Baby-, kinderkleding en (minder alledaags)speelgoed deel 3

Moderators: EvelijnS, Dani, Shanna, benangelique, Hanmar, Polly

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 22:41

Ik ben 28, middenmoot.

Ik woonde al op m'n 19e samen, huis kocht mijn toen nog vriend 6 jaar geleden en carrière heb ik nooit willen maken, want weet niet wat ik wil haha. Werk al vanaf m'n 16e, dat wel. Nog wel wat pogingen tot opleidingen, maar ben niet gemaakt voor school.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 22:42

Wij zijn voor de oudste een jaar bezig geweest, dat duurde me best lang. De jongste is een cadeautje. We hadden een medisch traject verwacht wat we, toen we eenmaal de knoop door hadden gehakt dat een tweede welkom was, op wilden starten na onze vakantie maar het was toen ineens raak. Heel dankbaar voor :)
Zwangerschappen waren prima, bevallen een eitje. Maar we zijn zo compleet en gezegend, het is goed zo
Ik word 32 dit jaar maar mijn man is 10 jaar ouder. Die ervaart het duidelijk als pittiger, ik trok het slaapgebrek een stuk makkelijker dan hij

Vandaag met shoppen niet verder gekomen dan wat simpele witte rompers bij de Hema :+
Bij de oudste had ik in 74/80 nog lange mouw rompers, maar die ondingen heb ik nu na de eerste weken gauw afgeschaft. Dus kwam nu rompers te kort :))
Laatst bijgewerkt door xingridx op 13-08-19 22:43, in het totaal 1 keer bewerkt

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 22:42

Hier nu 42. Oudste is 11 en jongste 5. Oudste was via ziekenhuis en jongste spontaan.

24 uur werken is mijn max en helaas door tijdgebrek mijn thuisstudie voor boekhouder niet af kunnen maken.

Ben zwaar jaloers op de leuke verhalen over spelende en lief met elkaar omgaande kids. Ze hebben altijd ruzie. Gillen slaan etc.

Als ik dit had geweten weet ik niet of ik aan een 2e begonnen was.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 22:44

Fee_ schreef:
Veel jonge meiden ook ja. Had ik ook niet verwacht. Dacht dat jij ook ouder was, Giolli.

Ik doe alles op een andere volgorde. Na het behalen van mijn havo diploma ben ik gaan werken, samenwonen, kind krijgen en nu ga ik over een paar weken beginnen met een nieuwe studie/baan. :')
Veel mensen gaan toch eerst studeren, samenwonen, trouwen, kinderen krijgen. :+

Ach nogmaals, het boeit ook gewoon niet.
Veel mensen vinden mij jong, maar ik vind mijzelf helemaal niet (te) jong voor kinderen.

Ben je mal, ik heb er een zooitje van gemaakt voordat Cruz kwam. Begint nu pas een beetje lekker te lopen allemaal :+

Simongek, zou dat bij jou ook niet komen door de rugzakjes, dat ze zoveel strijden? In mijn vorige relatie ook 2 kids erbij waarvan 1 met rugzak, beetje zelfde leeftijdverschil. Die zijn nu 2 handen op 1 buik maar is ook heel lang armoede geweest. Houdt moed :j

blokje

Re: Baby-, kinderkleding en (minder alledaags)speelgoed deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 22:52

Ruziënde kids. Onze oudste twee zijn drama samen (wil verhuizen naar een groter huis met meer slaapkamers dat zal al schelen)

Zwangerschap, ik mag niet klagen maar dat deed ik wel haha
Ben in de laatste hittegolf bevallen pfff wat warm

Carrière, telt huisvrouw & moeder zijn ook. Ik was klaar met school en ben 2 dagen later getrouwd en was meteen zwanger. Hier geen carrière en ben happy zoals het nu gaat. Misschien ooit in de toekomst een leuke baan

<3 <3 <3 <3

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 22:53

Blokje waar kom je vandaan?
:=

30-11-2015
03-07-2018

Henkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 22:55

Bedankt voor het overzicht op de eerste pagina!
Vorig topic meelezer en weinig gepost. Hoop nu wat meer mee te kunnen praten!
Ben nu 33, en twee meiden van 3 en 1,5 jaar.
Bijna 15 jaar samen met mijn middelbare school liefde.
Geen derde op de planning ;-)

Niet heel charmant bosbessen eten in de boomhut:
Jongste met Maxomorra jurk en blauwe legging
Oudste met Little Things trui en Oilily rok

Afbeelding

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 22:56

Daar ben ik ook wel beetje bang voor hoor, dat er nog flink strijd gaat komen tussen die 2 mannen hier.. Maar dat weet je ook nooit van tevoren natuurlijk...

Ik ben 32, 28 bij mijn oudste, 31 bij de jongste. Weet niet of ik op m'n 28e al een kind zou hebben gehad als man niet bijna 10 jaar ouder was. Maar vind het nu prima, vriendinnen die nu hun eerste kind krijgen en ik ben al klaar en krijg juist steeds meer vrijheid weer terug, toch fijn :j Niet de eerste in de groep, maar zeker ook niet de laatste. Heb inmiddels mijn droombaan en kan dat ook aardig combineren, hoewel ik nu van 2,5 naar 3 dagen ga en dat voorlopig wel even de max vind. Gelukkig kan dat ook goed, fulltime droombaan in parttime functie :)

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 22:58

Nou ik vind thuis mama zijn ook een hele pittige baan hoor :D

Henkje, die trui met rok <3

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 23:01

Wat leuk om van iedereen zo wat te lezen!

Hier vanwege een genetische aandoening ziekenhuis kunst-en vliegwerk. Eerste keer gelijk raak en nu zitten we weer in een spannende tijd. Ik was 31 bij de geboorte van O en combineer een eigen kantoor met moederschap. Best pittig en ook nu zit ik nog een dossier door te akkeren maar zo komt het allemaal goed. Voor 00:00 uur naar bed is altijd het streven.

Mooie dingen Giolli! Kleurt goed bij elkaar!

Setje hierboven met de oilily rok en groene trui vind ik ook erg mooi staan samen.

Succes met selecteren Tita, you can do this!

Valse hoop is ook hoop!

MarcoBorsato

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 23:05

Ik ben nu 32, zou over een jaar of 3/4 wel weer willen maar ga me misschien ook eens focussen op geld genereren. Ik wilde weer gaan studeren maar misschien geef ik het schrijven wel een kans. Echt geen idee.

Voor mij is 40 wel de max om een kind te krijgen.

Het is de waarheid

Giolli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 23:25

simongek schreef:
Hier nu 42. Oudste is 11 en jongste 5. Oudste was via ziekenhuis en jongste spontaan.

24 uur werken is mijn max en helaas door tijdgebrek mijn thuisstudie voor boekhouder niet af kunnen maken.

Ben zwaar jaloers op de leuke verhalen over spelende en lief met elkaar omgaande kids. Ze hebben altijd ruzie. Gillen slaan etc.

Als ik dit had geweten weet ik niet of ik aan een 2e begonnen was.

:(:) Dat klinkt niet leuk. Ik kom uit een groot gezin en had ook altijd ruzie als enig meisje. Nu bof ik met zo’n groot gezin en hou dood veel van ze allemaal. Maar wel pas vanaf een jaar of 16 zo gegaan denk ik.

Ik ging met 17 uit huis, 18 man leren kennen, 19 samen wonen, 21 zwanger en 22 bevallen. Mijn man is 17+ ouder dan mij.

Vriendschap is een illusie.

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 23:54

Ruzie lijkt me ook niet leuk als ouder. Als kind heb ik zooooveel ruzie gemaakt met mijn zus. Dat was over de dag dat ze uit huis was. We hadden gewoon wat meer afstand nodig om de goede dingen in elkaar te kunnen zien denk ik. Nu met allemaal (2 zussen en 1 broer) een hele goede band.

Mooi doorgepakt Giolli. Als het goed zit geen reden om te wachten!

Wij zijn highschool sweatharts. Dit jaar 18 jaar samen. Dan schieten de rimpels er zowat in als ik er alleen al aan denk :')

Valse hoop is ook hoop!

mariettek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 00:06

Hier nu 33 jaar.

1e zwangerschap liet 25 pogingen op zich wachten en was ook een operatie aan een zeer grote cyste in mijn eierstok voor nodig. Tijdens de zwangerschap flinke bandenpijn en daarna is mijn schildklier ermee gestopt.
2e zwangerschap was het raak bij de 5e poging, last gehad van bekkeninstabiliteit en daarna 8 maanden een huilbaby.
Toch graag een derde, die was bij de 2e poging raak en toen kwam ik met 10 weken met ernstige bekkeninstabiliteit thuis te zitten. Was heel heftig en een volgende zwangerschap wordt ook zeer sterk afgeraden. Ik ben ws nog wel flink wat maanden aan het revalideren.

Gelukkig is ons gezinnetje helemaal compleet, zwanger zijn vind ik geen lolletje... maar de kids zijn het driedubbel waard!

Hier vandaag nog twee shirts binnen gekregen, maar vergeten op de foto te zetten. Morgen in de herkansing!

