Toch maar eens vragen, wat is dat toch met sugar daddys?

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Qerty

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 15:01

karuna schreef:
Ik veroordeel niemand maar begrijp het domweg niet :') waarom zou je als man zoveel geld uitgeven aan iemand die soms met je meegaat? Dan kun je nog beter een callgirl boeken of neem niemand mee.

Interview in de viva was een meisje dat drie of vier mannen heeft die haar betalen. Maar zegt ook heeft ie op een gegeven moment te weinig geld dump ik hem en ga naar de volgende rijke man -O- voor mij een zo lege manier van materialistisch leven. :n dat is voor mij een golddigger die alleen om het geld te doen is. Meisje heeft geen baas ervoor maar vindt haar "vaders" via een of andere site. Was pas ook op spuiten en slikken iets over.

:o

Qerty

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 16:33

karuna schreef:
En ja in hogere kringen weet ik maar al te goed dat je als man beter aan kan komen met gezelschap om vragen en gezeur te voorkomen. Maar de meisjes (nu zet ik het wel netjes neer hihi) waarvan ik gezien en gehoord heb die op die manier spullen en geld krijgen zou je maar beter niet mee kunnen nemen naar dergelijke dineetjes. Niet kwa kleding (serieus de video rapper opmerking had een reden, meisje was mee geweest met haar geldschieter in niet meer dan een inimini behaatje en heel kort amperbroekie) niet met interesse en gespreksonderwerpen. Vndaar dat ik met deze voorbeelden kom omdat ik nog niet van hoog opgeleide meisjes heb opgevangen dat ze zich zo laten onderhouden

Misschien omdat hoogopgeleide meisjes beter beseffen dat ze hiermee vooroordelen op hun hals halen en daarom minder vaak in de rij bij een pretpark of op andere plekken hardop hun zakelijke successen delen?

Qerty

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 17:25

Ik vind jou best wel kortzichtig en bekrompen overkomen in veel van je posts. En bovenstaande vind ik blijk geven van ongepaste bemoeizucht.

Qerty

Re: Toch maar eens vragen, wat is dat toch met sugar daddys?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 10:30

Wat Rambam doet zou ik nou niet bepaald steekproeven willen noemen.
Ik irriteer me altijd mateloos aan hun manier van onderzoeken. Gaan rommelen in een kast waar al een lijkengeur hangt en als die er dan uit komen rollen net doen alsof dat voor een hele branche zo werkt.

Volgens mij is het niet zo zwart wit als jij stelt. Er zullen inderdaad gevallen van misbruik zijn. Zowel onder de daddy's als onder de baby's (wat een termen). Volgens mij ontkent niemand dat.
Maar dat Rambam ze niet gevonden heeft betekent niet dat er geen sugardaddy's met seksloze wensen zijn.

Qerty

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 11:14

Wendy schreef:
Heb je de uitzending van rambam gezien?
Het is ook niks anders, sugar daddies bestaan niet of nauwelijks.

Volgens mij zeg je dat dus wel.

Qerty

Re: Toch maar eens vragen, wat is dat toch met sugar daddys?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 17:09

Maar die discussie is toch inmiddels in dit topic al wel gevoerd?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie