karretjes mieteren :') geen genade gewoon gooien.

LiannePuthzy

Berichten: 6988
Geregistreerd: 10-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 15:27

sureido schreef:
LiannePuthzy schreef:
[quote="sureido"
[ [url=m/dABpYP.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit

Terwijl de deur nog dicht is. Je kan toch niet als eerste weg als je achteraan zit.


Inderdaad, mensen die altijd snel willen opstaan ect. En dan zeker als ze ook nog eens ruimbagage hebben :') ruimbagage komt echt niet eerder op de band ofzo

Heb wel mooi uitzicht op hoe ze die koffers in die karretjes mieteren :') geen genade gewoon gooien.[/quote]

Ik heb mijn eigen koffer wel eens zien vallen van die band af die van het vliegtuig naar het karretje loopt :') word je ook niet blij van

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 15:59

Nieuwe ergernis: ID ligt waarschijnlijk nog in het vliegtuig en ik ben natuurlijk al lang buiten. Wat is het leven toch fijn.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 16:04

Bij mijn zorgtoeslag een wijziging door willen geven, wát een gedoe met hele vage vragen.

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 17:21

Dat mensen je niet gewoon even met rust laten als je een potje staat te janken. LAAT. ME. MET. RUST!

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 17:29

Steeph schreef:
Dat mensen je niet gewoon even met rust laten als je een potje staat te janken. LAAT. ME. MET. RUST!

Oh dit! Dat ge-eeuwige ‘gaat het wel’ of ‘wat kan ik voor je doen?’

LAAT ME GEWOON MET RUST

Gini
Berichten: 17907
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 17:31

sureido schreef:
[ [url=m/dABpYP.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit

Terwijl de deur nog dicht is. Je kan toch niet als eerste weg als je achteraan zit.


Ik vind dit eigenlijk wel handig. Eerste mensen staan dan al klaar en kunnen meteen weg wanneer de deur opengaat en dan kan de volgende lading mensen hun koffertjes pakken. Als iedereen blijft zitten en pas in beweging komt wanneer de deuren opengaan, duurt het echt wel langer. Want dan zijn de deuren dus open, maar is op dat moment pas de eerste lading mensen hun spullen bijeen aan het zoeken.

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 18:14

sureido schreef:
Nieuwe ergernis: ID ligt waarschijnlijk nog in het vliegtuig en ik ben natuurlijk al lang buiten. Wat is het leven toch fijn.


Dat overkwam mij toen ik naar Frankrijk ging, kwam pas toen ik in de aankomsthal was erachter dat hij nog in het vliegveld lag. Leuk joh op zo'n vliegveld waar ze amper Engels spraken :') Wat was dat stressen.

Hopelijk heb je hem snel terug!

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 18:16

SindyKaya schreef:
Steeph schreef:
Dat mensen je niet gewoon even met rust laten als je een potje staat te janken. LAAT. ME. MET. RUST!

Oh dit! Dat ge-eeuwige ‘gaat het wel’ of ‘wat kan ik voor je doen?’

LAAT ME GEWOON MET RUST

Precies!

"Wil je een zakdoekje?"
- "Weet je wat ik wil? Ik wil dat je ophoepelt!"

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 18:32

Gini schreef:
sureido schreef:
[ [url=m/dABpYP.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit

Terwijl de deur nog dicht is. Je kan toch niet als eerste weg als je achteraan zit.


Ik vind dit eigenlijk wel handig. Eerste mensen staan dan al klaar en kunnen meteen weg wanneer de deur opengaat en dan kan de volgende lading mensen hun koffertjes pakken. Als iedereen blijft zitten en pas in beweging komt wanneer de deuren opengaan, duurt het echt wel langer. Want dan zijn de deuren dus open, maar is op dat moment pas de eerste lading mensen hun spullen bijeen aan het zoeken.

Niet echt mee eens, het helpt niet om op rij 15 al te gaan staan terwijl eerst nog rij 1 t/m 14 voor je naar buiten mag. En ook niet om over stoelen heen te hangen als je bij het raam zit en de mensen van de gangpadrij nog bezig zijn. Ik vind dat zo’n ongeduldig gedrag, zelfde als in de rij staan bij de gate :’)

Ik kom uit Frankrijk Whale, misschien heeft het daar iets mee te maken? :Y) KLM heeft me net gebeld: ‘hee zat jij toevallig net vanuit Bordeaux naar Amsterdam in het vliegtuig want we hebben je ID gevonden’

Dus mag weer terug naar Schiphol om hem op te gaan halen een keer vanuit Brabant. Maar hij is terecht!

Mandyy

Berichten: 30482
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 18:40

Migraine..

xPabloBokt

Berichten: 9399
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-19 18:49

Dat ik iets langer bezig ben met bedrijfseconomie dan ik ingecalculeerd had ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 19:01

Steeph schreef:
Dat mensen je niet gewoon even met rust laten als je een potje staat te janken. LAAT. ME. MET. RUST!

Als niemand iets zegt of er aandacht aan geeft is het ook niet goed. Op zulke momenten is niets goed toch?

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 19:02

Koppijn!

SpikkelFire

Berichten: 6696
Geregistreerd: 14-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 20:41

Dat mn lompe paard gister al tijdens het rollen het draad verrot trok, en vanochtend in de mini dock ook te dichtbij de rand kwam, daarvan schrok en panisch opstond en nu een prachtige schaafwond van zeker 6 cm heeft op dr achterbeen :roll:

Lestrange01

Berichten: 2807
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 21:39

Dat mijn schouder uit te kom schoot terwijl ik gewoon in bed lag te niksen en mijn schouder bewoog. Slaat weer helemaal nergens op. Gelukkig schoot hij gelijk terug maar god wat deed dat vervelend pijn! Heeft ruim een uur of vier geduurd voordat mijn arm ophield met tintelen en zelfs nu hangt mijn schouder er een beetje zielig bij :+

LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 22:42

Mijn enorme verdriet wat me de hele dag al parten speelt.
2 van mijn cavias moeten ingeslapen worden wegens een mega agressieve tumor en de andere is gewoon op. Ik vergeet alles, voer geen klap uit en weet het gewoon even niet meer

xPabloBokt

Berichten: 9399
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-19 22:59

School stress.

@LukieBradley sterkte, niet leuk zoiets. :(:)

Blackberry28

Berichten: 2969
Geregistreerd: 22-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 23:02

LukieBradley schreef:
Mijn enorme verdriet wat me de hele dag al parten speelt.
2 van mijn cavias moeten ingeslapen worden wegens een mega agressieve tumor en de andere is gewoon op. Ik vergeet alles, voer geen klap uit en weet het gewoon even niet meer


Sterkte, blijft altijd naar om je dieren te moeten laten gaan. Logisch dat je er dan niet bij bent met je hoofd.

TessaxQuincy

Berichten: 1037
Geregistreerd: 31-12-17
Woonplaats: Meppel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 23:17

Dat mijn gezicht jeuk en het ergste mijn neus. Ik word er echt gek van. |o

Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 00:06

xPabloBokt schreef:
Dat ik iets langer bezig ben met bedrijfseconomie dan ik ingecalculeerd had ;(


Bedrijfseconomie is a bitch

Mandarijn
Berichten: 9066
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 00:09

Adelaide71 schreef:
Dat ik sommige acties van enkele mensen niet goed begrijp: je probeert het ze naar de zin te maken, te geven, maar hoe dan ook, wordt er naar over je gesproken. Waarom is het nooit goed genoeg? Ik verwacht echt niet iets terug, behalve dan dat je niet zwartgemaakt wordt om niks. -O- Gewoon jammer en zo onnodig. Maar dat soort mensen zal er dan wel plezier uithalen of zo?

Ik herken je gevoel. :(:)

Mijn ergernis van vandaag: Zo enorm verkouden, als ik ga liggen krijg ik geen lucht meer dus slapen is een ramp. _-:(

xPabloBokt

Berichten: 9399
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-19 00:43

Benthhh schreef:
xPabloBokt schreef:
Dat ik iets langer bezig ben met bedrijfseconomie dan ik ingecalculeerd had ;(


Bedrijfseconomie is a bitch


Kom ik achter ja :+

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 01:56

Oke domme ergenis maar: ik heb sinds vrijdag avond eindelijk Planet Zoo. Moest vandaag werken van 3 tot 11 en keek er echt naar uit om nog even te gamen. Net 10 minuten bezig met het verfraaien van mijn berenverblijf, houdt mijn draadloze muis ermee op. Batterij leeg. Ik heb geen nieuwe in huis liggen. Beetje jammer dit. :')

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 07:40

ging laat slapen, ga laat slapen. en nu gewoon al een uur klaar wakker