Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33794
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 20:10

Ik zat een keer daar te genieten van mijn 1 euro ontbijt. Waren er twee hele (dikke) vrouwen daar ook aan het ontbijten. Ze hadden sowieso ook al twee borden gehaald. Dat mag... Maar ze hadden ook zelf meegenomen: een pak vleeswaren, een zak krentebollen, boter... EN EEN GROTE FLES OLIEHOORN MAYONAISE. _O-

Jessica_1998

Berichten: 3403
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 20:15

MarlindeRooz schreef:
Ik zat een keer daar te genieten van mijn 1 euro ontbijt. Waren er twee hele (dikke) vrouwen daar ook aan het ontbijten. Ze hadden sowieso ook al twee borden gehaald. Dat mag... Maar ze hadden ook zelf meegenomen: een pak vleeswaren, een zak krentebollen, boter... EN EEN GROTE FLES OLIEHOORN MAYONAISE. _O-



Wauw dat is echt bizar!

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33794
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 20:18

Het was echt zo van: *Vrouw pakt vleeswaren" ik: "NEEEEEE :wow: en toen kwam er nog meer uit de tas ook" _O- Ik heb echt bijna gepist van het lachen.

Heb nog wel zo'n verhaal... was laatst aan het werk en we hadden lekker 3fm op staan. Was een oude (70+) man lekker mee aan het bewegen met zijn hoofd op de muziek (dacht ik). Dus ik dacht "goh wat leuk dat oudere generaties ook deze muziek waarderen". Maar hij bleef na het liedje dus nog steeds met zijn hoofd knikken. Was dus gewoon een ouderdomskwaaltje / ziekte oid. :o

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 20:55

De woningbouw :roll: (en ik huur niet eens )

Castilja

Berichten: 2503
Geregistreerd: 21-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 21:06

HAHAHAHA MARLINDE WAT ONGEMAKKELIJK VAN DIE MAN hahahaha ik zie hem al helemaal headbangen en dan de verdwaasde blik als je erachter komt dat het niet op de muziek was :') :')
Lol vind dit echt hilarisch.

Anyway, ik ergerde me vandaag enorm aan een docent en de groepsdynamiek: continu grappen en grollen met elkaar en er zaten een paar mensen iedere keer te wachten tot we door konden. Heb m'n mond open getrokken, anderen met mij, maar als de docent popiejopie doen blijkbaar ook een grotere prioriteit vindt hebben dan de focus op de les houden en ik er maar niet doorheen kom tenzij ik boos uit de hoek kom en m'n stem moet verheffen.. Neuh. :roll: Krijg je ook nog een verdwaasde blik. Hou toch op.

En had net een sollicitatiegesprek van een bijbaan die ik super graag wilde hebben maar nu twijfel ik ineens. Haha.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33794
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 21:09

Schreeuwend en rennend kind op de gang. Ik woon in een studentencomplex waar kinderen niet mogen wonen. Ga lekker anders spelen met je poedersuiker kleuterkind. Ik ben uitstelgedrag aan het vertonen in bed please.

"Ah joh laat lekker rennen" "Jaaaa goedzoooooooo" :roll:

Nyaleti

Berichten: 6138
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 21:11

Elke avond weer paniek voor het werk de volgende dag.. :n zonder echte reden want het is echt prima daar maar ik. kan. niet. meer.

black_kelpie

Berichten: 7817
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 21:50

nicole_floor schreef:
Onze google home die reageert op de ben reclame. :')

Ik schrik me kapot elke keer, de speaker van dat ding staat nogal hard ^)

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 22:41

MarlindeRooz schreef:
Ik zat een keer daar te genieten van mijn 1 euro ontbijt. Waren er twee hele (dikke) vrouwen daar ook aan het ontbijten. Ze hadden sowieso ook al twee borden gehaald. Dat mag... Maar ze hadden ook zelf meegenomen: een pak vleeswaren, een zak krentebollen, boter... EN EEN GROTE FLES OLIEHOORN MAYONAISE. _O-

Oh heerlijk, ik geniet er altijd zo van om zulke mensen de deur te wijzen :')
Ook nog verbaast zijn ook als je ze wegstuurt! :+

nicole_floor

Berichten: 3246
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 23:26

black_kelpie schreef:
nicole_floor schreef:
Onze google home die reageert op de ben reclame. :')

Ik schrik me kapot elke keer, de speaker van dat ding staat nogal hard ^)

Was al bang dat de onze de enige was. _O-

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 23:27

Oh mn fiets is gejat, voor de 3e keer in een half jaar tijd. Blijf toch eens van andermans spullen af joh :(

Mandarijn
Berichten: 9066
Geregistreerd: 10-09-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 02:05

M'n geweten. _-:(

Ineke2

Berichten: 33115
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 06:45

Dat ik alweer mijn bed uitmoet. Gelukkig is het vrijdag :o

Amandavd
Berichten: 12105
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 06:51

Aan toetsenbord helden.

GUSTIxBILL

Berichten: 1984
Geregistreerd: 22-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 08:23

Dat sommige mensen altijd zo heerlijk veroordelend zijn over dikke mensen.
Dat volgens mij alles wat geen maatje 32-36 is al (heel) dik is...

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 09:00

GUSTIxBILL schreef:
Dat sommige mensen altijd zo heerlijk veroordelend zijn over dikke mensen.
Dat volgens mij alles wat geen maatje 32-36 is al (heel) dik is...


Note! Dit is niet persoonlijk naar jou maar door wat je typt kwam deze ergernis naar boven.

Mee eens. Maar het wordt nooit eens naar de andere kant bekeken. Ik ben maatje 34-36, omdat ik nu eenmaal zo ben.

Ik moet altijd maar horen dat ik ondergewicht heb. Dat ik vast een lepel in mijn keel steek. Dat ik niet gezond ben. Of 'oh wacht maar jij wordt nog wel dikker, ik was ook zo toen ik jonger was'(mijn hele familie is zo...). Of nu een nieuwe 'door jouw postuur heb je nu chronische pijn'.

Ook het feit dat nu overal moet staan dat een 'echte vrouw' rondingen heeft. En dat een man iets vast wilt pakken en weetikveel wat ze allemaal verzinnen. Ben ik dan geen echte vrouw? Wilt een man mij niet dan?

Daar wordt nou echt nooit eens over nagedacht. Tegen een persoon met wat meer mag niet gezegd worden dat ze 'maar minder moeten eten', maar ik krijg continu om het hoofd geslingert dat ik maar eens meer moet gaan eten, want als je er zo uit ziet kan het echt niet dat je flink eet. Of je hebt gewoon anorexia. :')

Het is toch nooit goed voor de buitenwereld.
Ik ben prima tevreden, ik heb dit 'gekregen' dus daar maken we het beste van. Maar dat het áltijd maar gezegd wordt en alles er maar op wordt geschoven is heel frustrerend.

Bloemetje75
Berichten: 1987
Geregistreerd: 19-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 09:21

Dat mensen voor een deuropening staan te roken en de wachtruimte in het verlengde ligt met de wind vol op de deur dus ik zit “verplicht” in de rook. Maak een “bushokje” een stukje bij de ingang vandaan. Dan kan iedereen droog roken en hebben de mensen binnen er geen last van.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33794
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 09:23

GUSTIxBILL schreef:
Dat sommige mensen altijd zo heerlijk veroordelend zijn over dikke mensen.
Dat volgens mij alles wat geen maatje 32-36 is al (heel) dik is...

Ik heb broekmaat 42 en ik ben zeer zeker niet dik. :P

Mij maakt het niet uit of iemand 50 of 150 kilo weegt hoor. Zolang je er maar geen dieren of andere mensen mee tot last bent. Zoals bijvoorbeeld in het vliegtuig / bus ofzo. :P

Foaly

Berichten: 4849
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 09:35

Moah, laatst zat ik naast een slanke meid in de bus die zo scheef zat dat ze alsnog anderhalve stoel in beslag nam. En opschuiven toen ik ernaast ging zitten, ho maar :=

Dan zit ik liever naast iemand met overgewicht die tenminste probeert zichzelf op 1 stoel te houden.

xPabloBokt

Berichten: 9399
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-19 10:15

Groepslid dat er weer niet is. Elke keer dezelfde. Pas om 11.30 presentatie maar afgesproken om 10.00 om nog even te oefenen. Komtie gewoon niet.

Waardeloos

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 10:20

xPabloBokt schreef:
Groepslid dat er weer niet is. Elke keer dezelfde. Pas om 11.30 presentatie maar afgesproken om 10.00 om nog even te oefenen. Komtie gewoon niet.

Waardeloos


Heb je een duidelijk contract omtrent samenwerking? Daar is mijn hogeschool een groot fan van, aangezien je daarmee rap genoeg van dit soort ongemotiveerde luie medestudenten af bent.

Niobe

Berichten: 7986
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 10:32

Geklik met een pen, constant ^)

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33794
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 10:33

Foaly schreef:
Moah, laatst zat ik naast een slanke meid in de bus die zo scheef zat dat ze alsnog anderhalve stoel in beslag nam. En opschuiven toen ik ernaast ging zitten, ho maar :=

Dan zit ik liever naast iemand met overgewicht die tenminste probeert zichzelf op 1 stoel te houden.

Ja komt op hetzelfde neer toch... prima wat iemand weegt als je maar andere maar niet tot last bent :P

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 10:49


Marcella

Berichten: 36718
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 10:53

Aan mezelf en de katten.

Was op tijd naar bed gegaan, maar vannacht onrustig geweest en lopen spoken. Maar de katten waren ook onrustig en hebben lopen klieren. En nu zie ik dus geen enkele kat. Die liggen dus in de slaapkamer de ene zeer waarschijnlijk op de douchevloer en de ander lekker weg gekropen in het mandje naast bed.