Ik date, jij datet, wij daten?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
FennaK
Berichten: 1081
Geregistreerd: 13-04-11

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 16:54

Volgens geven meerdere mensen hier aan dat wat er gezegd is het aangenomen wordt als bot/hard. Alleen de ene vind het misschien meer prima dan de ander

Sintara

Berichten: 7396
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 16:58

Het komt vooral ook nog harder over als meteen 15 mensen zeggen dat je iets op een andere manier had moeten doen, in plaats van 1.

Het voornaamste is dat beide mannen exit zijn, en de dames happy :j
Laatst bijgewerkt door Sintara op 14-08-19 17:01, in het totaal 1 keer bewerkt

MyWishMax

Berichten: 25296
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 17:01

Ik vind het niet eens bot. Ik kan erin komen dat het misschien soms zo overkomt, maar dat is ook een stukje tekst en of iemand zich aangesproken/aangevallen voelt. Ik vind het persoonlijk fijn om te lezen, omdat het duidelijk is. Soms heb ik dat nodig, dan heb ik niks aan mensen die voorzichtig zeggen dat het hem misschien niet is of die meegaan in de excuses die ik misschien verzin, maar iemand die gewoon duidelijk zegt wat er gebeurd.

En dan zet ik hier niet zoveel neer, maar het zet me wel aan het denken dat ik gewoon dom bezig ben inderdaad. :') Vooral omdat mensen in mijn omgeving van de zachtere en positieve aanpak en kijk zijn. Ach, misschien druk? Misschien wordt het toch wel wat? Misschien moet je dit eens doen? Ik zou MB haar mening wel eens willen weten, want ik gok dat al mijn twijfels gewoon kloppen, maar mijn omgeving wakkert de hoop telkens aan. En daar heb ik niks aan.

Bullebeest
Berichten: 3241
Geregistreerd: 08-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 17:02

Ik vind het gewoon to the point, geen doekjes om heen winden. De maatschappij is al zo aan het vertrutten. Wees duidelijk en direct. Uiteindelijk weet iedereen dan wat er wordt bedoeld i.p.v. dat je er meerdere interpretaties aan kan geven wat leidt tot nog meer onvrede en verwarring.

Verder zeg ik voor de singles lekker daten en verwacht er in het begin niet teveel van. Kan het alleen maar meevallen. Soms is de wil er maar van 1 kant. Ga niet aan een dood paard trekken.

Bullebeest
Berichten: 3241
Geregistreerd: 08-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 17:04

MyWishMax schreef:
Ik vind het niet eens bot. Ik kan erin komen dat het misschien soms zo overkomt, maar dat is ook een stukje tekst en of iemand zich aangesproken/aangevallen voelt. Ik vind het persoonlijk fijn om te lezen, omdat het duidelijk is. Soms heb ik dat nodig, dan heb ik niks aan mensen die voorzichtig zeggen dat het hem misschien niet is of die meegaan in de excuses die ik misschien verzin, maar iemand die gewoon duidelijk zegt wat er gebeurd.

En dan zet ik hier niet zoveel neer, maar het zet me wel aan het denken dat ik gewoon dom bezig ben inderdaad. :') Vooral omdat mensen in mijn omgeving van de zachtere en positieve aanpak en kijk zijn. Ach, misschien druk? Misschien wordt het toch wel wat? Misschien moet je dit eens doen? Ik zou MB haar mening wel eens willen weten, want ik gok dat al mijn twijfels gewoon kloppen, maar mijn omgeving wakkert de hoop telkens aan. En daar heb ik niks aan.


Dit bedoel ik dus duidelijk en direct zijn en dan bij jezelf ter raadde gaan van wat wel of niet klopt.

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 17:04

Het zou fijn zijn als iedereen inderdaad gewoon direct zou zijn. Dus ook de mannen als ze het niet zien zitten. :=

capopjekop

Berichten: 30653
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 17:05

Dat vond ik ook het stomste aan daten. Dat mensen het lastig of gewoon niet nodig vinden om gewoon eerlijk te zijn. Zeg het idd als het alleen gezellig voor een avond was en er niet meer in zit. En ga geen mooie praatjes houden waar je niks van meent. Anderzijds was het wel erg leerzaam voor mij. Ik ben zelf oprecht en kan geen dingen zeggen die ik niet meen. Ik ging er altijd van uit dat dat ook voor anderen geld. Gelukkig ben ik tegenwoordig wat minder goedgelovig.

En als iemand te weinig interesse toonde naar mijn zin dan was het idd doei. En dat bleef het ook als ze zich later toch weer bedachten :')

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 17:47

Nou zo te zien zijn de meningen verdeeld de ene snapt mij de ander MB.
Zullen we dan de discussie laten voor wat het is en gezellig weer over het daten gaan hebben, voor de mensen onder ons die tenminste aan het daten zijn? :)

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 18:01

Silly1972 schreef:
Nou zo te zien zijn de meningen verdeeld de ene snapt mij de ander MB.
Zullen we dan de discussie laten voor wat het is en gezellig weer over het daten gaan hebben, voor de mensen onder ons die tenminste aan het daten zijn? :)


Vragen om ontopic te gaan, en toch nog even een schop na geven richting de "tegenpartij".

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 18:12

Euhhh wauw, waar lees jij dat? 8)7

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 18:23

__Sannne schreef:
Silly1972 schreef:
Nou zo te zien zijn de meningen verdeeld de ene snapt mij de ander MB.
Zullen we dan de discussie laten voor wat het is en gezellig weer over het daten gaan hebben, voor de mensen onder ons die tenminste aan het daten zijn? :)


Vragen om ontopic te gaan, en toch nog even een schop na geven richting de "tegenpartij".


Eh nee? Er zijn nu mensen hier die ervoor kiezen om niet te daten om verschillende redenen maar nog wel meepraten en of lezen. Niks geen schop na geven

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 18:26

Nee precies, ik wil het gewoon leuk houden voor de mensen die wel leuke verhalen hebben.
Ik date nu momenteel ook eventjes niet, maar lees wel gewoon mee.
Ik geef helemaal niemand een schop na.

Attitude

Berichten: 3092
Geregistreerd: 17-01-06
Woonplaats: voor jou een vraag voor mij een weet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 18:41

Silly1972 schreef:
Nou zo te zien zijn de meningen verdeeld de ene snapt mij de ander MB.
Zullen we dan de discussie laten voor wat het is en gezellig weer over het daten gaan hebben, voor de mensen onder ons die tenminste aan het daten zijn? :)



Dat is meestal toch maar ik denk wel dat je kritisch naar het bericht van MB en je eigen reactie mag kijken
Het feit dat zij een uitspraak doet van “ben je bedonderd” is niet letterlijk hè?!
Maar jij pakt hm wel zo op.
En ik denk oprecht dat ze een gevoelige snaar bij je raakt
Als dat niet het geval was geweest had je niet zo heftig gereageerd namelijk

Ik las dit bericht trouwens ook als een sneer naar MB . Dat niet daters hier niet welkom zijn.
Want anders , als je zelf ook niet date, zou je dat bericht helemaal niet plaatsen als je later uitlegt zelf ook helemaal niet date. Of dan zouden alle momenteel niet daters het niet gezellig hebben of niet over daten praten :o Dan snap ik al helemaal geen snars van die uitspraak

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 18:50

Laat maar zitten, was niet banketstaaf bedoelt in ieder geval.

FennaK
Berichten: 1081
Geregistreerd: 13-04-11

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 19:05

Er kan ook op ieder korreltje zout gelegd worden he...

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33789
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 19:57

FennaK schreef:
Er kan ook op ieder korreltje zout gelegd worden he...

Slak.

FennaK
Berichten: 1081
Geregistreerd: 13-04-11

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 21:11

Er kan ook op iedere slak zout gelegd worden... Excuus...

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 21:19

Excuses aanvaard.

FennaK
Berichten: 1081
Geregistreerd: 13-04-11

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 21:28

:evaw:

lovelyfiefy

Berichten: 5093
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 21:32

gezellig hier :+

ik was vandaag bij me oma in het ziekenhuis
wil mijn vriend daar mee naartoe nemen
maar ze begon nu steeds over mijn ex .......
dus nu staat het me een beetje tegen, want vind het absoluut niet leuk als ze dat doet als ik hem daar mee heen neem

Tips?

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 06:52

lovelyfiefy schreef:
gezellig hier :+

ik was vandaag bij me oma in het ziekenhuis
wil mijn vriend daar mee naartoe nemen
maar ze begon nu steeds over mijn ex .......
dus nu staat het me een beetje tegen, want vind het absoluut niet leuk als ze dat doet als ik hem daar mee heen neem

Tips?

Misschien tegen je oma zeggen? Of vragen waarom ze dat doet?

capopjekop

Berichten: 30653
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 07:21

Is oma nog wel helemaal helder? Mijn oma werd op een gegeven moment gewoon wat vergeetachtiger. Dingen van wat langer geleden wist ze nog wel maar recente gebeurtenissen kon ze niet goed meer onthouden. Dus mss is er een goede verklaring voor. Ik weet niet hoelang je met je ex was maar oude mensen vinden verandering vaak erg lastig

En anders gewoon aangeven dat je dat vervelend vindt.

lovelyfiefy

Berichten: 5093
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 08:31

Mijn oma is 100% helder.

Ik ben een redelijke tijd met mijn ex samen geweest ja.
Was een prima jongen, waar zij het ook goed mee kon vinden.

Vriendinnen van mij denken dat het juist is omdat ze ‘nieuwe vriend’ nog niet gezien heeft & dus eigenlijk ook nog niet een ander heeft om over te praten.

Dus daar hoop ik eigenlijk op.
Ze wilt mijn nieuwe vriend namelijk wel heel graag zien.

capopjekop

Berichten: 30653
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 08:43

Dat zal ook zeker meespelen. Ik zou vooraf tegen oma zeggen dat je niet meer over ex wil praten. Waarschuw je vriend even van te voren dat het kan gebeuren dat oma er wat over zegt. En als oma toch over ex begint gewoon herinneren aan de afspraak. Blijft ze dan doorpraten over ex zou ik naar huis gaan.

lovelyfiefy

Berichten: 5093
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 09:00

capopjekop schreef:
Dat zal ook zeker meespelen. Ik zou vooraf tegen oma zeggen dat je niet meer over ex wil praten. Waarschuw je vriend even van te voren dat het kan gebeuren dat oma er wat over zegt. En als oma toch over ex begint gewoon herinneren aan de afspraak. Blijft ze dan doorpraten over ex zou ik naar huis gaan.


ik twijfelde inderdaad al of ik tegen mijn vriend moest zeggen
dat ze er wellicht over zou kunnen beginnen.
misschien dus wel goed om te doen dan