Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 18:43

De film in de bioscoop, wij zijn weggelopen _O-

xPabloBokt

Berichten: 9387
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-19 18:47

sureido schreef:
xPabloBokt schreef:

Die van mij waren ook echt erg, en veel meer bloedverlies dan ik gewend ben sinds ik de pil slik.

Meteen weer spijt van m'n stopweek :+

Ik werd door mijn pil heen ongesteld dus moest wel na 3 maanden doorslikken. Ben echt gelukkig als het vrijdag js.


Ja ik hier ook, paar weken geleden. Dus heb nu maar noodgedwongen stopweek genomen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 18:50

Lau schreef:
__Sannne schreef:

Omg wat erg. Ik was er ook echt niet voor opgestaan hoor. Ben je mal. :')



Wie weet heeft ze het wel aan haar knieën of rug? Of is ze net geopereerd weet jij veel. Lekker kortzichtig allemaal. Ik was ook gewoon lekker naast je gaan zitten dan heb je er maar last van....


Als je te dik bent om te gaan zitten blijf je toch staan en bezorg je niemand anders ongemak? Hoe egoïstisch ben je dan wel niet? (En ja, ik ben ook dik) Dik zijn heb je immo in bijna alle gevallen zelf veroorzaakt of een aandeel in.

Lau, je bent recent zelf geopereerd als ik het goed heb. Ik denk dat als je zoiets uitlegt niemand daar een probleem van maakt. Net zoals een slank, jong iemand ook geopereerd kan zijn of gehandicapt kan zijn zonder dat je het ziet. Maar er gewoon gaan tussen proppen is geen fatsoen.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 16-09-19 18:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 18:53

DeMolenhoek schreef:
Lau schreef:



Wie weet heeft ze het wel aan haar knieën of rug? Of is ze net geopereerd weet jij veel. Lekker kortzichtig allemaal. Ik was ook gewoon lekker naast je gaan zitten dan heb je er maar last van....


Als je te dik bent om te gaan zitten blijf je toch staan en bezorg je niemand anders ongemak? Hoe egoïstisch ben je dan wel niet? (En ja, ik ben ook dik) Dik zijn heb je immo in bijna alle gevallen zelf veroorzaakt.



Maar ze vraagt het toch eerst netjes. Ik weet niet hoor maar staan als super zwaarlijvig persoon is echt niet lekker. Zeker qua evenwicht houden niet, en zelf in de hand tja niet ieder pod je gaat door het mondje.
Ik denk dat mensen gewoon vergeten hoe je aardig bent voor een ander my gawd je benen werken prima sta dan gewoon even op.

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 18:54

DeMolenhoek schreef:
Dik zijn heb je immo in bijna alle gevallen zelf veroorzaakt of een aandeel in.
*\o/*
(maar je krijgt nu waarschijnlijk heel zich aangesproken voelend Bokt over je heen)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 18:55

Zie mijn aanvulling Lau.

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 18:55

oomens schreef:
DeMolenhoek schreef:
Dik zijn heb je immo in bijna alle gevallen zelf veroorzaakt of een aandeel in.
*\o/*
(maar je krijgt nu waarschijnlijk heel zich aangesproken voelend Bokt over je heen)


Ach hou toch op man... niemand zijn lichaam werkt hetzelfde :roll:


Stelletje kortzichtige mensen :r

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 19:05

Kom op Lau, het zijn echt de uitzonderingen die er niets aan kunnen doen. Maar in de meeste gevallen is er echt een eigen aandeel. Ik snap niet dat je op jou tenen bent getrapt.

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 19:06

DeMolenhoek schreef:
Kom op Lau, het zijn echt de uitzonderingen die er niets aan kunnen doen. Maar in de meeste gevallen is er echt een eigen aandeel. Ik snap niet dat je op jou tenen bent getrapt.


Misschien maar ook die mensen hebben hun redenen. Vaak psychologisch eten is ook gewoon een verslaving. Het is gewoon niet respectvol om die mensen zo weg te zetten. Het doet gewoon pijn om dat te lezen alsof die mensen het zelf niet anders hadden gewild. Wees toch eens lief voor de medemens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 19:09

Lau, ik zeg het toch dat ik ook dik ben? Ik heb een bmi een stuk boven de 30 door emotioneel eten en psychische problemen. De eerste stap om er aan te werken is te aanvaarden dat het bij jou ligt. Ongeacht wat de oorzaak is moet je toch aan jou zelf werken om te kunnen veranderen. Ik zeg nergens dat zo mensen het niet anders willen (ik wil het ook graag hoor!!!) Nergens zet ik ze negatief weg. Je pakt dit blijkbaar heel persoonlijk op.

Marcella

Berichten: 36710
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 19:10

Ik heb op het moment moeite om aan te komen hierdoor is mijn weerstand ook laag.

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 19:12

Marcella schreef:
Ik heb op het moment moeite om aan te komen hierdoor is mijn weerstand ook laag.


Wil je wat hebben :')

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 19:12

“Als je te dik bent om te zitten”
Dan zal staan vast een uitkomst zijn idd +:)+ (edit: sarcasme , maar dat is hopelijk wel duidelijk)

Ov voorbeeld werkt trouwens wel allerlei kanten op... soms verwachten mensen dat je wel even opstaat want ... maar ik ga ook niet zomaar staan als het niet pertinent nodig is ( knie is stuk) alleen dat is niet te zien van buitenaf

Mijn ergernis van de dag : onverdraagzaamheid (en dan doel ik niet eens op iets op bokt btw maar gewoon irl )

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 19:14

Lau schreef:
Wees toch eens lief voor de medemens.


Zegt degene die anderen kortzichtig noemt met kotssmileys en al. :')

xPabloBokt

Berichten: 9387
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-19 19:15

Even in het kader van OV ergernissen ergerde ik me vandaag aan de buschauffeur die gewoon aanreed terwijl er net iemand met krukken was ingestapt die duidelijk zijn balans niet kon houden. Wacht gewoon even tot hij zit, die paar extra seconden maken echt niet uit -O-

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 19:16

__Sannne schreef:
Lau schreef:
Wees toch eens lief voor de medemens.


Zegt degene die anderen kortzichtig noemt met kotssmileys en al. :')


+:)+

Marcella

Berichten: 36710
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 19:17

Lau schreef:
Marcella schreef:
Ik heb op het moment moeite om aan te komen hierdoor is mijn weerstand ook laag.


Wil je wat hebben :')

Nee dank je heb al oedeem benen en geniet voor nu dat ik alles kan eten voor nu dan.

Amandavd
Berichten: 12104
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 19:18

'Als je te dik bent om te zitten.'

Ik snap wel dat Lau pissig wordt. Dat is net zo'n kansloze opmerking als 'als je lelijk bent moet je niet willen daten.'

En dat jezelf dik bent geeft je geen recht om zo'n lompe opmerking te maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 19:22

Wat moet ik zeggen? Zwaarlijvig? Gezetter? De persoon was te zwaar om comfortabel in de stoel te gaan zitten? Wat is er nu mis met het woord dik? Ga je tegen een mager iemand dan zeggen dat ze scherp staat? Of aan de dunne kant is? Moet alles met fluwelen handschoenen behandeld worden? Alles zeggen zodat het toch maar net niet de waarheid is omdat je een ander eventueel kunt kwetsen?

Lau pakt het persoonlijk op, terwijl zij zelfs niet de persoon in de bus/tram was. Zij heeft problemen met het woord dik, prima. Ik niet.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 16-09-19 19:26, in het totaal 2 keer bewerkt

Niobe

Berichten: 7982
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 19:23

Fading schreef:
De film in de bioscoop, wij zijn weggelopen _O-


Welke film was het? -O-


Ik ben mega aangekomen de laatste 2 jaar, mijn vaders schuld, die zorgde elke dag voor chocola :')

Amandavd
Berichten: 12104
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 19:27

DeMolenhoek schreef:
Wat moet ik zeggen? Zwaarlijvig? Gezetter? De persoon was te zwaar om comfortabel in de stoel te gaan zitten? Wat is er nu mis met het woord dik? Ga je tegen een mager iemand dan zeggen dat ze scherp staat? Of aan de dunne kant is? Moet alles met fluwelen handschoenen behandeld worden? Alles zeggen zodat het toch maar net niet de waarheid is omdat je een ander eventueel kunt kwetsen?

Lau pakt het persoonlijk op, terwijl zij zelfs niet de persoon in de bus/tram was. Zij heeft problemen met het woord dik, prima. Ik niet.


Het gaat niet over het woord dik. Maar het feit dat jij zegt dat iemand te dik is om te zitten. Flikker op, niemand is te dik om te zitten. Die opmerking is kansloos.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 19:35

Hoe noem jij het dan? De persoon paste niet in de stoel. Wat is dat dan?

Amandavd
Berichten: 12104
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 19:44

DeMolenhoek schreef:
Hoe noem jij het dan? De persoon paste niet in de stoel. Wat is dat dan?


Je wilt het echt niet begrijpen he?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 19:47

Nou ja, blijkbaar kun je niet antwoorden op de vraag dus ja, dan kan ik niet veel snappen hé. Het gaat niet over het woord dik, maar over te dik om te zitten zeg je. De persoon past niet in de stoel dus ze is te dik om te zitten. Ze past er niet in. Volgens mij denk ik veel te simplistisch ofzo. Maar nee, ik snap echt niet waarover je valt.

charrr91

Berichten: 929
Geregistreerd: 14-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 19:58

Kijk aub uit met mensen te veroordelen.. Een te traag werkende schildklier kan ook zwaar overgewicht veroorzaken. Dit is voor mensen al zwaar genoeg.. Laat staan als ze dan ook niet mogen zitten.. :n

Ontopic: Ik erger me aan mijn hoest en verkoudheid. Al dagen geen oog dicht gedaan.. Gadver..