Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eva1975
Berichten: 516
Geregistreerd: 18-08-05
Woonplaats: Zeeuws-Vlaanderen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 20:51

Aan het feit dat ik een harde schijf die normaal voor de pak ligt niet kan vinden. Hier staan alle kinderfoto's op vanaf dag 1 en al mijn ebooks, cv, kopie van diploma's enz... Paniek alom dus

xPabloBokt

Berichten: 9399
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-19 20:51

Informatiemail van school die nog steeds mist en informatiedesk die me geen steek verder heeft geholpen nadat ik gemaild heb. "Alles wat je moet hebben staat op Blackboard" en Blackboard is leeg _-:(

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33794
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 20:57

Dat ik mezelf (in mijn nieuwe sportschool) met een gymmatje voor mijn hoofd sloeg. Ware het niet dat daardoor mijn bril in mijn hoofd gedrukt werd... ugh :+

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 20:57

MarlindeRooz schreef:
Dat ik mezelf (in mijn nieuwe sportschool) met een gymmatje voor mijn hoofd sloeg. Ware het niet dat daardoor mijn bril in mijn hoofd gedrukt werd... ugh :+


:') :') sorry beelddenker vind dit grappig

Myfairytale
Berichten: 5385
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 21:07

Dat sommigen echt hun hele leven hier delen en om iedere klein (hoe onbelangrijk ook) een topic openen.
Ik weet het, moet natuurlijk iedereen lekker zelf weten, maar het is een lichte ergernis of anders wel een verbazing. :')

HHorseA
Berichten: 682
Geregistreerd: 04-03-17
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 21:10

Shaggy09 schreef:
Ik erger me aan een bokker die allang een ban had moeten krijgen. :7


Sorry _O-

HHorseA
Berichten: 682
Geregistreerd: 04-03-17
Woonplaats: Belgie

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 21:34

Ffff Ik erger mij aan mensen als ik ze nodig heb ze nooit te bereiken zyn _-:( en wetende dat ze altijd hun gsm bij hun hbbn!! (op feestjes of als we samen zyn, zitten ze ook met hun gsm bezig, stomme spelletjes te spelen! Lol.. Maar als zij iets nodig hbbn dan zijn ze daar hoor >;)..

nicole_floor

Berichten: 3246
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 21:35

Mijn schoonouders die onverwacht langs komen, terwijl ik een rustig avondje op de bank wou. En dat ze dan perse haar hondje mee moet nemen, die niet met mijn hond kan. En ik dus mijn hond naar mijn ouders moet sturen voor de rest van de avond.

Ooh en de dominos reclame met hun vegetarische kip.
Laatst bijgewerkt door nicole_floor op 07-08-19 21:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Mand

Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 21:40

nicole_floor schreef:
Mijn schoonouders die onverwacht langs komen, terwijl ik een rustig avondje op de bank wou.

Ooh en de dominos reclame met hun vegetarische kip.


Hoezo aan vegetarische kip? :)

nicole_floor

Berichten: 3246
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 21:41

Sheehan schreef:
nicole_floor schreef:
Mijn schoonouders die onverwacht langs komen, terwijl ik een rustig avondje op de bank wou.

Ooh en de dominos reclame met hun vegetarische kip.


Hoezo aan vegetarische kip? :)


Jaa dat zeggen ze in hun reclame, maar dat kan toch helemaal niet. Kip is vlees hoe dan ook.

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 21:49

Pas maar op, straks krijg je de vegetariërs op je dak ~~}>

nicole_floor

Berichten: 3246
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 21:52

Ooh laat ze maar komen. Heb niks tegen vegetarisch. Maar vind het gewoon misleidend. Kip is vlees en dus niet vegetarisch. Geef het dan een andere naam.

Questquedit

Berichten: 1163
Geregistreerd: 20-03-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 21:55

Kib?

Ik erger me aan y in plaats van ij. Scheelt dat nu zo veel tijd?

wemkelover

Berichten: 4696
Geregistreerd: 30-09-04
Woonplaats: bolsward, friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 21:57

Ik weet niet zo goed of ik me zorgen moet maken om mijn baby van 9 maand. Hij is wat ziekjes, had vanavond iets van 38,3 geloof ik. Maar net met drinken voelde hij koud/koel aan maar wel klam. Hij is sinds eergister avond/gister hees, hoesten ect. Ene moment dus 38+ graden en vanochtend bijvoorbeeld weer normale temp. Ik uit aan mijn vriend ( die op werk dus via app) dat hij dus zweet en koud aanvoelt dat ik dat raar vind. En hij reageert droog met, o wordt het weer zon nacht denk je? Mannen.

deksel

Berichten: 3783
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 22:08

nicole_floor schreef:
Ooh laat ze maar komen. Heb niks tegen vegetarisch. Maar vind het gewoon misleidend. Kip is vlees en dus niet vegetarisch. Geef het dan een andere naam.

Als ik het goed heb, zijn het kipstukjes van de Vegetarische slager. En heten ze eigenlijk Kipstuckjes :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 22:11

Ineke2 schreef:
[naam] schreef:
Mensen die te lui zijn om max 40 meter verderop te parkeren , moet natuurlijk voor het huis staan dat je met je luie kont erheen kruipen kan pff

Ja echt erg... hier word regelmatig gewoon een auto die wél netjes in een parkeervak staat geblokkeerd.
Heb ik zelf ook eens gehad en hierdoor veel vertraging opgelopen. Uiteindelijk is dat kreng weggesleept na opdracht van de politie.


Echt wat een mentaliteit :x , hier is het stoep en strook gras en de weg . Op het gras parkeerden de buren eerst , tot gemeente boetes uitdeelden . Nu staan ze aan de weg :+ maar een huis aan de andere kant van de weg staat leeg en sinds een paar dagen opeens mensen 3 a 4 auto's en dan op de weg parkeren het parkeerterrein is er zo goed als direct na :x . Hoe lui kan je zijn

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33794
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 22:26

nicole_floor schreef:
Ooh laat ze maar komen. Heb niks tegen vegetarisch. Maar vind het gewoon misleidend. Kip is vlees en dus niet vegetarisch. Geef het dan een andere naam.

Had vanavond die pizza. Is echt vreselijk lekker pfff. En ik heb normaal ook niks met nep kip. Ben wel vega btw. Maar hij was zooooo lekker.:9

Maar zullen we hamburgers en jodenkoeken dan ook afschaffen haha.

nicole_floor

Berichten: 3246
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 22:34

Ik heb ook niks tegen Vega echt niet. Maar vind de naam gewoon misleidend. Voor mij is kip een dier van vlees en bloed. Dus dat is niet vega. Ze hadden het voor mij een andere naam moeten geven. :+ Hamburgers en jodenkoeken hebben hier niks mee te maken.

Ineke2

Berichten: 33116
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 22:35

Dat hebben ze met negerzoenen wel gedaan :o
Blanke vla ook maar afschaffen dan

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33794
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 22:37

nicole_floor schreef:
Ik heb ook niks tegen Vega echt niet. Maar vind de naam gewoon misleidend. Voor mij is kip een dier van vlees en bloed. Dus dat is niet vega. Ze hadden het voor mij een andere naam moeten geven. :+ Hamburgers en jodenkoeken hebben hier niks mee te maken.

Hamburgers zijn toch ook niet gemaakt van ham, en slavinken niet van sla. Idem dito voor palingworst en varkenshaas.

Laibadji

Berichten: 1688
Geregistreerd: 18-06-15
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 22:41

wemkelover schreef:
Ik weet niet zo goed of ik me zorgen moet maken om mijn baby van 9 maand. Hij is wat ziekjes, had vanavond iets van 38,3 geloof ik. Maar net met drinken voelde hij koud/koel aan maar wel klam. Hij is sinds eergister avond/gister hees, hoesten ect. Ene moment dus 38+ graden en vanochtend bijvoorbeeld weer normale temp. Ik uit aan mijn vriend ( die op werk dus via app) dat hij dus zweet en koud aanvoelt dat ik dat raar vind. En hij reageert droog met, o wordt het weer zon nacht denk je? Mannen.

Als je bezorgd bent, ga je gewoon met je zoontje naar de dokter. Het is ook niet erg moest er uiteindelijk niets uit de bus komen of het is maar iets kleins. Je bent dan wel gerustgesteld.

Ga gewoon en luister naar je moeder instinct.

Succes!

Ik erger mij aan het feit dat er uitzonderlijk geen paarden op de hof staan. Mijn paard geblesseerd op de weide bij onze jaarling, de 3 jaars wordt opgeleerd in de koets en de pony is mee op kamp met ons zoontje. Het is hier veel te stil. |(

jumpyhorse

Berichten: 1846
Geregistreerd: 14-11-15
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 22:42

Aan mn instructeur die nu, om half elf, mijn les voor MORGENMIDDAG bevestigt :') fijn dat t doorgaat, maar mag je ook wel ff paar dagjes eerder laten weten hoor :j

xMaika

Berichten: 173
Geregistreerd: 10-05-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 23:03

... dat de examinator tijdens het inhaaltentamen vandaag 5x moest vertellen dat het wachtwoord voor het computer tentamen bekend gemaakt zou worden zodra het tijd was om te beginnen, en dat vervolgens mensen bleven vragen hoe het nou met dat wachtwoord zat.

... dat het precies begon te regenen toen ik op buitenrit was. Hele dag mooi weer geweest :+

iirrssjjee

Berichten: 5936
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 23:15

Rebecca schreef:
Mensen die te lui zijn om max 40 meter verderop te parkeren , moet natuurlijk voor het huis staan dat je met je luie kont erheen kruipen kan pff


Buren ook n houtje van..... staan paaltjes op de en ze wonen meteen aan n kruispunt. Zettsn m of gewoon op de weg, of overdwars op de stoep, tussen de palen door.....

Terwijl we schuin tegenover een parkeerterrein hebben die letterlijk nooit vol staat (altijd minstens 3/4 lege vakken....)

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 23:24

_Cassidy schreef:
Kib?

Ik erger me aan y in plaats van ij. Scheelt dat nu zo veel tijd?

Blykbaar.