Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-19 15:18

San_ner schreef:
[ [url=m/yWzpZv.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dat het voor sommige mensen moeilijk te begrijpen is dat een uitrit vrijgehouden moet worden.
Die blauwe auto staat er dus gewoon half voor.

Onze uitrit wordt elke dag geblokkeerd. Sommigen snappen dat principe vrees ik niet. -O-


Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 09:43

__Sannne schreef:
Wat MarlindeRooz zegt. Dat jouw kind het verkeer op de weg niet "aan kan" wil niet zeggen dat het dan maar oké is om op de stoep te gaan fietsen. :? Blijf het zo bijzonder vinden hoe ouders denken dat alles maar kan en mag want hun kind dit.. Of hun kind dat...

Oh ja precies dit. laatst nog een fietsband in mijn been gedrukt afgelopen weekend. Kind werd moe van alle voetgangers die over de stoep liepen en geen ruimte voor hem maakte. Weg stond er gewoon naast. Ik maak daar dan ook geen ruimte voor.

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 13:07

Dat ik zo nodig naar de wc moet maar ik niet mag.

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 18:15

Anoniem schreef:
Nayomie schreef:
Dat ik zo nodig naar de wc moet maar ik niet mag.

Niet MAG?
Euhhmm hoezo en van wie mag jij niet naar de wc?

Ziekenhuis en platte bedrust helaas. -O-

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 19:51

Anoniem schreef:
Nayomie schreef:

Ziekenhuis en platte bedrust helaas. -O-

Katheter en of bedpan?
Je mag toch wel je behoeften doen?

Beterschap in ieder geval![/quote]
Nee had geen katheter. Had een angiografie dus ik mocht niks met mijn been doen. Ondertussen geweest gelukkig. Laatste half uur van de bedrust mocht ik de po hebben gelukkig. :D

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 15:01

Ik koop volgende keer een huis zonder muren, als de privacy toch zo makkelijk geschonden wordt.

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 10:38

Dat ik straks een belangrijk telefoontje krijg, maar ik zo ook rijles heb. :=

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 09:43

Rebecca schreef:
:') Bumperklevers die leer ik ook kennen nu ik rijbewijs heb , bedankt voor de tips die kunnen weleens van pas komen ~~}>


Erger mij aan een instagram post , kan je zo niet op insta zetten pff >;)

Met rijles heb ik er zelfs last van. En ik ben geen trage bestuurder :')
Maargoed het maakt niet uit wat voor auto je rijdt, de BMW, polo en zakenmannetjes in een Volvo houden niet van afstand nemen in 90% van de gevallen.


Ik erger me aan het feit dat ik morgen mijn rooster krijg van school en ik daarom diverse dingen niet kan inplannen tot die tijd. :x

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 11:09

Niobe schreef:
Resistance schreef:
Niobe schreef:
Ook even de remlichten laten zien kan een schrikreactie veroorzaken die gevaarlijk kan zijn.




Dicht bovenop iemand rijden wanneer diegene plotseling écht moet remmen kan ook gevaarlijk zijn.


Klopt, maar dat is zijn probleem, even de remlichten laten zien is totaal onnodig en alleen een uiting van irritatie. Gewoon niet gek laten maken, desnoods aan de kant gaan.

Zeker niet alleen zijn probleem. Ik heb ervaren hoe een auto van achter met 30 kilometer per uur op je achterkant knalt en dat is zeker niet fijn, laat staan dat je dat overkomt met hogere snelheden. Zijn probleem maakt hij mijn probleem van.


Andere ergernis, zojuist een ontzettend aso bezorger aan de deur (ik en partner hadden niks besteld en verwachtte dus ook niks) omdat ik de deur niet open deed omdat ik op het toilet zat (gezien darmproblemen, kan ik niet zomaar er vanaf gaan).

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 06:37

Rooster binnen. Gelukkig zon meedenkende school... lessen constant tot 16.30. Fijn dat ze rekening houden met mensen die op zichzelf wonen en langere reistijden hebben.

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 07:55

Steeph schreef:
Nayomie schreef:
Rooster binnen. Gelukkig zon meedenkende school... lessen constant tot 16.30. Fijn dat ze rekening houden met mensen die op zichzelf wonen en langere reistijden hebben.

16:30 is echt niks :x
Ik heb deze week drie dagen tot 18:00 gehad, volgende week weer drie dagen tot 18:00 en één tot 18:45...

Houd je commentaar voor je, wil je?

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 08:28

Steeph schreef:
Nou precies :')
Verkeerde been uit bed gestapt?

Zolang jij niks van een situatie weet, kun je beter je mond houden. En daarbij, als iemand zo reageert op jouw irritatie dan moeten ze ook hun mond houden. ;)


Bonuspunten voor Castilja :))
Laatst bijgewerkt door Nayomie op 06-09-19 08:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 08:54

Amandavd schreef:
Nayomie schreef:
Steeph schreef:
Nou precies :')
Verkeerde been uit bed gestapt?

Zolang jij niks van een situatie weet, kun je beter je mond houden. En daarbij, als iemand zo reageert op jouw irritatie dan moeten ze ook hun mond houden. ;)


Bonuspunten voor Castilja :))


Je kunt ook op een normale manier zeggen dat je liever geen commentaar hebt. Misschien kunnen ze je dat op school leren. Besteedt je de tijd tot half vijf goed.

Zekers, misschien is er nog hoop. Ik zal de opleiding wel lief aankijken of ze nog wat kunnen betekenen voor me. Ik denk dat als mensen commentaar verwachten, ze onder hun ergernis “commentaar welkom” plaatsen.

Daarnaast vind ik het behoorlijk vervelend dat mensen een conclusie trekken zonder enige informatie. Ik reis per dag ruim 5 uur, voor een opleiding die belooft had vóór ik eraan begon, maximaal tot 3 uur les te hebben. Daarnaast ben ik ziek (geen griep of iets tijdelijks) en heb ik slechts energie voor een halve dag waar de opleiding ook geen compromis in kan en wil sluiten. Dus als iemand een reactie geeft waarbij het neerkomt dat ik me niet zo moet aanstellen, kan ik niet waarderen. Soms is het beter om een mening voor je te houden i.p.v. direct maar commentaar te geven. Zeker als je mensen niet kent.

Mijn uitleg hierbij, daar wil ik het bij laten.

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 17:16

Castilja schreef:
Dat mijn school enorm met 2 maten meet. Er worden regels gesteld waar alle studenten zich aan moeten houden, maar vervolgens wordt er voor sommige mensen uitzondering op uitzondering op uitzondering gemaakt. Ik krijg vandaag op m'n kop dat ik niet naar een les ga/kan (lang verhaal), klasgenootje zit lekker in het buitenland en dat is geen probleem.
Echt hoor. Leuk jaar wordt dit. :+

Ja heel herkenbaar. Hier enorm veel gedoe gehad vanwege gezondheid en minder aanwezig op school. En mensen die er het halve jaar niet zijn mogen door naar het tweede jaar zonder gedoe of (in geval van minderjarigen) zonder enig probleem met de leerplicht :+

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 11:04

Amira_ schreef:
Dat mn broertje een meisje mee heeft genomen vannacht en zij vervolgens mijn tandenborstel gebruikt heeft. Ben er zo kwaad over, echt ontzettend smerig, waarom zou je dat doen. Ben blij dat ik t in ieder geval op tijd zag

Oooooh smerig zeg -O-

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 20:07

Eerste schooldag nog niet gehad en de eerste klachtmail is de deur al uit. :j

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 20:39

[***] schreef:
Dat mijn opleiding nu gaat werken met it's learning en ik nu echt geen idee heb welke vakken ik het volgende vak heb. Heel handig.

Oh dit ook ja :')

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 07:55

xPabloBokt schreef:
08.45 tot 16.25 school vandaag.. dat betekent van 19.00 tot 18.30 de deur uit vandaag -O-

Same. -O-

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 14:23

Na een jaar hoop je toch dat de administratie alles op orde heeft. Helaas... het is nog net zo rampzalig als voorheen. #jehebtmaareentaak

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 17:12

Aan de regen. Ik was voorbereid op de fijne nazomer. Ik vrees te vroeg :Y)

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 17:15

Man die zijn kind onbeschermd achter op de motor meeneemt op de snelweg. Zo’n man is niet kind waardig wat mij betreft. :x

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 12:08

Aan dat ik hele nacht wakker lag van ziek zijn. Dat blijkt dat onze grijs container gejat is. En dat de katten water over mijn laptop gegooid hebben.

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 12:44

Elke keer die spanning weer. -O-

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 10:17

Fijn dat een school me laat kiezen tussen mijn gezondheid of studie.


Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 16:41

deksel schreef:
Ik erger me aan dat ik de reistijd naar school heb onderschat. Vanochtend om half 9 weg van huis en ben net thuis.. voor 1 lesje. Ik wil best op kamers maar het lukt me niet om dat te betalen. En thuis word ik ook gek, echt top.

Herken het met reizen :(:) Super balen is dat. -O-


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, ComscoreBot, IASCrawler, nathe, pony33 en 169 bezoekers