Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: EvelijnS, Dani, Shanna, benangelique, Ladybird, Hanmar, Polly

Sheran

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 12:51

Ja idd, dat bedoelde ik, jouw voorbeeld heeft alles wat je niet wil.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-19 22:27

Ik moet morgen een conversatieklas geven in het Frans, aan mensen die geen Frans spreken. Ik weet dat we in een U-vorm zitten. Wie heeft leuke ideeën om in gesprek te raken met elkaar?

Een discussie kan natuurlijk altijd, maar persoonlijk vind ik het ook leuk om iedereen wat meer te dwingen om bezig te zijn. Natuurlijk kun je mensen eerst twee aan twee laten overleggen en daarna de argumenten de groep in laten brengen, maar wie heeft nog meer leuke ideeën?

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 16:11

Proefdiervrije parfum die qua geur erg in de buurt komt van La Petite Robe Noire van Guerlain.

Sowieso high-end proefdiervrije parfums die redelijk algemeen verkrijgbaar zijn (ook in Frankrijk).

Sheran

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 17:57

HP heeft fijne :)

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 18:41

Janine1990 schreef:
Sheran schreef:
HP heeft fijne :)

Dikke ellende die HP's... Heb er eentje voor mijn huidige werk en eentje gehad voor een oude baan.
Jezus wat een rommel... Betalen voor het merk, en verder een hoop plastic dat niet doet wat het moet.

Ik ga met mexx_lady mee, Lenovo! Niet duur en super goed... Ik heb een wat duurdere dan Shaggy wil, ik betwijfel of het met 400 euro te doen is. Maar die van mij is ook alweer 3 jaar oud... Batterij is nog steeds heel erg goed :oo En uiteraard i5

Lenovo is prijzig, onder de 400 kom je er niet. Ik heb al 6 jaar een HP, ook op school altijd HP. Misschien afhankelijk van wat je wil, maar ik ben er echt heel erg blij mee.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 10:12

Is toch echt iets subjectiefs, of je meuk koopt. Lenovo is fijner en het is sowieso naar dat verder bijna overal Windows op zit en bijna niet af te krijgen is maar HP vind ik echt stukken beter bevallen dan Acer, Asus, Toshiba etc. Misschien anders als je een grafische studie doet, maar verder echt hele goede computers zonder veel problematiek.