Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 12:57

Dat ik niet durf ontslag te nemen bij het werk waar ik nu zit. Of eigenlijk dat ik het niet wil, maar ik gewoon teveel hooi op mijn vork neem.
0 uren contract, maand doorwerken na opzeggen. Werk er pas 2 maanden maar merk nu al dat het teveel van mijn energie slurpt. Alleen het is echt mijn geluksplekje (de plek waar ik ook aan paardrijden doe) en ben bang dat ze negatief/negatiever naar mij gaan kijken als ik het zo snel al opgeef. Ik bouw dan vanbinnen een schaamte op dat ik mij daar niet meer durf te vertonen.

entless
Berichten: 312
Geregistreerd: 15-03-09
Woonplaats: samen met mijn lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 13:45

Dat ik ijskoud onder 3 dekens lig en mijn bed niet uit kan komen.
Dat elke dag een gevecht is en ik er geen puf meer voor heb.
Dat ik elke dag chaos in mijn hoofd heb en elke nacht nachtmerries waardoor ik niet durf te slapen.
Dat niemand in mijn omgeving vraagt hoe het met mij gaat.
Dat mensen vinden dat ik mij aanstel als ik zeg dat ik bij de psycholoog loop.

cursebreaker

Berichten: 11438
Geregistreerd: 10-12-06

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 13:57

Dat ik nog vanalles moet doen vandaag, maar gewoon echt niet vooruit te branden ben |o

cursebreaker

Berichten: 11438
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 13:58

LuckyBoy90 schreef:
Dat ik ijskoud onder 3 dekens lig en mijn bed niet uit kan komen.
Dat elke dag een gevecht is en ik er geen puf meer voor heb.
Dat ik elke dag chaos in mijn hoofd heb en elke nacht nachtmerries waardoor ik niet durf te slapen.
Dat niemand in mijn omgeving vraagt hoe het met mij gaat.
Dat mensen vinden dat ik mij aanstel als ik zeg dat ik bij de psycholoog loop.


Helaas is er veel onbegrip voor mensen die behoefte hebben aan psychische/mentale hulp. Van buitenaf wordt daar zo raar op gereageerd soms en dat kan best pijn doen, heb ik ook zelf ondervonden door de jaren.

Dikke knuffel Y;(
Hoop dat je je snel weer wat beter voelt.

xPabloBokt

Berichten: 9392
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-19 14:01

Dat ik netjes een verslag heb gemaakt voor mijn eerste gesprek met mijn coach en er nu nergens een opdracht op blackboard voor open staat. Lekker dan :')

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 14:17

Dat ik sinds jaren weer een keer op een paarden evenement was en mijn vriend het na 2 uur al gezien had. >;) Volgende keer ga ik mooi met het openbaar vervoer en lekker in mn uppie! :j

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 14:19

Aan dat ik brak ben. :')

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 14:23

Steeph schreef:
Dat ik helemaal klaar ben met Ziggo -:(-
Voor juli al een doos op de post gedaan met al hun meuk er in omdat we het abonnement hebben opgezegd. Niks meer van gehoord, op vakantie gegaan, brief gekregen ter herinnering maar als we het al op de post hadden gedaan hoefden we geen actie te ondernemen. Dus geen actie ondernomen.
Nu, bijna 3 maanden later (!) krijg ik een extra factuur, of ik even €20 wil betalen voor de Mediabox.
Me hol dat ze die €20 krijgen! Ga het over dat pakket lekker uitvechten met PostNL, jullie hebben de T&T ook die jullie naar mij hebben opgestuurd :evaw:

Nou, na bijna een uur gechat te hebben met Ziggo is het eindelijk opgelost.
Ik had het pakket ingeleverd bij een pakketautomaat, daar krijg je geen verzendbewijs (meteen even een waarschuwing voor ieder die daar van gebruik wil maken!). Daarnaast heeft Ziggo betaald voor het verzendlabel waardoor ik er zelf niks mee kan. Na een lang gesprek waarbij ik heb aangegeven het bedrag weigerde te betalen tot zij een onderzoek zouden instellen bij PostNL gaat Ziggo toch maar mijn factuur kwijtschelden...

Marcella

Berichten: 36717
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 14:34

Doodmoe op de bank na even op de moestuin geweest te zijn. -O-

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 14:41

__Sannne schreef:
Aan dat ik brak ben. :')


Zo en hoe.

:r

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 15:16

Hier nog een, sliep ook echt pas om 8 denk ik.. :+

hagelslag
Berichten: 9016
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 15:30

Collega's die normaal altijd op zaterdag hun werkbroek in de was gooien maar vandaag niet waardoor mijn broek compleet onderin lag van de wasvak


Ik had dus mijn werkbroek in de was gegooid op het werk.
Is zon typisch ding waardoor je niet even je werkbroek er weer uit kunt halen.

Ik controleer vlak voordat ik hem erin gooi nog of ik niks er meer in had.
Smijt hem erin, loop na de vrachtauto en zoek mijn mobiel.

En ja hoor, mobiel zat nog in mijn werkbroek.
Pokkezooi.... Degene die eventueel met de sleutel t ding kan openen was al 15 minuten ervoor na huis gegaan.
Dus ja.
Oplossing bedenken, ik ben iets nodig zodat ik mijn werkbroek weer kan opvissen.

Gelukkig heb ik een paraplu in de vrachtauto, mijn werkbroek is zon tuinbroekding.
Een stoel vanuit de pauseruimte meegesleept na de kleedkamer zodat ik met de paraplu naar mijn broek kon vissen.
15 minuten heefy het geduurd maar toen had ik beet

Afbeelding
Mijn held!

jumpyhorse

Berichten: 1846
Geregistreerd: 14-11-15
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 15:53

Paard is weggelopen. Had heerlijk met neckrope gereden, stap af, meneer ziet zn kans en crosst naar de grote wei (+- 5HA). Korrels in emmer helpt niet. Er naar toe gaan rent die weg. Dat beest is fk 22.

Ik ga nu mn andere paard opzadelen, die is snel en soepel en haar kan ik echt mn leven in hoeven geven. Dan maar daarop en dan a la cutting (gelukkig al een keer gedaan een jaar geleden) moon gaan vangen. Zucht.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 18:28

Dat mn broertje zomaar bloedchagerijnig is en hier weer met zn vriendin zit die alle pannen leeg eet en als ik van boven kom om te eten dat er niks is. Stuurt mijn moeder hem naar de winkel om even bij te halen dus ik vroeg of ie voor mij wat mee kon nemen (met mn eigen geld) omdat ie toch naar de winkel gaat wil die dat niet doen. Komt ie terug met niks omdat ie de kip niet kon vinden en weigerde om het aan een medewerker te vragen en nu moet mn moeder alsnog.

De scheldwoorden nog achterwege gelaten wat ie allemaal zegt.

nicole_floor

Berichten: 3244
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 19:50

Dat bepaalde mensen het altijd voor elkaar krijgen om hun zin door te drukken. Heb nu al geen zin meer in vanavond. Want ja we doen toch wel wat hij wil. -O-

charrr91

Berichten: 929
Geregistreerd: 14-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 19:52

De vreselijke irritante reclame op de radio van Allsecur.. _-:( Gaat veranderen naar Allianz Direct en dat laten ze op een bijzonder irritante manier weten >;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 20:15

charrr91 schreef:
De vreselijke irritante reclame op de radio van Allsecur.. _-:( Gaat veranderen naar Allianz Direct en dat laten ze op een bijzonder irritante manier weten >;)

Missie geslaagd. :D Je bent ervan op de hoogte én je praat er over.

Ineke2

Berichten: 33110
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 20:22

SavannahNx schreef:
Dat mn broertje zomaar bloedchagerijnig is en hier weer met zn vriendin zit die alle pannen leeg eet en als ik van boven kom om te eten dat er niks is. Stuurt mijn moeder hem naar de winkel om even bij te halen dus ik vroeg of ie voor mij wat mee kon nemen (met mn eigen geld) omdat ie toch naar de winkel gaat wil die dat niet doen. Komt ie terug met niks omdat ie de kip niet kon vinden en weigerde om het aan een medewerker te vragen en nu moet mn moeder alsnog.

De scheldwoorden nog achterwege gelaten wat ie allemaal zegt.

Mijn moeder leeft helaas niet meer, maar had in ons geval echt mijn broer opnieuw de deur uitgestuurd met de mededeling niet terug te komen zonder de gevraagde boodschappen. Luie donder!
Daarnaast zou er een gezinsgesprek volgen dat we met etenstijd optijd melden dat we er niet zijn, er mensen extra mee eten en indien thuis ook gewoon allemaal aan tafel zitten en niet later naar beneden komen :o

Lestrange01

Berichten: 2804
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 21:43

Ik weet het allemaal even niet meer.. Ik ben zo moe en uitgeblust. Tweede week hbo achter de rug, de stof is simpel maar het er *zijn* is vermoeiend. Daarnaast 4 dagen per week werken. Ik heb dus geen enkele dag per week vrij omdat ik in he5 weekend werk. En moet elke dag vroeg op.

Maar ik heb het geld nodig. Mijn moeder kan niets bijdragen. Ik wil ook absoluut niet lenen mijn eerste jaar dus betaal alles zelf. Het zal wel wennen, maar de eerste weken is het gewoon ontzettend zwaar. Zo nu moet ik 5 dagen achter elkaar werken maar ik heb een blaasontsteking en mijn collega's doen ontzettend stom, en ik heb al een week niet meer dan 4 uur per dag kunnen slapen. *zucht* ik wou dat ik goed kon slapen..

deksel

Berichten: 3782
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 22:15

Lestrange01 schreef:
Ik weet het allemaal even niet meer.. Ik ben zo moe en uitgeblust. Tweede week hbo achter de rug, de stof is simpel maar het er *zijn* is vermoeiend. Daarnaast 4 dagen per week werken. Ik heb dus geen enkele dag per week vrij omdat ik in he5 weekend werk. En moet elke dag vroeg op.

Maar ik heb het geld nodig. Mijn moeder kan niets bijdragen. Ik wil ook absoluut niet lenen mijn eerste jaar dus betaal alles zelf. Het zal wel wennen, maar de eerste weken is het gewoon ontzettend zwaar. Zo nu moet ik 5 dagen achter elkaar werken maar ik heb een blaasontsteking en mijn collega's doen ontzettend stom, en ik heb al een week niet meer dan 4 uur per dag kunnen slapen. *zucht* ik wou dat ik goed kon slapen..

Wow, meid. Pas je wel een beetje op? :o Heb je geen recht op aanvullende beurs?

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 22:19

Lestrange01 schreef:
Ik weet het allemaal even niet meer.. Ik ben zo moe en uitgeblust. Tweede week hbo achter de rug, de stof is simpel maar het er *zijn* is vermoeiend. Daarnaast 4 dagen per week werken. Ik heb dus geen enkele dag per week vrij omdat ik in he5 weekend werk. En moet elke dag vroeg op.

Maar ik heb het geld nodig. Mijn moeder kan niets bijdragen. Ik wil ook absoluut niet lenen mijn eerste jaar dus betaal alles zelf. Het zal wel wennen, maar de eerste weken is het gewoon ontzettend zwaar. Zo nu moet ik 5 dagen achter elkaar werken maar ik heb een blaasontsteking en mijn collega's doen ontzettend stom, en ik heb al een week niet meer dan 4 uur per dag kunnen slapen. *zucht* ik wou dat ik goed kon slapen..


Meid ga lenen en 2x in de week werken denk aan je gemoedstoestand. Iedereen eindigt met een studieschuld dus so be it.

xPabloBokt

Berichten: 9392
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-19 23:27

Een van onze katten die net doodleuk het nieuw gekochte (en custom made) tipi holletje gebruikt heeft als kattenbak. Alleen het kussen kan in de was en het zit ook op het vilt van de behuizing -O-

Ding stond er net een kwartier

Lestrange01

Berichten: 2804
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 23:49

deksel schreef:
Lestrange01 schreef:
Ik weet het allemaal even niet meer.. Ik ben zo moe en uitgeblust. Tweede week hbo achter de rug, de stof is simpel maar het er *zijn* is vermoeiend. Daarnaast 4 dagen per week werken. Ik heb dus geen enkele dag per week vrij omdat ik in he5 weekend werk. En moet elke dag vroeg op.

Maar ik heb het geld nodig. Mijn moeder kan niets bijdragen. Ik wil ook absoluut niet lenen mijn eerste jaar dus betaal alles zelf. Het zal wel wennen, maar de eerste weken is het gewoon ontzettend zwaar. Zo nu moet ik 5 dagen achter elkaar werken maar ik heb een blaasontsteking en mijn collega's doen ontzettend stom, en ik heb al een week niet meer dan 4 uur per dag kunnen slapen. *zucht* ik wou dat ik goed kon slapen..

Wow, meid. Pas je wel een beetje op? :o Heb je geen recht op aanvullende beurs?



Ja dat heb ik wel en dat gebruik ik ook! Maar ik ben opgegroeid in een financieel onzeker gezin om zo maar te zeggen, dus ik vind het heel belangrijk om naast dat bedrag iedere maand flink te kunnen sparen zodat ik op alles voorbereid ben.

Ik hoop dat dit alles snel went en ik me weer beter ga voelen. En vooral dat ik weer in slaap kan blijven voor langer dan 4 uur, want dat breekt echt op

Pandora2
Berichten: 19854
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 08:40

Aan een vorm van dierenmishandeling.
Zijn ze blijkbaar nog trots op ook aangezien het met foto op social media komt ;(
Dan ben je voor mij of een heel slecht mens of heel erg dom. Of beide.
Alleen is het dier er de dupe van en dat is zo verdrietig.

hagelslag
Berichten: 9016
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 09:04

Hoofdpijn/slaaphoofd.

Ik heb bijna de klok rond geslapen en nu doet mijn hoofd toch zo pijn