Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Castilja

Berichten: 2500
Geregistreerd: 21-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 08:34

Benthhh schreef:
Staat een man op de bus te wachten
Zegt de buschauffeur; Hey, kom eens van de bus af!

:Y)

Nuttiger dan dit word ik niet vandaag


Nuttig genoeg :D


Castilja

Berichten: 2500
Geregistreerd: 21-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 10:59

Britta31 schreef:
Wat doe je als bij de supermarkt een jaguar en een lion tegenkomt?


De Lion op eten en in de Jaguar weg rijden? :')


Castilja

Berichten: 2500
Geregistreerd: 21-08-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 20:18

Dat ik lekker gesport heb en netjes gegeten vandaag, maar nu met een flink hongergevoel zit. Heb al mijn macro's al 'verspild' vandaag terwijl ik zo nog een maaltijd naar binnen zou kunnen schuiven :')

Castilja

Berichten: 2500
Geregistreerd: 21-08-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 12:12

Nou inderdaad, eens met Sanne. Vind dat echt bijzonder dat mensen een duur cadeau durven te vragen, voel me altijd enorm opgelaten. :') Durf alleen wat duurs aan mijn ouders te vragen voor mijn verjaardag maar dat valt dan ook altijd nog wel mee. Gewoon eerlijk over communiceren hoor!

Castilja

Berichten: 2500
Geregistreerd: 21-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 16:57

Dat ik door mijn eigen fout een enorme kater heb en over m'n nek ga als ik twee slokken water drink. Voel me helemaal belabberd en kan mijn huiswerk echt niet maken terwijl ik dat wel zo had gepland.
Ik ga weer slapen doei :')

Castilja

Berichten: 2500
Geregistreerd: 21-08-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 20:19

Veel sterkte Denies...!

Hier een ergernis en een vraag; ben de hele dag al ziek en gooi al het vocht wat ik binnen krijg er een uur later weer uit. Nu heb ik wel enorme dorst en echt vochttekort maar krijg het niet aangevuld. Heeft iemand enig idee wat te doen? :') Lekker vage vraag, ik snap het, maar voel me echt niet best en wil beter worden. Lol.

Castilja

Berichten: 2500
Geregistreerd: 21-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 20:34

Ohhhh dank voor de tips! Helaas ben ik echt te ziek om de deur uit te gaan, maar ik zal morgen vragen of iemand het kan halen en naar me toe kan brengen :)

Castilja

Berichten: 2500
Geregistreerd: 21-08-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 20:47

Heb ik allebei helaas niet in huis :( Ik wil erg graag drinken maar ben gesloopt van het misselijk zijn de hele dag dus ik durf het even niet aan om weer een bezoek aan het toilet te riskeren. Ga nog wat proberen te slapen, thanks babes!

Castilja

Berichten: 2500
Geregistreerd: 21-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-19 12:26

Goeie Tica! Van die mannen die denken dat ze een loopje met je kunnen nemen omdat je ergens 'vast geen verstand van hebt'.
Bye :evaw:

Hier ergernis omdat ik nog veel schoolwerk te doen heb maar nog steeds niet fit ben en me er niet toe kan zetten. Ik werk ook nog de komende dagen dus kom er dan helemaal niet aan toe, wel besloten de maandag vrij te nemen om alles op orde te krijgen en er op school geen belangrijke lessen zijn. Note to self: Geen. Gin-Tonics. Meer. Drinken. Als. Je. Geen. Maat. Kunt. Houden. :') Nogmaals dank voor de goede tips gisteravond vanuit dit topic; er zit behoorlijk wat bouillon in vandaag! :D

Castilja

Berichten: 2500
Geregistreerd: 21-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-19 10:27

MarlindeRooz schreef:
Dat ik op ben en de komende dagen niet met mensen wil praten... Moet alleen nog de hele dag werken met een dikke nep horeca smile op mijn bek. :=


Can relate. Horeca is echt de meest rukke bijbaan die je kan hebben wat dat betreft. Ik zal aan je denken als ik vandaag zo lief mogelijk probeer te lachen naar klanten :')

Castilja

Berichten: 2500
Geregistreerd: 21-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-19 19:29

Benthhh schreef:
Castilja schreef:
Can relate. Horeca is echt de meest rukke bijbaan die je kan hebben wat dat betreft. Ik zal aan je denken als ik vandaag zo lief mogelijk probeer te lachen naar klanten :')


Gasten ;(

prutsmutsen hebben klanten! < uitspraak geleerd in de horeca hahaha


HAHAHAHA
Nou ik blijf die mensen gewoon klanten noemen hoor }>

Castilja

Berichten: 2500
Geregistreerd: 21-08-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 16:49

Dat we een mail hebben gekregen dat een van de liefste docenten van mijn school enorm ziek is. :(

Castilja

Berichten: 2500
Geregistreerd: 21-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 21:06

nicole_floor schreef:
Dat mijn vriend gisteren 2 kalkoenen voor zijn verjaardag heeft gekregen. :')


Levende? Dat is zo'n te gek cadeau _/-\o_

Castilja

Berichten: 2500
Geregistreerd: 21-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 08:04

xPabloBokt schreef:
Dat ik er gister met queuen voor een band even pijnlijk aan herinnerd ben dat ik niet zo stevig in mijn schoenen sta over mezelf als ik gehoopt had. Ben zo sociaal kapot na gisteren dat ik wel kan janken.


:(:) :(:) :(:) What happend?

Castilja

Berichten: 2500
Geregistreerd: 21-08-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 19:01

Ik kan niet zo goed tegen drukke groepen en drukke/aanwezige mensen. Ben snel 'overprikkeld'; krijg letterlijk hoofdpijn en ben alleen maar bezig een huilbui te onderdrukken. Nu doe ik een super interessant blok op school maar in een drukke omgeving waar je je plek moet grijpen om erdoor heen te komen (iedereen heeft z'n woordje klaar en wie het eerst komt wie het eerst maalt). Vandaag aan het eind van de les he-le-maal gesloopt en zie nu al op tegen de rest van de lessen terwijl de stof zelf echt rete interessant is. Weet ook niet zo goed wat ik met mijn eigen gedrag in deze situatie moet. ;(

Castilja

Berichten: 2500
Geregistreerd: 21-08-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 19:04

Aw. Thanks voor je antwoord! Ik zit alleen met 8 mensen in het blok en ik doe een kunstopleiding, dus het is net anders dan een college volgen :) Dus daarom weet ik ook even niet hoe ik me kan bewegen omdat er echt van je wordt verwacht 100% mee te doen en ik dat graag wil, maar gewoon blokkeer als ik de ruimte niet 'krijg'.

Castilja

Berichten: 2500
Geregistreerd: 21-08-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 09:13

Wow Barramundi, dat is nogal wat! Zou inderdaad een camera ophangen!

Ik erger me aan het feit dat ik mijn school zo rete interessant vind maar door al het gedoe dat erbij komt kijken momenteel liever niet meer naar school ga :') Heerlijke innerlijke strijd sjalalie sjalala

Castilja

Berichten: 2500
Geregistreerd: 21-08-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 09:08

Dat school weer een achterlijk rooster maakt (dagelijks les van 09:00-19:00, dus weg van huis van 07:30-20:30), denkt dat dat handig is en ons helemaal overlaadt met huiswerk. Daarnaast heb ik stage audities waar ook teksten voor geleerd moeten worden wat er dus in resulteert dat ik dagelijks tot in de nachtelijke uurtjes huiswerk doe. Welke grapsnor verzint dit.

Castilja

Berichten: 2500
Geregistreerd: 21-08-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 09:28

Oh maar ik neem regelmatig mijn eten in een plastic tasje mee hoor? Denk niet dat dat al te ingewikkeld is. :D

Castilja

Berichten: 2500
Geregistreerd: 21-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 10:18

xPabloBokt schreef:
Jongens doe niet zo moeial. Dit is een ergernissen-topic, geen de-les-lezen-topic.


OK mom :')

Castilja

Berichten: 2500
Geregistreerd: 21-08-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 10:21

Ik draag het ook de hele dag bij me, snap het probleem ook niet zo?
Anyway. Ik erger me dat ik net onderweg in de trein pas mijn idee bedacht voor wat ik tijdens een les wil doen, maar dus niet volledig voorbereid ben omdat het idee nog lang niet uitgewerkt is. Heb drie weken de tijd gehad. :')

Castilja

Berichten: 2500
Geregistreerd: 21-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 15:17

Echt een enorme baaldag, maak mezelf helemaal gek en heb nergens zin in. Al weken niet trouwens. Leef een soort van op de automatische piloot en kan nergens plezier uit halen. Hoop dat dat snel anders wordt want het is even niet leuk op deze manier :') :')

Castilja

Berichten: 2500
Geregistreerd: 21-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 11:25

lotthje schreef:
Dat ik een bepaald topic niet meer kan vinden en eigenlijk geen idee heb hoe het heet |o Ik dacht dat de term krachttraining er wel in zou staan maar blijkbaar niet dus.


Vrouwen met spierballen?.:D

Castilja

Berichten: 2500
Geregistreerd: 21-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 13:05

Ik speelde vorig jaar in een schoolproject, maar moest door gezondheidsredenen uit dat project stappen waarna ik ben overgenomen door iemand anders. Nu wordt dat schoolproject deze zomer naar een festival gehaald en krijgt iedereen die daar aan mee werkt betaald. Degene die mij over heeft genomen gaat dat doen, maar ik merk ineens dat ik het eigenlijk helemaal niet eerlijk vind dat ik nu werk/geld mis loop omdat ik toen met gezondheidsklachten kampte. Ondanks dat ik wel op de hoogte ben gebracht voel ik me wel lekker aan de kant geschoven en baal enorm van het feit dat er een fijne werkkans is (in een sector waar het alles behalve voor het oprapen ligt) die ik nu volledig mis loop. Heb contact opgenomen met de regisseur van het project dus ik hoop dat ik alsnog mee kan doen maar het zit me echt niet lekker :')

Castilja

Berichten: 2500
Geregistreerd: 21-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 14:12

Castilja schreef:
Ik speelde vorig jaar in een schoolproject, maar moest door gezondheidsredenen uit dat project stappen waarna ik ben overgenomen door iemand anders. Nu wordt dat schoolproject deze zomer naar een festival gehaald en krijgt iedereen die daar aan mee werkt betaald. Degene die mij over heeft genomen gaat dat doen, maar ik merk ineens dat ik het eigenlijk helemaal niet eerlijk vind dat ik nu werk/geld mis loop omdat ik toen met gezondheidsklachten kampte. Ondanks dat ik wel op de hoogte ben gebracht voel ik me wel lekker aan de kant geschoven en baal enorm van het feit dat er een fijne werkkans is (in een sector waar het alles behalve voor het oprapen ligt) die ik nu volledig mis loop. Heb contact opgenomen met de regisseur van het project dus ik hoop dat ik alsnog mee kan doen maar het zit me echt niet lekker :')


Opgelost, ik mag meedoen :D


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, _Sun, Antonius, DDD3, jokari, laura22, Lestrange01, Lugea, Mama3, mirjamalvaro, noviceh, Rijsa, roosjenat, Sanniejtjuh, SusanH, XxLMMxX, YandexBot, Yellowbird, zoedeloe en 136 bezoekers