Goede sandalen gezocht!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
uggy

Berichten: 953
Geregistreerd: 14-08-11

Goede sandalen gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-19 16:29

Dag bokkers!

Al twee zomers lang ben ik opzoek naar sandalen/ballerina's/open schoenen die me goed passen
en die ik in de zomer kan dragen. Echter heb ik vrij grote en brede voeten (maat 42/43) en heb ik meerdere vormen van reuma, waardoor ik graag fijne schoenen wil (een met een soort foam bed?)

Daarnaast zou het mooi zijn als de sandalen ook mooi zijn, zodat ik ze aankan naar het werk, op vakantie en naar school. Ik heb een ruim budget over voor echt mooie schoenen, alleen kan ik ze maar niet vinden.

Romeinse sandaaltjes etc vind ik erg mooi maar ik twijfel vaak over de kwaliteit van deze schoenen.
Heeft bokt tips? Wat dragen jullie voor schoenen zomers?

Ik hoor het graag! *\o/*



uggy

Berichten: 953
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-19 17:21


uggy

Berichten: 953
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-19 10:17

germie schreef:
Gezien je maat zou ik eens naar Klahsen Schuhe in Aschendorf gaan. Niet ver van Groningen en ze hebben er zoooo enorm veel voor dames tot en met maat 45. Wel alleen de duurdere merkschoenen.

Zelf ben ik weg van Teva's.

Maar een ritje naar Aschendorf zou ik zeker doen.


Dit is echt een heel goed idee. Dat ik hier zelf niet aan gedacht heb joh.

uggy

Berichten: 953
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-19 10:21

Anoniem schreef:
Ahw jammer!
Ach, zoals het er nu uit ziet heb je ze dit jaar niet meer nodig. :+



Haha. Ik hoop stiekem nog op een beetje zon.

8nnemiek schreef:
Wolky’s worden heel vaak gebruikt bij lastige voeten :j Heel goed voetbed, heel ruim verstelbaar en in veel modellen kunnen losse zooltjes. Ze zijn alleen niet enorm modern, al zitten er best leuke modellen tussen.


Heb ik ook naar gekeken, maar is in mijn maat ook niks moois meer te vinden. Misschien bij klaassen wel?

Verder heb ik gekeken naar teva's, vond ik ook mooie modellen tussen zitten. Gabor zijn alleen de kleine modellen nog over.

Flipflops, Scholl en crocs ga ik nu bekijken

uggy

Berichten: 953
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-19 10:22

germie schreef:
uggy schreef:

Dit is echt een heel goed idee. Dat ik hier zelf niet aan gedacht heb joh.

Haha, als ik goede schoenen zoek is dat het eerste waar ik aan denk. Ik heb er ook mijn goede wandelschoenen voor in de bergen vandaan (uit Klahsen Sport, tegen over Klahsen Schuhe, is 1 keten). Het enige wat ik jammer vind is dat ze nog steeds geen webwinkel hebben.


Ik kom hier ook wel regelmatig,maar ik heb nu vooral online gezocht en in de stad zelf elke winkel bezocht.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _San87_, afkepieteke, Amazonbot, Angie91, Eineges, Floko, Hootje, Jara, Kairos, katinker, kimberly1995, Kirrietje, Lisa_22, mingming, Mo_86, pluklief, Saaams, Toffeltje, Verara, WendyKtH en 188 bezoekers