Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
NoTwixLeft
Berichten: 590
Geregistreerd: 06-07-16

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 23:58

Gewoon een van de andere haakjes ff verplaatsen naar de hoek? Simpelste en snelste oplossing...


NoTwixLeft
Berichten: 590
Geregistreerd: 06-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 16:35

hagelslag schreef:
Het ligt er geloof ik aan per aanhanger wat voor schokdemping hij heeft of hij 100 kmh mag.
Maar alsnog sleurhutten en campers vind ik ook vervelend. Vooral als ze zelf niet goed kunnen rijden en ik met de vrachtauto extra rekening met hun moet houden.


In NL mogen aanhangers/caravans max 90 km/h zodat ze vrachtwagens niet hinderen. Dit geldt al een jaartje of 10 dacht ik. Ik zie Duitse caravans wel regelmatig met zo'n 100km/h sticker rondrijden


NoTwixLeft
Berichten: 590
Geregistreerd: 06-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 00:47

Resistance schreef:
Mannen...

Andere reden denk ik zo, maar +1.

Altijd klagen dat vrouwen niet kunnen parkeren of weinig ruimtelijk inzicht hebben, maar als enig vrouw die op ons hofje parkeert erger ik me kapot. Parkeer die auto's verdomme gewoon zo dat ik niet op de millimeter nauwkeurig tussen jullie klote bakken door moet, stelletje prutsers....
Ik denk dat ze ook niet willen dat ik met mijn auto achteruit het steegje weer door moet om half 1 's nachts....

NoTwixLeft
Berichten: 590
Geregistreerd: 06-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 08:37

xDenies schreef:
Ik werk nu 2 dagen 2 uur. Na 1.5 uur is mijn hand/arm erg koud en voelt dof aan en doet natuurlijk mijn hele nek/schouder/arm pijn. Dat leg ik aan iedereen uit.

Binnen nu en 6 weken moet ik weer 4 dagen 2/3uur gaan werken. En opbouwen naar meer.. meer.. meer.

Ik snap het niet hoor. Sterf nog van de pijn. Sta aan t begin van een behandeltraject á 17 weken. Maar nee ongeacht.. ga jij maar gewoon weer werken. Dat je niets kan en dan wederom met veel meer pijn loopt is niet interessant en horen we niet.
|(

Enige die bepaalt of jij iets aan kan, ben jij. Lukt het niet, BA bellen en zeggen dat je met de opbouw stopt omdat het je herstelproces niet bevordert. En werkgever op de hoogte brengen dat je sowieso niet verder gaat opbouwen tot je minimaal een week pijnvrij je werk hebt kunnen doen.
Laat je behandelde arts/therapeut een brief opstellen dat opbouw geen optie is in deze fase van je herstel. Dat laatste heb ik niet gedaan en toen bleven BA en leidinggevende pushen, tot ik dus als werkweigeraar ben bestempeld en een ontslagprocedure is opgestart. Psycholoog was onwijs verbaasd, want ik had niet op kunnen bouwen maar dat is nooit nagevraagd bij haar. En vakbond heeft me ook een erg laten zitten op dat proces.

NoTwixLeft
Berichten: 590
Geregistreerd: 06-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 09:53

xDenies schreef:
Dankjewel voor je advies! Werkgever ziet het als een richtlijn en zegt dat we gewoon gaan kijken wat wel en niet lukt. Zij en ik willen eerst het advies van de revalidatie arts afwachten, die vind de werkgever gelukkig ook belangrijker. Maar helaas duurt dat nog even :( (vandaag intake 2)

Dan zeker lekker doen waar jij je goed bij voelt! Wel terugkoppelen naar de BA dat werkgever en jij de opbouw niet passend vinden en het willen aanpassen tot nadere informatie van de revalidatie arts. Moet je misschien weer terug naar de BA om het officieel vast te leggen, maar alles beter dan je krampachtig vastbijten in iets wat nu nog niet kan. Succes!

NoTwixLeft
Berichten: 590
Geregistreerd: 06-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 10:23

xDenies schreef:
NoTwixLeft schreef:
Dan zeker lekker doen waar jij je goed bij voelt! Wel terugkoppelen naar de BA dat werkgever en jij de opbouw niet passend vinden en het willen aanpassen tot nadere informatie van de revalidatie arts. Moet je misschien weer terug naar de BA om het officieel vast te leggen, maar alles beter dan je krampachtig vastbijten in iets wat nu nog niet kan. Succes!


Oke dat dus wel. Toen ik een keer 'ja maar' tegen de bedrijfsarts wilde zeggen was het gelijk van, 'Je moet meewerken aan re integratie', dat doe ik ook aan alle kanten :') Dus ik durfde ook niets meer te zeggen. Zal het morgen eens met mn werkgever er over hebben. Voelt nu een beetje als karma dat ik naar de bedrijfsarts uit mezelf ben gegaan...


Laat het door je werkgever melden. Dan ziet de BA iig dat het niet alleen van jouw kant komt.
Krijg soms echt het gevoel dat een BA een bonus krijgt als er op een dossier "volledig gereintegreerd" staat. Misschien niet terecht, maar jouw verhaal en mijn ervaring is niet het eerste waarvan ik hoor dat het niet goed verloopt....


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Black_Moon, flash40, gigil, Ineke2, Lemonadee, marte_kandia, Patriesje, Tellie, Telpeva, YandexBot en 160 bezoekers