"Nooit gedacht dat ik een Tattoo zou hebben... en het is helemaal zeker, hij gaat nooit meer weg!!" ;)
"Niets is zo prachtig als een Aria!" KLIK! Wie weet waar Elliot van manege Schildknecht is? *KLIK*

linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 04:22

Ik lees veel mee en af en toe reageer ik.
Want hou het niet altijd bij.

Mag de webshop van mijn zusje ook bij de linken?

https://my-little-love.nl

Zij is vorig jaar voor zichzelf begonnen.
Paar merken nu oa koko noko en Mini kid en sinds vorige maand ook begonnen met een eigen merk.
Dit gaat ze opbouwen.
Elk jaar komen er ook wat andere merken bij.
Ze is ook actief op Instagram en Facebook.

Ik hoor wat bij de oudere hier.
37 jaar en 1 dochter van 2 jaar.

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 05:48

Leuk om over iedereen wat te lezen zo!

Ik ben net 29, de oudste is 3.5 (zwanger in ronde 4) en de jongste nu 21 maanden (zwanger in ronde 2). Ik ben 26 weken zwanger van nr 3 (raak in ronde 6) :) Dit is ons laatste kindje, allereerst omdat we geen wens hebben voor nog meer maar ook zeker omdat mijn zwangerschappen heel heftig zijn, nu voor de 3e x hg, bekkeninstabiliteit, vorige zs ook nog zwangerschapsdiabetes Dus ook daar nu extra controle voor. Ben echt enorm dankbaar dat het ons een 3e x gegund is maar zwanger zijn is niet mn hobby _O-

Kleren voor de kids kopen daarentegen *\%/*

Amando <3

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 06:25

tita schreef:
Blokje waar kom je vandaan?
:=

C

Wij wonen dicht bij Emmen.

<3 <3 <3 <3

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 06:37

@ blokje dan woon je vlak bij mij.

Ik ben 3 jaar jonger dan Tita. Zwangerschap was niet gepland en volgens de artsen minder dan 10% kan dat ik ooit zwanger zou raken. Ik had nooit een kinderwens en nu geen wens voor nr 2. Ben hartstikke blij met J. Wil hem voor geen goud missen maar met mijn ziekte, huishouden, fulltime baan en paard is het best zwaar. Vader is volledig uit beeld.

Ik heb bij rebelshuisje nog een ammehoela trui gekocht. Merk wel dat ik een voorkeur voor bepaalde tinten heb. Past wel mooi bij de mingo leggings

Afbeelding

Oa kinderkleding en paardenspullen
https://www.marktplaats.nl/verkopers/6020504.html

jeannaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 07:01

Leuk om zo wat te lezen over jullie! :)

Het is niet zo vanzelfsprekend om makkelijk zwanger te worden. Ik kan daar echter niet over mee praten. Ik werd 2x super snel zwanger. Wel 2 x een afwijking (1x navelstreng en 1x placenta) dus wat spannend, veel controles en bevallen kan ik ook niet.
Bij mijn dochter heel heftig einde van mijn zwangerschap gehad door ziekte in mijn familie en daardoor heb ik het gevoel dat ik er niet genoeg van heb genoten. Tot 2 dagen voor mijn KS gewerkt en ook weer heel snel weer gaan werken. Kwam toen zelf ook weer gauw 2x in het ziekenhuis terecht. Foutje van de gyn tijdens de KS. Nou ja, ik denk dat het wel klaar is, ben bijna 35 ook... maar soms zie ik zo’n klein hummeltje of is er weer iemand zwanger en dan beginnen zowaar mijn eierstokken te rammelen :+

dan wonen jullie ook dicht bij mij

Meneer de Wit 1984, schotse woezelReduster Fleur 2006, Welsh NWR v. DGR Now or Never x Wester Aikemas Adios, drachtig van His Royal Badness DKBillie Jean MDW 2018, Welsh WPBR v. Cassanova du Bois x DGR Now or NeverZonnnebloem 2018, Welsh NWR v. Veenstra's Grapjas x Wester Aikema's NorbertFoxy Foxtrot MDW 2019Welsh NWR v. Veenstra's Grapjas x DGR Now or Never

Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 08:18

Ik ben 30, vriend is wat ouder. Eerste zwangerschap was gelijk raak, ik hoop dat nummer 2 ook zo makkelijk lukt. Ik heb een eigen bedrijf dus dat combineert makkelijk qua tijd maar inkomen is wel onzekerder dan een vaste baan. Vind dat soms wel spannend met de gedachte aan een 2e, dat ik dan nog minder werktijd heb dan nu, maar dat zal ook wel goedkomen.

Simongek, mijn broertje en ik hadden een periode dat we constant ruzie hadden, echt zodra we elkaar zagen. Maar dat ging ook weer over en daarna hebben we altijd een goede band gehad. Ik hoop dat het bij jouw jongens ook verandert, lijkt me best lastig als ze elkaar steeds in de haren vliegen.

Alleen foto's in een topic bekijken? Zet &if=1 achter de link.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 08:20

Ik ben net 41, dochter is 4,5. Ze gaat naar groep 2.
Meeschrijven deed ik vooral in het vorige topic tot ik op vakantie ging, nu vooral meelezer.

Ik hoop vooral weer wat nieuwe dingetjes te zien langskomen!
Ik ben totaal niet merkvast en zoek kleding uit samen met mijn dochter (ook online kijkt ze mee en via MP) want: volledig eigen wil en wat ze niet mooi vindt doet ze niet aan en ik zal haar daar niet in dwingen. Hier liefst jurkjes of rokjes.

En liti: tof huis :D

I could stay awake just to hear you breathing
Watch you smile while you are sleeping
While you're far away and dreaming

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 08:40

Oh ik ben benieuwd hoe die Ammehoela trui er in het echt er uitziet, lijkt me een heel mooi stofje :j
Maar denk dat hij hier te wijd is dus daarom niet besteld.

Hier allebei 39 met zoon van 4 en blijft het wat iedereen in huis betreft gewoon nog steeds lekker bij 1. Die zouden we niet meer willen missen maar we gaan dit echt niet vrijwillig nog een keer doen :P Je hoort mensen met de wallen op hun knieën en een trillend ooglid van hun nr. zoveel (die hun eerste ècht intensieve baby is) natuurlijk wel eens zeggen: als dit de eerste was geweest dan was het er bij 1 gebleven. Nou bij ons was dat dus de eerste :D

Apart zeg dat zoveel mensen exact onthouden hoeveel rondes het heeft geduurd bij elk kind :)
Zeker als het er wat meer zijn, dat je dat dan nog bijhoud joh. Hier werd die kleine 2 jaar geboren nadat ik was gestopt met de pil. En nog mooi 2 maanden voor mijn 35e verjaardag.

PAARDVRIENDELIJKE ZADELS EN RUITERSPORTARTIKELEN ONLINE SHOP met veel info www.barefoot-webshop.nl
Barefoot Nederland - alle nieuwtjes op FACEBOOK.
KASSA-koopjes: Slowfeeder hooinetten 20mm te koop *\o/* Klik hier

Mama2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 08:40

Gefeliciteerd Emoe!

Hier ook eerste keer meteen raak!
Ik had geen rammelende eierstokken maar wij hadden zoiets van stel er is iets niet goed waardoor t lang duurt dan zijn we misschien een paar jaar verder.

Ik heb ondanks mijn reuma een goede zwangerschap gehad. Ik moest en zou doorwerken tot 36 weken.
Carrière maak ik ook nog steeds laatst weer een post bachelor diploma gehaald *\%/*
Ik werk 28 uur (maar meestal wel meer) heb daarnaast 2 paarden, een kind, een huishouden daarbij moet ik voor Mn werk sowieso elke 3 jaar Mn diploma’s opnieuw halen, wil ik carrière maken en daarbij weer opleidingen volgen en ik heb ook nog een man! :')

Van de week heb ik de kledingkast opnieuw ingedeeld van Mn zoontje en daarbij echt al zijn kleding uitgezocht en ik heb mezelf een shop verbod opgelegd. Het is gewoon niet normaal hoeveel die voor de winter heeft.
Ik mag alleen een winterjas en goed paar schoenen kopen maar tot de kerst niets :+

Reusje0504

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 08:44

Ik ben heel benieuwd mama2018 heb je een foto van de wintergarderobe? Volgens mij hebben wij redeljjk dezelfde smaak!!

Hier de mannen in de broekjes die ik via de bokt fb heb overgenomen (little indians en mfm)! Nog een beetje ruim maar ij vind ze zooo tof! Verder in lama romper van tiny en egelromper van hema. Misschien doe ik er straks nog een vest over want het is echt koud hier :(
Afbeelding

Edit: en nog bedankt voor alle sloffen/schoenentips in t vorige topic! Heb van alles gevonden wat ik mooi en enigszins betaalbaar vind!

Ik zeg heel bewust paardenhoofd, ik wil de paardenliefhebbers onder ons niet voor de kop stoten.. - Herman Finkers

Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 08:49

Gebruiken ze die Wobbel veel Reusje? Leuke setjes trouwens, jij hebt zo'n leuke smaak vind ik!

Alleen foto's in een topic bekijken? Zet &if=1 achter de link.