Heb jij wel eens 112 moeten bellen?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Barramundi

Berichten: 1863
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: The Sunshine State (AUS)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 12:44

Heftig KarinLF!

112 zelf gebeld voor dingen zoals zwanen op de snelweg en gestrande auto’s op een rijbaan ipv vluchtstrook.

Voor mij is gebeld toen ik met paard en al in de sloot lag (in februari :brr: ) en na een auto ongeluk. Toen werd de Daewoo Matiz waar ik de passagier was opgeladen door een Chrysler en achterin een Audi geparkeerd. Het Matizje was een meter korter en vriendin en ik zijn allebei op een plank van de A20 afgehaald (beiden helemaal OK bleek achteraf!)

Nu heb ik laatst voor het eerst 000 gebeld, telt dat ook?
De buurman had de buurvrouw buitengesloten in haar badjas (en verder zonder kleren) en toen dreigde de buurvrouw om een raam of deur in te trappen. Aangezien er ook (kleine) kinderen in dat gezin zijn, leek het mij voor ieders veiligheid beter om de politie te bellen. Die waren er gelukkig heel snel en het is met een sisser afgelopen.
Ik vond overigens dat de operator hele duidelijke en gerichte vragen stelde: hoeveel mensen aanwezig, zijn er kinderen, wapens in het spel, drugs etc.

Might as well share, might as well smile, life goes on for a little bitty while ~ Alan Jackson


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie