Ik date, jij datet, wij daten?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 19:07

Wat is er mis met wel direct zijn?


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 10:44

Dan leert ie je meteen kennen ;)
Maar wat kan er nou bot zijn aan duidelijk en direct zeggen dat je iemand echt heel leuk vindt en wil ontdekken hoe jullie als setje zijn?
Veel plezier vandaag!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 13:57

98xsophiex98 schreef:
Een fles glitterwijn dan? Geen idee hoe het smaakt, maar het ziet er naar mijn mening wel leuk uit

Ziet er leuk uit, maar daar stopt het ook.
Voor die 15 euro kun je beter een aardige echt wijntje halen dan. Een lekkere Fleurie ofzo. :9

CTaste vind ik overigens helemaal leuk! Daar eten is ook echt een aanrader.
Je hebt soms gewoon een heel verkeerd idee van wat je nu eigenlijk in je mond gestopt hebt en met je ogen dicht weet je met je vork ook je mond niet te vinden ineens.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 09:41

MarcoBorsato schreef:
Ben je helemaal besodemieterd, stuur geen bericht. Hij laat het afweten, dan weet jij toch genoeg? Soms is iemand gewoon niet 'into you'. Jammer, stom, niks aan te doen.

Als iemand bij je wil zijn, dan is hij bij je. Laat hij het afweten, smeek dan niet, blijf geen berichtjes sturen. Behoud je waardigheid.

:j Dit. Ik lees hier zoveel waarbij ik me afvraag of men echt niet doorheeft dat hij je gewoon niet wil of puur aan het lijntje houdt voor het geval hij er wel zin in heeft.
Maar goed, daar moet iedereen zijn eigen keuzes in maken en men mag zo naief zijn als je zelf wil. We hebben allemaal wel eens gedacht dat het "anders" was.
Maar het ligt niet aan jou, het ligt aan mij = nog steeds, ik vind je gewoon niet leuk.
Ik wil me nog niet binden = niet aan jou in ieder geval, maar voor de hobby ben je leuk hoor.
Afzeggen kan een keer gebeuren, maar na meerder keren ben je gewoon geen prioriteit voor iemand.
Simpele afspraken niet nakomen? Hij vindt het gewoon niet boeiend genoeg.

En ik richt mij niet tot 1 persoon, maar heel algemeen.
Of ik het beter kan en weet? Nee joh. Maar ik heb al die fouten zelf al eens gemaakt. :D
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-08-19 09:44, in het totaal 3 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 09:47

Silly1972 schreef:
Kijk Tica dat slaat inderdaad op mij dat meerdere keren afzeggen.
En inderdaad heb je gelijk in, ik heb het daarom ook gelijk afgekapt.
Vond hij niet leuk en erg jammer maar dat is zijn probleem

Maar dear, wat hij daar niet leuk aan vindt, is niet om jou persoonlijk, maar om het feit dat hij niet langer bepaalt, hij niet aan de touwtjes trekt.
Iemand trekt zich los, ja maar dat is niet hoe hij speelt, dat is niet leuk!
En ja, als buitenstaander is dat makkelijker en nuchterder te zeggen.
En niemand wil je daarmee omlaag halen, iemand die je daarvoor waarschuwt wil je alleen de ellende van het maken van dezelfde fouten besparen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 10:03

Niemand vindt het leuk om geghost te worden of zonder reden te vernemen dat iemand je niet moet.
Maar je kunt ook niet afdwingen dat iemand je een reden geeft of duidelijk tegen je is.
Niemand zeikt je af toch? Het is echt alleen maar lief bedoelt. Sorry als dat anders voor jou voelt.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Facebook, Geerten, GrapeshotBot, KirstenHorse, MarliesSam, Pabie, xLianneeee en 183 bezoekers