Hoeveel houd jij over na alle vaste lasten?

Moderators: Polly, Hanmar, EvelijnS, Shanna, Dani, benangelique, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 20:53

Om alles online te zetten gaat mij een beetje ver. Maar de “standaard” die wordt aangeraden is maximaal 1/3 van je bruto inkomen aan kale huur/bruto hypotheek en 10% van je netto inkomen sparen.
Laatst bijgewerkt door Snorlex op 10-08-19 21:09, in het totaal 2 keer bewerkt

- In de grond van de zaak zijn we nooit wie we denken te zijn en we herinneren ons slechts wat niet is gebeurd

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 03:04

Divers schreef:
Ik ben nu heel benieuwd waarom mensen dit niet op internet willen zetten?

Omdat het niemand (online, onpersoonlijk, onbekenden) aangaat wat ik exact verdien en wat ik uitgeef/spaar. In mijn persoonlijke kring ben ik daar veel meer open over. Maar internet hoeft het niet te weten. Ik wil best wat delen, maar ga niet in detail treden.

- In de grond van de zaak zijn we nooit wie we denken te zijn en we herinneren ons slechts wat niet is gebeurd

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 09:39

_Nancy schreef:
Snorlex schreef:

Omdat het niemand (online, onpersoonlijk, onbekenden) aangaat wat ik exact verdien en wat ik uitgeef/spaar. In mijn persoonlijke kring ben ik daar veel meer open over. Maar internet hoeft het niet te weten. Ik wil best wat delen, maar ga niet in detail treden.

Dan klik je dit topic toch gewoon weg en reageer je niet :+
Voegt echt niks toe om te zeggen dat je het niet wilt delen, want daar wordt niet om gevraagd.

Joh ik reageer gewoon op een vraag. Heb eerder dit topic al aangegeven wat ik qua standaard een beetje aanhoud. Alleen dus geen exacte bedragen genoemd. Net als dat jij niet alle exacte bedragen noemt waar TS om vraagt.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie