Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, ynskek, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

Lestrange01

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 17:08

Dat ik me slecht voel. Wil gewoon even niet bestaan en na hoeven denken

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 21:34

Aan dat ik morgen naar de huisarts ga en nú al weet dat ik niet serieus genomen ga worden :roll:

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 07:01

Marcella schreef:
Lestrange01 schreef:
Aan dat ik morgen naar de huisarts ga en nú al weet dat ik niet serieus genomen ga worden :roll:

Daarom ga ik eigenlijk zelden naar de HA. Zeker ook omdat ik als klein kind simpel te horen kreeg dat ik mij maar gewoon niet moet aanstellen. := :o

Klopt.. hier precies hetzelfde. Ben inmiddels bijna 4 jaar al niet meer gegaan, maar nu moest ik van mijn moeder. (Je hoort blijkbaar niet wakker te worden iedere ochtend met een kaak die uit de kom ligt of je heup mag niet uit de kom schieten wanneer je voorover buigt :')). Maar goed, ik ga nu op weg naar de dokter dus we maken het mee

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 08:00

Dat mijn bezoek van de dokter zo bizar slecht ging dat ik nu op bed lig te janken. Echt ik had gewoon niet moeten gaan

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 20:32

Ik voel me gewoon heel eenzaam en heb zo'n vermoeiende dag gehad. Had een workshop gehad voor studeren met een angst stoornis of depressie, maar degene die de workshop gaf (gezondheidspsychologe en decaan) was zo'n... suf iemand. Kwam al binnen lopen half schuifelend, keek niemand aan, was onduidelijk, praatte zacht. Niet echt de houding van iemand die een gesprek moet begeleiden.

Heb er uit eindelijk helemaal niets aan gehad, er werd helemaal niet iets verteld over het studeren met een psychische stoornis, het ging meer over tips die je aan ieder persoon zou kunnen geven. Maar goed. Wel twee uur van mijn dag verspild :roll:

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 23:24

Dat ik dus op 113 aan het chatten was met een medewerker, en dat inmiddels er al 30 minuten niet meer gereageerd wordt. Echt geweldig weer.

Het lijkt wel alsof iedere keer dat ik uit mezelf hulp zoek ik enkel teleurgesteld word :roll:

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 08:19

Ben de nacht goed doorgekomen gelukkig, gaan er weer het beste van proberen te maken vandaag :D

Maar het is eigenlijk gewoon te bizar voor woorden. Je wordt gewoon midden in je gesprek alleen gelaten zonder waarschuwing.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 09:38

Mijn *verschrikkelijke* huisarts. Echt hoe kan iemand zo onbeschoft zijn? Waarom word je huisarts wanneer je zo onvriendelijk bent?
Mijn moeder werd gister avond gebeld, n.a.v de afspraak van maandag. Ik had eigenlijk foto's moeten laten maken van mijn kaak en heup, maar omdat de huisarts letterlijk geen enkele interesse had getoond of vragen had gesteld had ik met mijn moeder besloten om naar de assistent te gaan volgende week en dan aan haar mijn probleem uit te leggen. Röntgenfoto's zijn duur!!!
We hadden dus eigenlijk gisteren ochtend moeten bellen voor de uitslag.
"Ja ik ziet hier te wachten op een telefoontje van jullie"
Mijn ma: "we zijn nog niet foto's wezen maken, we-"
"Nou dan moet je maar naar het ziekenhuis bellen voor de uitslag. Ik ga echt niet op deze onzin wachten"
Mijn moeder: "Nikki vindt het erg moeilijk, omdat-"

En toen hing hij op :'). We gaan nu wel met spoed een andere huisarts zoeken gelukkig

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 13:34

contract is niet verlengd, aan de ene kant vind ik het niet erg want het is zo'n poedersuiker baan. Aan de andere kant is het wel lastig omdat ik nu op zoek moet naar een andere baan.

Maar, dan word ik vanochtend wakker, zie ik gelijk 10 berichtjes van mijn afdelingsleider over "waarom ben je tot 17:40 gebleven??? Je stond tot 15 uur en alleen op slagerij! Nu heb je weer brood staan helpen! Wat heb je van 13 tot 17 gedaan dan? Want de slagerij afdeling ziet er niet uit ( :roll: , uhm ik heb gewoon alles gedaan wat ik normaal ook doe maar oké). Zo ga ik je niet meer op de zondag indelen!"

Sorry lieve schat maar op mijn rooster stond ik gewoon van 13-15 slagerij en 15-17 bakkerij, dus het zou pas wat zijn als ik om 15 uur al naar huis was gegaan :+ !

Moest mijn rooster laten zien en toen kreeg ik een zwakke "ah oke... zal wel een fout in het systeem zijn..." tuurlijk.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 19:08

Daenerys schreef:
Lestrange01 schreef:
contract is niet verlengd, aan de ene kant vind ik het niet erg want het is zo'n poedersuiker baan. Aan de andere kant is het wel lastig omdat ik nu op zoek moet naar een andere baan.

Maar, dan word ik vanochtend wakker, zie ik gelijk 10 berichtjes van mijn afdelingsleider over "waarom ben je tot 17:40 gebleven??? Je stond tot 15 uur en alleen op slagerij! Nu heb je weer brood staan helpen! Wat heb je van 13 tot 17 gedaan dan? Want de slagerij afdeling ziet er niet uit ( :roll: , uhm ik heb gewoon alles gedaan wat ik normaal ook doe maar oké). Zo ga ik je niet meer op de zondag indelen!"

Sorry lieve schat maar op mijn rooster stond ik gewoon van 13-15 slagerij en 15-17 bakkerij, dus het zou pas wat zijn als ik om 15 uur al naar huis was gegaan :+ !

Moest mijn rooster laten zien en toen kreeg ik een zwakke "ah oke... zal wel een fout in het systeem zijn..." tuurlijk.

Ik ben stiekem wel benieuwd waar je dan werkt. Het is echt enorm onprofessioneel van je leidinggevende om op deze manier te communiceren. Ik zou dat echt niet accepteren :=

Nou het is nog erger.

Schrijft ze een bericht in de groepschat over hoe goed de groente afdeling heeft gewerkt en hoe TROTS ze op hen is. Ze is namelijk afdelingsleider van agf.

In een klein berichtje daaronder schrijft ze: "en ook de slagerij afdeling doet het super! B. Jij werkt altijd zo hard! En R, al heb je nog maar 2 keer gewerkt ben je goed bezig!"

En mij noemt ze niet. De enige andere die op de slagerij afdeling werkt. Het langst. Al bijna 2 jaar lang. Elke keer weer mijn best doen, altijd netjes achter laten. En ik weet gewoon dat ze dit expres doet.

Dus ik heb heel passief agressief "aww!! Dankje, dat is echt lief!' Gezegd. Want ja. Ik ben nu zeker dat ik weg ga na twee maanden.

En dan nog niet te vergeten dat ze in de afgelopen twee weken al ruim 10 uur is "vergeten" bij te schrijven en het lukt haar maar niet dat goed te doen :')

Ze is afdelingsleider van de groente afdeling, maar omdat mijn baas al twee weken op vakantie is heeft ze zijn taken gekregen. Ze heeft nu de leiding.

Sinds dat moment is ze plots heel naar tegen mij

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 12:26

Aan dat ik naar mijn vrienden toe moet. Ik voel me eigenlijk veel te depressief om langs te gaan en gezellig te doen, vooral omdat ik niet met ze erover kan praten. Maar goed, ik sleep me er wel heen

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 11:47

Dat ik vannacht uren lang een paniek aanval heb gehad. Het was echt verschrikkelijk. Duurde steeds zo'n kwartiertje, dan een paar minuten rust en dan begon het weer opnieuw.
Viel pas om vier uur snachts in slaap. Ik heb weleens angst aanvallen gehad, maar dit was echt gewoon veel erger.. zat zelf gewoon relatief rustig in bed van "jongens ik wil slapen" en mijn lichaam had het idee dat ik dood ging en niet kon ademhalen en mijn hart kon niet meer goed kloppen.

Ik ben nu kapot. Hoop dat ik dat nooit meer mee hoef te maken

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 13:14

Whale schreef:
Mensen die onnodig Engelse woorden gebruiken

Guilty as charged

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-19 13:24

Aan dat vannacht net zo poedersuiker was als gisterennacht. Weer die paniekaanvallen uit het niets, en ik kón gewoon niet meer in bed blijven liggen. Dus in een vlaag van mental-breakdown ben ik in mijn pyjama om één uur snachts naar buiten gerend en heb ruim tien minuten hardgelopen. Ben na een half uur naar huis gegaan en heb op de bank met mijn favoriete puppy geknuffeld.
Ik bedoel, hard lopen en knuffelen met een dier moet helpen toch?? Niet dus, ik kon nog steeds nauwelijks ademhalen. Dus uiteindelijk weer naar boven. Gevoel blijft, ik probeer het te negeren en te slapen. En toen kreeg ik last van echt extreme suicidale gedachtes wat het onmogelijk maakte om in slaap te vallen.
Ademhalingsoefeningen, muziek, normaal "verstop" ik me dan in mijn fantasie wereld en dat kalmeert me maar vannacht dus niet. Uiteindelijk om een uur of half vijf in slaap gevallen, maar ik voel me zo naar. Vooral omdat ik weet dat ik niemand heb die mij (professionele, of gewoon emotionele) steun kan bieden.

Hopelijk heb ik er vanavond geen last van.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 11:05

Jaa!!! Ik heb vannacht geen paniek aanval gehad :D
Wel heel laat in slaap gevallen doordat ik een serie aan het binge watchen was, maar 100× liever dat dan paniekaanvallen

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 22:27

Aan dat ik echt een super rare juridische vraag heb die ik aan niemand kan stellen :+. Maar ik wil wel graag weten wat het antwoord is. Dit krijg je als je rum combineert met een rechten student _O-

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 08:04

Aan dat ik totaal niet klaar ben voor nanowrimo, niks heb voorbereid. En toch weet ik dat ik alsnog mee ga doen. Geweldig.

En mijn privaatrecht toets die ik over een uur heb en ik ben zo zenuwachtig, mijn allereerste tentamen :=

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 20:47

Ik kan het niet opbrengen om te gaan leren en ik voel me gewoon heel poedersuiker

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 22:08

Ik voel me poedersuiker, moe en ongemotiveerd. Ik heb totaal geen motivatie om uberhaupt te douchen. Vooral heb ik twijfels over alles en ben ik bang dat ik een bepaald iets niet kan doen waardoor ik mezelf ga teleurstellen

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 21:32

Aan dat ik 2000 euro heb uitgegeven aan vliegtickets en hotel in Brazilië om met een vriendin te zijn. Ik heb keihard gewerkt om dit geld bij elkaar te sparen. Maar ik wéét dat het super ellendig gaat zijn. Dat mijn grenzen niet gerespecteerd gaan worden, dat haar man met borderline al haar aandacht op gaat eisen voor de twee weken dat ik daar ben. Maar goed. Nu kan ik het geld niet terug krijgen, dus ik kan niet meer afzeggen. God wat heb ik spijt.. voor hetzelfde geld had ik in een ressort in Turkije kunnen zitten ofzo

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 22:03

Nee, die heb ik expres niet afgesloten. Ik heb best wel last van sociale angsten en ik wilde voorkomen dat ik door die angsten zou annuleren.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 22:19

Phuddle schreef:
Lestrange01 schreef:
Nee, die heb ik expres niet afgesloten. Ik heb best wel last van sociale angsten en ik wilde voorkomen dat ik door die angsten zou annuleren.

Oh wat balen zeg. Dan maar het beste ervan maken? Desnoods zonder je vriendin de vakantie doen?

Dat gaat niet omdat ik van de 17 dagen 12 bij haar in huis verblijf, en het hotel heb geboekt voor twee personen met haar erbij. En dat hotel verblijf gaat vast wel goed worden, maar zodra ik bij haar in huis moet zijn dan zal het mis gaan. En ze woont een half uurtje van Rio vandaan, helaas is Brazilië ook niet zo'n land waarbij je als iemand van mijn leeftijd kan zeggen "goh laat ik eens in mijn eentje op pad gaan!"
-O-

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 00:30

Niobe schreef:
Noh wat butt...

Weet je, als je het echt niet ziet zitten dan moet je jezelf ook niet dwingen om te gaan vanwege het geld. Het is zonde van jouw tijd als je daar al die tijd ongelukkig zit te wezen. Dan is het maar pech met het geld.

Desondanks kan ik me voorstellen dat je toch wilt gaan. Aan de andere kant is het natuurlijk ook zo dat het geweldig is om Brazilië te zien. Misschien valt het hartstikke mee!

Lekker tegenstrijdig van me, weet ik, maar punt is dat het nog steeds altijd jouw keus is en dat geld in die kwestie onbelangrijk is.

Is het overigens een idee om eerst eens met haar te praten over je zorgen trouwens? Of heb je dat al gedaan?

Dit is dus precies de afweging die ik aan het maken ben :+. Precies de strijd die in mijn hoofd gaande is.

Ik twijfel er heel erg over om er over haar mee te praten. Mijn grootste zorg is namelijk dat haar man en overige familieleden aandacht weg gaan zuigen omdat ze heel erg van haar (emotioneel) afhankelijk zijn. Ze is echt zo iemand die voor iedereen zorgt maar nooit voor zichzelf zegmaar. Ik kan haar dus wel vertellen dat ik niet wil dat ze die twee weken teveel met hun drama bezig is maar 1. Dat vindt ze heel lastig. 2. Het is haar familie en man.. ik ben maar een gast. Ik ben niet echt in de positie om te zeggen
"Hey laat ze het lekker zelf uitzoeken!"

En het zijn ook niet echt van die kleine dingen. Haar man is om de haverklap suïcidaal of heeft extreme woedeaanvallen...

Er spelen nog wel wat andere dingen mee waarmee ik me niet comfortabel voel, maar dat deel ik liever niet. Ik ga het allemaal wel meemaken, en anders ga ik toch naar Brazilië om 2 weken lang in mijn logé kamer te gaan janken _O-

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 18:52

Gini schreef:
Lestrange01 schreef:
Aan dat ik 2000 euro heb uitgegeven aan vliegtickets en hotel in Brazilië om met een vriendin te zijn. Ik heb keihard gewerkt om dit geld bij elkaar te sparen. Maar ik wéét dat het super ellendig gaat zijn. Dat mijn grenzen niet gerespecteerd gaan worden, dat haar man met borderline al haar aandacht op gaat eisen voor de twee weken dat ik daar ben. Maar goed. Nu kan ik het geld niet terug krijgen, dus ik kan niet meer afzeggen. God wat heb ik spijt.. voor hetzelfde geld had ik in een ressort in Turkije kunnen zitten ofzo

Maar je bent je dus nu al aan het ergeren aan iets wat nog moet gaan komen? Als je met zo een negatieve instelling al op het vliegtuig stapt, ja, dan kan ik je garanderen dat de reis k*t wordt ongeacht of dit scenario uitkomt of niet.

Ik kan niet alles delen waar ik me zorgen over maak omdat het 18+ dingen betreft. Maar ik denk dat dat genoeg zegt, en als ik aangeef dat ik weet dat er dingen gaan gebeuren waarbij ik me oncomfortabel ga voelen, dan is het absoluut niet vreemd dat ik zo'n instelling heb.

Ik ben maar een studentje dat de afgelopen 5 maanden een slag in de rondte heeft gewerkt om het geld bij elkaar te sparen. Ik leen niet en betaal alles zelf, dus moest ondanks veel mentale struggles (waar veel mensen wel wat mee hebben gekregen in dit topic) toch naast een fulltime studie 4 dagen per week werken. Doordat ik nu weet dat het niet goed zal gaan zit ik zo in de put. Ik probeer heel positief erover te blijven tegen mezelf, me te vertellen dat het cast wel goed gaat komen en leuk gaat zijn.. Maar het is lastig -O-

Edit: ik heb overigens wel gekeken naar de optie om langer in het hotel te verblijven maar dat is helaas te duur.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 19:51

Ik gebruik ksksksksk met regelmaat :+