Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: ynskek, Dani, Mondy, Polly, Ladybird, Hanmar, Princesj, Shanna, EvelijnS

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 11:20

Gat in mijn broek en ben pas half 9 thuis. :+

Volg mijn fotografie @MarlindeMeijerFotografie

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 08:10

Benthhh schreef:
Dat ik 27 ben en dat mijn moeder bij moest springen om rekeningen te betalen die ik zelf veroorzaakt heb. (van bol.com, h&m, dat soort dingen. ‘Haat’ aan after
Payen) Dit in combi met minder salaris door minder werk door vakantie en door wat meer uitgeven door/op vakantie.
Waarom geven de genen iemand met een hand om haar gat nou weer dyscalculie zodat ze geen overzicht heeft in geld |(

Erger me dood aan mezelf.

Ik ga het nu wel anders aanpakken. Heb spaarpotjes gemaakt op Rabobank dus bij mn nieuwe salaris ga ik eens kijken of dat werkt voor mij.
Ben echt enorm van dit totaal bedrag geschrokken :=

sorry voor dit warrige verhaal

Met jezelf afspreken om noooooit afterparty te gebruiken. Als je het niet NU kan missen dan ook niet NU kopen! Die regel heb ik voor mezelf!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 09:39

Bijna geen heet water uit de kraan dus ik durf niet te douchen. Komt uit de kraan nog geen straal uit van een halve cm.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 10:54

Ik heb geen eigen boiler. Heb de woningbouw gemaild en kreeg dit: “ De hydrofoor stond in storing, waarschijnlijk door lucht in de waterleiding.”
Heb dus lekker kunnen douchen en kan dus zo wel afwassen. -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 10:37

Verwarming die uit zichzelf aan gaat ‘s nachts en werd dus wakker met koppijn in de hitte... hij stond gewoon uit.

Wil ik weggaan en mijn tanden even snel poetsen, komt er geen water uit de kraan???? :=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 13:54

luuntje schreef:
Marlinde woon jij in een spookhuis?

Nee, nieuwbouw maar het boeit ze weinig geloof ik. Zijn toch maar studenten. :=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 08:45

Dat ik me besef dat ik op kijk tegen de weekenden... heb het zo druk doordeweeks dat ik me best alleen /eenzaam voel in de weekenden.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 08:51

LukieBradley schreef:
MarlindeRooz schreef:
Dat ik me besef dat ik op kijk tegen de weekenden... heb het zo druk doordeweeks dat ik me best alleen /eenzaam voel in de weekenden.

Dit, maar energie om echt iets te doen en het dan ook nog eens leuk te vinden is ook weer ver te zoeken

Ik doe wel dingen maar het gevoel blijft helaas...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 11:24

Net een auto die door rood reed. Had mijn capuchon op dus zag dat niet. Ik stak door groen licht de straat over en moest vol op de rem. Want anders lag ik er nu onder en hij reed zeker harder dan 60... hoop dat hij zichzelf te pletter rijdt ooit. Hart klopt nog in mijn keel. :n

Scheelde echt geen meter nog.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 13:32

Oh ja die ken ik!
“Graag een patatje!”
“Zonder saus”
“Nee”
“Welke saus had u gewild dan?”
“Ja gewoon!”
:roll:

De eerst volgende die dat zegt krijgt mosterd.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 07:49

oomens schreef:
MarlindeRooz schreef:
Oh ja die ken ik!
“Graag een patatje!”
“Zonder saus”
“Nee”
“Welke saus had u gewild dan?”
“Ja gewoon!”
:roll:

De eerst volgende die dat zegt krijgt mosterd.

Hoezo? Als iemand "frietje met" bestelt, dan ga je toch niet serieus vragen "met wat dan?"
"Met" is gewoon een klodder mayo erop.
Als iemand de "met" ook nog eens achterwege laat, dan wordt het moeilijker, maar dan moet de combinatie 'saus + gewoon' genoeg weggeven.

Maar ze zeggen geen patatje met?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 07:58

oomens schreef:
MarlindeRooz schreef:
Maar ze zeggen geen patatje met?

Klopt, maar als jij vraagt of ze saus willen, dan geven ze toch aan van wel? Dan is gewoon=mayo iets waar je in Nederland in principe vanuit kunt gaan.

Wij hebben 4 soorten mayonaise en hetgeen wat normaal gesproken “gewoon mayo” is noemen wij frietsaus. Dus nee. En zo lastig is even je saus noemen toch niet.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 02:50

Werd net opeens wakker. Heel heftig draaiend en misselijk. Ben net naar de wc gerend en dat kost op. Maar ben nog steeds niet lekker. Ik kan ziek zijn niet permitteren. :n

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 06:29

Nou na 2 wijntjes heb ik vannacht de wc geknuffeld terwijl ik ook wel eens het vier dubbele gehad heb zonder gevolgen. Maar ik ben nooit tot zelden echt dronken. Kan ook prima zonder!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 08:32

Castilja schreef:
MarlindeRooz schreef:
Nou na 2 wijntjes heb ik vannacht de wc geknuffeld terwijl ik ook wel eens het vier dubbele gehad heb zonder gevolgen. Maar ik ben nooit tot zelden echt dronken. Kan ook prima zonder!

Ik heb dit als ik ga drinken op de dag dat ik ongesteld moet worden. Is al twee keer gigantisch mis gegaan terwijl ik flink wat alcohol kan drinken zonder ziek te zijn. Misschien heeft het daar mee te maken? :(

Geen idee denk gewoon te veel vettigheid haha

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 09:45

Stomme buikkrampen, ik snap het echt niet want ik heb niks raars gegeten gisteren. :n

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 09:49

Nee moet ik niet, en het is mijn maag in combinatie met mijn darmen. Dat voel ik. :P

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 11:49

Oh ik ga zo 20 minuten fietsen terwijl ik niet zeker weet of ik dat kan zonder te kotsen. _O-

Maar moet er wel even uit, lekker paardje pesten!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 21:53

Werk... weet dat ontslag nemen / stoppen het beste is op dit moment maar ik heb het zo naar mijn zin (gehad). Maar mijn studie gaat echt voor...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 07:14

5 uur slaap gehad... maar mijn eten van gisteravond is wel binnen gebleven! :))

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 13:41

Jessol schreef:
Dat ik zoveel leuke shetjes zie maar ik eigenlijk pas in het voorjaar eentje kan nemen. Voor die periode lijk ik geen betaalbaar plekje te vinden voor een shetje.

Lastig zeg! :)) Koop er gewoon maar 1 haha!

Ik heb weer 2 hele alinea's (niet overdreven) gekregen met kritiek op werk. In een groepsapp waar je niet kan reageren (alleen beheerders kunnen dingen sturen). Krijg er alleen maar stress van zo. :n

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 13:48

poes schreef:
Jeetje dat is toch super onbeleefd om in groep via geschreven tekst kritiek te geven???

tja, is al de zoveelste keer. Ga er zo even met mijn vader over bellen want ben er echt wel door geraakt. Ze noemen niet letterlijk mijn naam maar ja dat bedoelen ze natuurlij wel. Sorry hoor dat ik fouten maak, ik doe verdomme een universitaire studie met 2,5 uur reistijd per dag. Ik ben vandaag bijvoorbeeld al van 9 tot half 9 van huis en ben helemaal kapot na een week colleges. Dan moet ik ook nog eens aan ALLES denken op de zaterdag omdat mijn collega's constant steken laten vallen. En eindstand is dus dat ik dan mijn eigen dingen vergeet en ook niet altijd hun fouten op tijd zie / corrigeer. Grap van de dag, krijg precies hetzelfde uurloon als die andere collega's. :n

Ze hebben het zelfs over misbruik maken van hun vertrouwen (omdat ze er zelf die dag niet zijn).

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 13:52

Ja heb ook direct spijt dat ik gratis een filmpje voor ze heb gemaakt, en gratis op groot formaat zonder logo (professionele) foto's heb gegeven aan ze. Had ik ook wel even geld voor kunnen vragen. :n

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 19:19

Gini schreef:
Dat hangt dus heel erg af van hoe de communicatie normaal verloopt en hoe deze nu verlopen is. Kan zijn dat er zoiets in de groepsapp stond als 'Zaterdag was de rayon van de wasproducten weer niet aangevuld. Dat is al de derde zaterdag op rij. Kan de verantwoordelijke op zaterdag hier aub rekening mee houden.'
Maar goed, kritiek is altijd balen en als je er echt een onrechtvaardigheidsgevoel van krijgt, kan je beter iets anders zoeken of een gesprek aangaan met je leidinggevende.

Er wordt herhaaldelijk benoemd dat de zaterdagploeg niet functioneert en dat er dus blijkbaar misbruikt gemaakt wordt. En ze hebben maar 1 vrije dag blabla. En ik kan er dus niet op antwoorden hè. Heb niet eens een tekstvak in die app.
Maar ga ze even bellen denk ik. Ben pas om 21:00 thuis.

Ik ben echt geen haaibaai dus ze hadden me ook even kunnen bellen of uit kunnen nodigen op gesprek. Of kunnen vragen hoe dit komt. Maar op deze manier iets in een groep gooien en zeggen “heb je opmerkingen of toevoegingen moet je mij (baas) of collega x maar appen. “ En dit heeft mijn baas dus doorgestuurd naar mijn bazin en die zet het in de app...

Let op dit speelt dus al 3 weken (steeds iets anders) en ze hebben dus nog niet persoonlijk contact met mij opgenomen. Alleen via de app 1x en dus in de gesloten groepsapp.
Elke andere dag gaat er vast ook wel wat fout maar dan zijn ze er zelf. Dus dat wordt niet in de app besproken.
Ze bedoelen het niet verkeerd maar ik vind dit echt heel onprettig. Iedereen kan meelezen en weet aan wie dit bedoeld is. En vind ze verder heel lief en aardig maar dit doen ze niet handig.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 05:13

Wakker worden met de droom dat je luizen had... heb helemaal jeuk. :brr: