Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, ynskek, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

XRuby_SymmyX

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 08:27

Vergeten wekkers te zetten. Kortom: kinderen te laat op school

♡Every step I take, I take with you
and if I ride, I fly with you♡
Volg ons op Instagram: RubySymfonie

XRuby_SymmyX

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 17:36

Ik ben op zoek naar een geschikte pony voor een vriendin van mij maar alle goede ponys worden al gelijk weggekaapt. Het blijkt ontzettend moeilijk te zijn om gewoon een goede D pony te vinden voor recreatief gebruik zonder issieus gewoon relaxed.

XRuby_SymmyX

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 02:18

Ik weet dat ik best een ruime schuld bij de belastingdienst heb vanwege kinderopvangtoeslag. Ik moest laatst mijn jaaropgave geven en die is ontvangen. Ik keek op mijn rekeningen en ik zag dat ik extra geld had. Mijn huurtoeslag maar normaal krijg ik ook kindgebonden budget, kinderopvangtoeslag en zorgtoeslag. Ik dacht dat het in werd gehouden zonder voorafgaand bericht en ik schoot volledig in de stress. Dit is een verschil van €2312. Ook mijn gastouders die ik niet zou kunnen uitbetalen en ik verwachtte het aan het eind van het jaar omdat dat normaal altijd is. Ik schoot volledig in de stress en heb een uur gezocht naar allerlei informatie. Daar stond ook in dat het normaal is dat het wordt ingehouden behalve je huurtoeslag. Toevallig een uur later kijk ik weer op mijn rekening. Is alles gestort pffff

XRuby_SymmyX

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 14:08

Net mijn verstandskiezen getrokken. Ik hou van rust kom ik terug in een zaal. Zit er zo een stel hier constant te praten. Vet irritant.

XRuby_SymmyX

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 01:29

Poes eens :)

Gog god wat een slechte nazorg vanuit het ziekenhuis! Ik heb dus een verstandkies laten uittrekken, een verstandskies laten uitsnijden en een gaatje laten vullen.

Na een week zeer slecht slapen, nachtmerries en paniekaanvallen omdat de dag bijna komt die ik 3 jaar heb uitgesteld.
Leg er graag een klacht neer!

Ik vroeg oa aan het ziekenhuis hoe lang het duurde dat ik weer mag rijden op mijn pony. Helaas ze konden er geen antwoord op geven en jawel beetje bij beetje ben ik er letwel via internet! achter gekomen dat ik minstens 10 dagen niet mag rijden. Dit vanwege dat de wond opnieuw open kan gaan, kan bloeden en er kans is op infectie gevaar. Spoelen is heel onduidelijk. Wel elke keer spoelen of niet elke keer spoelen? Is letterlijk niemand duidelijk in. Hoe zo goed mogelijk ontstekingsgevaar voorkomen? Dat schijnt regelmatig te gebeuren. Daarnaast voel ik alleen een constante druk maar geen pijn en dan lees ik dat die pijn nog op kan zetten juist na 4/5 dagen en er kans is dat alles steeds pijnlijker kan worden. Grosh...
Daarnaast kan je bij de ingreep geen hechtingen krijgen, hechtingen krijgen die er uit moeten worden gehaald na zoveel dagen of oplosbare hechtingen waar dus geen omkijken naar is. Is mij niet verteld wat het nou bij mij is wat ik wel even heel fijn vind als dit wel wordt verteld. Ik durf geen tanden te poetsen en ik heb vandaag gewoon mijn vis crispino met groentemix van wortel/bloemkool/brokkoli met zilvervlies rijst gegeten na uiteraard navraag van de spoedpost. Je moet vloeibaar eten maar ik kon dit zelfs beter eten dan chocolade mousse wat plakkeriger en door heel de mond gaat. Er is mij verder totaal geen persoonlijke info over iets meegegeven van mijn ingreep en na zoveel informatie op internet te kunnen vinden en het vrijdag is dus zou ik ze pas maandag kunnen bereiken spoedpost gebeld. Je hebt daar een optie voor wanneer je een operatie hebt gehad. Dus ik van alles vragen mocht hij geen persoonlijke informatie verstrekken omdat dat alleen persoonlijk mag. Ben ik niet blij mee dus gevraagd waarom ze mij niet alles hebben verteld na de ingreep en verteld dat ik verdrietig ervan ben dat ik over sommige dingen totaal geen informatie kreeg. Ze gaan hun ook aanspreken. Eerst zei hij: ik vind het niet erg daar ben ik voor om informatie te geven en omdat ik duidelijkheid wou en alles wou weten omdat ik het zo goed mogelijk wou doen en wou weten wat ik kan doen, hoe enz. Enz. zij hij uiteindelijk: maar mevrouw, dit is een spoedlijn ik moet nu wel echt ophangen!

Hier raak ik dus mega geïrriteerd van!

XRuby_SymmyX

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 13:21

Dat ik nu mijn 10 allerheftigste zwartste dagen van mijn leven doorga en constant de angst dat het gat in mijn mond kan ontsteken en ik 10 dagen mijn pony niet mag rijden en longeren ect. 10 dagen lang met pijn, onzekerheid en angst zitten waar ik zelf geen echte invloed op heb. Moet ook met zout water gaan spoelen maar zout kan erg in open wonden bijten dus ik hik er enorm tegenaan.

XRuby_SymmyX

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 15:08

Jikkeee schreef:
XRuby_SymmyX schreef:
Dat ik nu mijn 10 allerheftigste zwartste dagen van mijn leven doorga en constant de angst dat het gat in mijn mond kan ontsteken en ik 10 dagen mijn pony niet mag rijden en longeren ect. 10 dagen lang met pijn, onzekerheid en angst zitten waar ik zelf geen echte invloed op heb. Moet ook met zout water gaan spoelen maar zout kan erg in open wonden bijten dus ik hik er enorm tegenaan.

Niet te druk maken, lekker gaan longeren. Enige belangrijke: niet bukken/tillen. Spoelen is echt geen ramp, zelfs een opluchting aan het einde van de dag :). Bijten doet het niet, het is geen open open wond, er zitten gewoon hechtingen in. Voorzichtig poetsen aan het einde van je kiezen, verder gewoon lekker je ding doen. Vooral je mond wel open doen. Niet stijf laten worden, krijg je juist meer last van. Vla is makkelijker dan mousse :). Gewoon je ding doen, na 5 dagen had ik weinig last meer de tweede keer. Eerste keer over mijn grenzen heen gegaan. En gewoon je pijnstillers pakken op tijd! Weet niet welke je hebt gekregen?

Dank je wel! Ik heb om de 8 uur naproxen met 2 paracetamols. Mijn keel doet pijn door de narcose. Ze hebben mij niet eens verteld of het gehecht is! Ik heb een jeukend maar ook een fijn bonkend gevoel en ik weet niet wat het inhoud. Net als dat je gaat rennen en je lichaam bonkt fijn na dat voel ik op die plek. Ik had niks gegeten maar heb wel iets groots doorgeslikt is dat die belangrijke stolsel die moest blijven zitten? Ze zeggen dat er een stolsel moet blijven zitten en als die weggaat krijg je een ontsteking. Ik wil gewoon kunnen praten met iemand die dit weet maar mij niet als last ziet maar weet niet wie daar voor open staat zodat ik er wat doorheen wordt gesleept zeg maar.

XRuby_SymmyX

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 15:23

Anthea schreef:
Ik had een dag na het trekken van mijn verstandskiezen een vlucht van 18 uur, nergens last van gehad. Kon na 3 dagen ook alles weer eten. Niet zoveel zorgen maken joh :)

Heb je gespoeld met zout?

XRuby_SymmyX

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 10:47

Omdat ik veel last heb nog van eerder genoemde lukt het huishouden niet echt. Woensdag wordt mijn oudste zoontje 9 jaar en ja dan wil je een goed opgeruimd huis voor beiden oma's die langs willen komen. Ik ben benieuwd hoe dat er in gaat zitten.

XRuby_SymmyX

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 21:13

Iedereen krijgt die amber alert binnen maar bij mij gaat het er gewoon niet op. Waar kan ik langs gaan zodat iemand het er voor mij er op kan zetten?

Sorry kom ik weer. Ben dat gedoe nu wel zat in mijn mond en ik ben wel benieuwd hoe lang het nog gaat duren voor ik normaal kan eten en drinken zonder pijn. Ik vertik om elke dag soep te eten en ik eet wel zachte dingen ja (hamburger, pastei met ragout en pasta) maar dat doet me ook meer pijn omdat ik eigelijk forceer. Ik word er ook echt letterlijk moe van. Daarnaast is er ook maar 1 vriendin langs geweest. En mijn geobsedeerde ex wou langs komen maar dat hoefte niet en 2 vriendinnen laten mij gewoon stikken en vragen niet eens hoe het gaat. Ondertussen moet ik gewoon in mijn eentje voor mijn kinderen zorgen van 6 en 8 jaar waarbij ik constant achter hun reet aan moet zitten om maar iets voor elkaar te krijgen. 22.12 en ik hoor nog geluid van hun slaapkamer |o

XRuby_SymmyX

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 23:25

Die ibus en naproxen heb ik deze dagen wel genoeg langs zien komen en ervaren

XRuby_SymmyX

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 07:16

cursebreaker schreef:
Dat mensen hun hond niet bij zich kunnen houden gvd. Laat ze niet los als ze niet luisteren?!!!! Mijn hond heeft angst agressie. Sure, dan kun je ook beslissen om een muilkorf om te doen, maar met dit weer ga ik 'm niet beperken en normaal heb ik alle ruimte om andere honden te ontwijken en staat hij verder goed onder controle bij me - totdat je het niet kunt ontwijken natuurlijk als een andere hond binnen een halve meter van de mijne helemaal in zijn ruimte komt. Mensen horen hun honden gewoon aangelijnd te hebben in een wijk en zeker als ze niet luisteren. Gelukkig goed afgelopen - ze heeft de hond de andere kant uit weten te jagen en toen kon ik de andere kant uit lopen - maar zit nog te shaken thuis pff ;(

De vrouw zei wel; ja als hij gebeten wordt is hij(haar hond) het zelf schuld. Eh nee, dat ben JIJ schuld omdat je een niet luisterende hond los hebt lopen? En ik had me onwijs schuldig en poedersuiker gevoeld als dat gebeurd was. Snap niet dat mensen daar dan ook nog zo luchtig op reageren. Ik ben 10 grijze haren rijker nu, pff.

Herkenbaar maar hier ben ik diegene die echt bang is voor honden. En er zijn gewoon te veel asociale baasjes.

XRuby_SymmyX

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 07:59

Dat mijn pony in de paddock paradise (kudde van inmiddels 15 ruinen en 6 merries) staat en zijn aller aller beste vriendinnetje wat hij altijd elke stap achterna liep en vanaf 1 april mee stond 24/7 hoefbevgen is geraakt en dus niet (meer) op de pp mag staan. Het is verschrikkelijk voor die pony die stokkreupel loopt en haar dood verveelt en alleen in een stal nu moet staan met amper iets te eten :(
Ik had mijn bijrijdster elke dag naar mijn pony zodat ik kon bijkomen van mijn operatie. Ze is top maar Symfonie is echt aan mij gehecht en ja dan viel ik al weg en zijn grote vriendin ook. Toen ik het hoorde tranen in mijn ogen en ik wou wel naar hem toe maar mijn zoontje was jarig en ik had een huis vol visiete. Toen ik de volgende ochtend kwam en weer weg wou lopen liep hij voor het eerst mij vanuit de kudde achterna tot aan het hek om daar nog met een blik 'neem mij mee' naar mij te kijken.

Afbeelding
Dit was de avond dat ze niet meer terug kwam wat mede pps hebben gezien en dat hij constant zat te hinniken

Afbeelding
Hier kwam ik smorgens en liep hij mij achterna (terwijl ik momenten heb gehad dat hij zich niet eens liet pakken om bij zijn grote vriendin te kunnen blijven)

Afbeelding
Hier loop ik uiteindelijk toch van hem weg want de plicht roept.

Daarnaast erger ik mij eraan dat ik nog steeds last heb van de plek waar mijn verstandskies is uitgesneden en het is al een week verder. Voelt als een constante pijnlijke druk.

Dat ik merk dat niemand mij zoveel liefde kan geven als mijn kinderen en niemand daar ook maar in de buurt kan komen (buitenom mijn pony natuurlijk) maar ik hun vooral mijn 9 jarige ook wel echt achter het behang kan plakken.

Dat ik een super leuk weekend tegemoet ga maar ik 4 uur snachts nog kotsmisselijk op de toilet zat

XRuby_SymmyX

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 12:55

Leuk dagje giethoorn alleen een half uur moeten wachten op een parkeerplek. Met heen en weer rijden er ook nog bij. We hadden recht op een high tea maar er zaten alleen maar zoete hapjes bij. Nou straks nog varen hoop dat dat leuk wordt.

XRuby_SymmyX

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 13:02

Ik probeer een foto hier toe te voegen bij mijn fotos en hij laad naar 100% maar de foto komt maar niet bij mijn andere fotos??? :(

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten