Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 16:22

Nayomie schreef:
Man die zijn kind onbeschermd achter op de motor meeneemt op de snelweg. Zo’n man is niet kind waardig wat mij betreft. :x


Zooo goedemiddag, ik had echt de politie gebeld als ik dat had gezien.


__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 14:47

Aan dat ik vanochtend van 0830 tot 1030 les heb gehad, en nu zo van 1630 tot 1830 weer. Wat een grap dit.

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 17:33

MPR4 schreef:
Een wat bredere mevrouw die twee stoelen nodig had in de metro en mij vroeg om op te staan. Ze werd boos toen ik weigerde. :+
Ging ze gewoon zitten op die ene stoel en plette mij tegen het raam aan, werd ze nog bozer toen ik er wat van zei.
Als je wat voller/breder bent dan gemiddeld dan zal ik daar niet direct op oordelen, maar ik vind wel dat anderen daar dan geen last van mogen hebben. :)

Het was te druk om ergens anders te zitten en ik kan zelf ook niet lang staan. Voordat er commentaar komt.


Omg wat erg. Ik was er ook echt niet voor opgestaan hoor. Ben je mal. :')

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 18:14

Lau schreef:
Wees toch eens lief voor de medemens.


Zegt degene die anderen kortzichtig noemt met kotssmileys en al. :')

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 19:09

Fading schreef:
Niobe schreef:

Welke film was het? -O-


Ik ben mega aangekomen de laatste 2 jaar, mijn vaders schuld, die zorgde elke dag voor chocola :')



Once upon a time in hollywood


Die heb ik ook echt met pijn en moeite uitgezeten. Mijn hemel wat een bar slechte film.

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 21:43

[***] schreef:
Engels docent die een opdrachtbeschrijving maakt van een halve A4, in het Engels, waarin ik al vier spellingfouten zie... (organisation ipv organization, favourite ipv favorite, mainsplaining ipv mansplaining… dat soort dingen.) Foutje kan gebeuren, maar vier vind ik wel veel voor iemand die als baan heeft studenten correct Engels bij te brengen. :=


Ik zou nog maar wat extra lessen blijven volgen als ik jou was. Er is namelijk niks verkeerd aan organisation en favourite. ;)

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 15:57

deksel schreef:
Ik erger me aan dat ik de reistijd naar school heb onderschat. Vanochtend om half 9 weg van huis en ben net thuis.. voor 1 lesje. Ik wil best op kamers maar het lukt me niet om dat te betalen. En thuis word ik ook gek, echt top.


Kun je niet eventueel bijlenen? Een studieschuld is poedersuiker maar het is nog 100x poedersuiker als je straks überhaupt je opleiding niet haalt omdat het reizen je teveel wordt.

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 17:11

SavannahNx schreef:
Mn ex en ex-collega’s die mij steeds foto’s sturen met de teksten fiets jou en mn ex die dan met zijn nieuwe vriendin zoent. Lekker kinderachtig ook haha.

Note: hij is overal geblokkeerd maar we zitten nog in een gedeelde groep van mn oude werk via daar gaat alles en ook iedereen kan meekijken.


Waarom zit je nog in die groep? :(:)

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 14:37

Jessica_1998 schreef:
Dat ik weer eens niet gelijk een screenprotector voor mn telefoon heb gekocht. Of nouja eigenlijk wel maat ik kan gewoon niet met zo'n glasplaatje want doe breeekt zo snel. Dus na ff zoeken eentje besteld maar zitten wel al krassen op mn scherm :'(


Ik heb bij de mediamarkt een clearplex beschermlaagje op mn telefoon laten zetten. Was niet eens zo heel duur en echt prima goede kwaliteit.

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 09:20

xPabloBokt schreef:
Groepslid dat er weer niet is. Elke keer dezelfde. Pas om 11.30 presentatie maar afgesproken om 10.00 om nog even te oefenen. Komtie gewoon niet.

Waardeloos


Heb je een duidelijk contract omtrent samenwerking? Daar is mijn hogeschool een groot fan van, aangezien je daarmee rap genoeg van dit soort ongemotiveerde luie medestudenten af bent.

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 12:29

RoosDeG schreef:
Aan dat we vanavond naar de dierenarts moeten om onze hond in te laten slapen.. ;(

Ik erger me vooral aan mezelf hierin, omdat ik dit eigenlijk helemaal niet wil.
Ik wil mijn maatje nog niet kwijt, maar het is beter voor hem ;(


Heeel erg veel sterkte :(:)

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 18:07

Dat ik een literature review van 4 peer reviewed academic articles moet schrijven uiterlijk vandaag voor een onderzoek waarvan ik nog niet eens een goed passend onderwerp heb kunnen vinden die aan alle eisen voldoet. Echt. Schiet mij maar lek. Dit wordt nachtwerk.

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-19 14:11

Marcella schreef:
Woest zijn op (ex-)werkgever die alles nu in mijn schoenen probeer te schuiven met daarbij dat ze nog steeds niet erken dat ik ziek ben geworden. Geloof dat ik toch maar serieus moet gaan denken aan aangifte van bedreiging toen met bedrijfsauto ophalen. -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(-


Mocht je overgaan op aangifte zou ik mods vragen om je berichten die over deze situatie gaan wel te verwijderen. Zou ik sowieso aanraden met oog op nieuwe baan en herkenbaarheid.

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 05:49

Nabster schreef:
MarlindeRooz schreef:
Het was echt zo van: *Vrouw pakt vleeswaren" ik: "NEEEEEE :wow: en toen kwam er nog meer uit de tas ook" _O- Ik heb echt bijna gepist van het lachen.


Waarom moet je daar zo om lachen dan? Vreemd.


Waarschijnlijk omdat die vrouw haar eigen lading eten had meegenomen naar een Ikea restaurant. ;)

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 20:08

Dat de wekker over 2,5 uur gaat voor de transfer naar het vliegveld, en ik niet kan slapen.. Zo ruk dit. Wilde zo graag nog wat uurtjes pakken want in de bus/vliegtuig kan ik met geen mogelijkheid slapen. Oh en meneer "ik ben nog niet moe" ligt naast me te snurken. :') Zo jaloers.

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 18:33

Castilja schreef:
Haha Charisabella ik vind het niet eens gekke tips :')
Zat inderdaad ook al rond te neuzen op de site van Swapfiets, denk dat ik daar toch maar op overstap. Ik heb echt om de 4 maanden wel dat ik weer een nieuwe fiets moet kopen, ben het zo zat. Ben echt onthand zonder die krengen omdat ik geen rijbewijs heb en echt alles fiets altijd. Ik zou wel graag een krat voorop mijn fiets willen bevestigen, jij enig idee of dat mag? :)


Mag zeker! Ik heb zelf een fietskratje voorop de fiets vastgezet met tiewraps. :)

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 17:08

Pepperrr schreef:
Whale schreef:
Toeristen. Terwijl ik zelf toerist ben :')


Dat vind ik nou wel heel hypocriet :Y)


Ach, ik erger me bijna dagelijks aan mensen, en dat terwijl ik zelf ook een mens ben!

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 18:42

hagelslag schreef:
Ahhoewel de dierenarts eerst echt heel negatief was.
De leverwaardes en co ook echt slecht.
Toen mijn hond even naar de behandelkamer werd gebracht was ze ineens weer actief.
Helaas moet ze nog een nacht er blijven en hopelijk komt ze er goed doorheen.
Ze had/heeft suikerziekte wat wij niet in de gaten hadden.
Ik heb nu zulke pijnlijke ogen van het huilen

Laten we hopen dat ze morgen weer fit is en mee naar huis mag[ [url=m/hHVXQG.jpg]Afbeelding[/url] ]


Beterschap met je hondje, altijd naar zulke dingen. :(:)

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 15:15

Aan de meneer die besloot, als voetganger zijnde, gewoon over te steken zonder uit te kijken. Kon niet meer op tijd remmen dus reed vol op hem in met mijn fiets. Vind ik ergens stiekem wel lekker voor hem. Helaas voor mij had meneer koffie in zijn hand en kreeg ik dat vol over mijn nieuwe jas. Hij had ook nog eens het gore lef om boos op mij te worden. Rot toch een eind op man. Gelukkig bij mij geen schade verder en heb de koffie uit mijn jas kunnen schrobben.


__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 21:58

Iejoorr schreef:
Dat ik echt een ''ik zit er helemaal doorheen'' gevoel heb en echt op punt sta van instorten denk ik. Ik wil alleen maar huilen en slapen.
Maar ik wil het niet want dan voel ik me nog rotter en ik kan me ook al niet ziekmelden op werk omdat we personeelstekort hebben :')


Ziekmelden kan altijd hoor. Personeel tekort is niet jouw probleem.

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 18:23

Mijn kater.

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 20:51

Mo_86 schreef:
__Sannne schreef:
Mijn kater.


Same. Sterkte!


Jij ook!

Heb wel vaker katers, maar die zijn toch meestal rond de middag wel weer voorbij. Zit nu nog steeds met maagkrampen en braakneigingen. Oh en morgenochtend om 7u werken. Kill me now.

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 04:17

Ineke2 schreef:
Echt waar? Hmm nee die mening deel ik niet. Ik kan prima gezellig zijn op cola ofzo hoor :)
Het is ( naar mijn mening) vooral stoer doen om zoveel alcohol te drinken. Een wijntje / biertje ok maar daar krijg je niet direct een kater van.


:roll: :roll:


Nu erger ik mij eraan dat ik een half uur voor mijn wekker wakker ben geworden en ik nog kapot moe ben maar niet meer in slaap kan komen cause stress voor werk. Ugh.

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 13:46

Toch leuk dat mijn kater zo'n ophef teweeg heeft gebracht in dit topic :')

Ergenis: moet toch meer staan dan ik verwacht had op mn nieuwe werk en mijn voeten doen stervensveel pijn van de hakken die ik moet dragen. Zsm even betere kopen maar nu geen budget voor.. Dus nog even een maand afzien. :(

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 20:23

Britta31 schreef:
Net terug van een wijnproeverij.Iets teveel wijn geproeft.


Stoer.

:))


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Denise_, Amandavd, Bielsje, Bloesem21, daaf4ever, GoogleAdsense, hel1, janineskolla, JoyenUnory, Kaetibangsi, kosseh, marleen_usar, Slmt9, Suliko, xCherissa, xLaraaj en 59 bezoekers