Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 14:43

Haha ja alleen maar hele actieve dingen kan ik ook niet tegen. :') Ik heb zelf een gezonde combi van buiten/actieve hobby's en binnen/luie hobby's (o.a. ook gamen en Netflix sorryyyy hahaha).

Captain

Berichten: 21371
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 15:03

Ik had zo'n ex die nooit ergens zin in had. Echt vre-se-lijk. |o
Ik hoef echt niet elk weekend het hele weekend weg maar elk weekend een (klein) uitje plannen vind ik wel erg leuk, de dag erna hebben we dan een chill-dag. =:)

MyWishMax

Berichten: 25289
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 15:31

Ik moest een avond thuis plannen... van te voren aangeven en hopen dat hij dan niet bleef hangen op werk, of ineens ergens anders langs ging ofzo.

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 16:33

Hier moet het ook een beetje combi-combi zijn. Nu ben ik zelf niet s'werelds meest actieve persoon en kan ik na een dag werken echt genieten van languit op de bank hangen en netflixje kijken. Of een weekendje in bank/bed met 4 series op een rij, kan ik ook uren van genieten in de winter - dus zoek wel een man die dan niet om de haverklap gaat zeuren wanneer we nou eindelijk wat leuks gaan doen.
Maar ook lekker om in het weekend gewoon in de auto te springen, terrasje te gaan doen, te gaan winkelen,...
Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik daar met huidige tinderdate echt veel geluk mee heb. Die begint te leven in het weekend en houdt het rustig door te week. Heerlijk.

Maanlicht

Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 17:20

Ja, ik vind die balans ook wel heel belangrijk. Ik vind het heerlijk om veel te sporten en vind het fijn als mijn toekomstige partner dat ook doet, en ik onderneem graag een en ander, maar Ik vind het ook heerlijk om lekker een keer uit te slapen, zondagen in bed met netflix en een pizza te bestellen.

Josien_

Berichten: 9003
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 17:24

Ja die balans moet er zeker zijn!
Tijdens mijn vorige relatie was mijn vriend voor zijn werk heel veel weg en heb ik een druk/zelfstandig leven opgebouwd. Daar zou een nieuwe date die alleen maar samen op de bank wil zitten totaal niet bij passen.

Eulogy
Berichten: 5740
Geregistreerd: 21-04-09

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 18:14

Ik heb een ex die op bier na ook niet echt hobby's had en dat wil ik echt nooit meer :+ Vreselijk. Maar goed, ik kan dus ook echt niet stil zitten.

CarinaR

Berichten: 11950
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Net buiten ons dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 20:41

Eulogy schreef:
Ik heb een ex die op bier na ook niet echt hobby's had en dat wil ik echt nooit meer :+ Vreselijk. Maar goed, ik kan dus ook echt niet stil zitten.


Brrr zo een had ik ook. En geld had ie er eigenlijk niet voor

Phylos

Berichten: 5667
Geregistreerd: 29-10-06

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 22:24

Nou zeg, dat was opnieuw een zeer geslaagde date! Heerlijk ontspannen, prachtige wandeling en onderweg lekker gegeten/gepicknickt..
Wat mij betreft komt er zeker een date 4

Flessuh

Berichten: 1424
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Hindeloopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 07:26

Nummus schreef:
:') Ik kijk ook graag Netflix maar 't moet niet je enige hobby zijn inderdaad.


Netflix hoort bij mij vaak bij sport :+
Heb zo'n roeimachine, dus Netflix aan en ondertussen roeien :P

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 07:31

Phylos schreef:
Nou zeg, dat was opnieuw een zeer geslaagde date! Heerlijk ontspannen, prachtige wandeling en onderweg lekker gegeten/gepicknickt..
Wat mij betreft komt er zeker een date 4


Jaaa wat leuk!!!

acera1991

Berichten: 765
Geregistreerd: 22-06-09

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 10:50

Ik wordt echt een beetje moedeloos van tinder, soms loopt het vast en ben ik al mijn matches kwijt…
Of ze praten allemaal heel leuk in t begin en dan ineens sturen ze helemaal niks meer….

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 11:47

Dan moet je een keer uitloggen en weer inloggen (soms paar keer achter elkaar), heb ik ook gehad

JokeRox
Berichten: 76
Geregistreerd: 18-05-15
Woonplaats: Kalmthout

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 01:23

acera1991 schreef:
Ik wordt echt een beetje moedeloos van tinder, soms loopt het vast en ben ik al mijn matches kwijt…
Of ze praten allemaal heel leuk in t begin en dan ineens sturen ze helemaal niks meer….


Je bent zeker niet de enige. Ik heb ook zo al tientallen doodgelopen gesprekken gehad.
Nu heb ik Tinder er even afgegooid. Ik had eerlijk gezegd een beetje onderschat wat voor een impact het zo snel al zou hebben op mijn zelfvertrouwen. Na 2 griezeldates, 1 date waar het gewoon niet klikte, en 2 dates die echt leuk waren maar waar geen 2de date uit volgde heb ik er al meteen genoeg van. Op zich zou het me helemaal niks mogen doen (ik ben een volwassen vrouw van 37 wtf?), maar het voelt toch een beetje rot dat ik blijkbaar echt niet zo goed in de markt lig.

De 2 dates die echt leuk waren hadden allebei als bij wonder het weekend erna ineens hun droomvrouw ontmoet, waardoor ze dan toch niet meer met mij wilden afspreken. Nu begin ik te vermoeden dat het een standaard-Tinder berichtje is of zo. Weten jullie hier meer over?

Anyway, ik ga gewoon ff 2 weken ademen en dan begin ik opnieuw, misschien met een beter profiel en wat leukere foto’s.

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 06:45

Ik denk dat je het een beetje dramatiseert. 2 mannen (die jij ook leuk vond) vonden het niet goed klikken, betekend niet dat je niet goed op de markt ligt. Ik heb pas na heel wat eerste dates (ik gok rond de 20) iemand gevonden die is blijven plakken. Sommige vinden meteen een leuk iemand na 2 dates, anderen pas na 30.

JokeRox
Berichten: 76
Geregistreerd: 18-05-15
Woonplaats: Kalmthout

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 08:50

Ja, ik overdrijf zeker!
Dus gewoon ff iets anders doen, en volgende week zet ik die app er terug op..

De mannen waren ook ineens op... Ik hoop dat er volgende week terug nieuwe zijn

Josien_

Berichten: 9003
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 10:06

JokeRox schreef:
Ja, ik overdrijf zeker!
Dus gewoon ff iets anders doen, en volgende week zet ik die app er terug op..

De mannen waren ook ineens op... Ik hoop dat er volgende week terug nieuwe zijn


haha dat is ook iets he!
Dat je zo lang geswiped hebt dat je dezelfde mannen weer tegen komt :Y) .

acera1991

Berichten: 765
Geregistreerd: 22-06-09

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 15:49

voor de een ligt het gevoeliger als voor de ander, maar je moet er idd even weer overheen. Mannen kunnen gewoon niet alleen zijn dus die zijn sneller en maken ook sneller een keuze. Denken soms ook niet echt na over hun keuze in tegenstelling wat wij dus wel doen. Ik moet altijd op een 2de date voor een second opion. Haha XD

Fem

Berichten: 12511
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 16:09

acera1991 schreef:
voor de een ligt het gevoeliger als voor de ander, maar je moet er idd even weer overheen. Mannen kunnen gewoon niet alleen zijn dus die zijn sneller en maken ook sneller een keuze. Denken soms ook niet echt na over hun keuze in tegenstelling wat wij dus wel doen. Ik moet altijd op een 2de date voor een second opion. Haha XD


Nou, dan weet ik niet of diegene die ik getroffen had wel een man was :') :')

Ik heb na ruim 1,5 jaar een punt gezet achter "ik weet het allemaal niet wat ik voor je voel" - meneer..

Niet leuk, wel nodig en wonderbaarlijk genoeg voel ik me best goed nu na een week.

Nog een beetje te vroeg om weer te gaan Tinderen, maar ik vermoed dat ik me op den duur hier wel weer meld.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 16:10

acera1991 schreef:
voor de een ligt het gevoeliger als voor de ander, maar je moet er idd even weer overheen. Mannen kunnen gewoon niet alleen zijn dus die zijn sneller en maken ook sneller een keuze. Denken soms ook niet echt na over hun keuze in tegenstelling wat wij dus wel doen. Ik moet altijd op een 2de date voor een second opion. Haha XD


Ken genoeg mannen die anders prima alleen kunnen zijn :')

Niet mijn ex tho. Die had na 4 weken al een nieuwe vriendin (na 2 jaar relatie met mij) en die twee zijn binnen 5 maanden getrouwd :))

Alja

Berichten: 25588
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 16:48

Jeetje fem wat dapper om ermee te stoppen.
Fijn dat je het een goed gevoel geeft en als je er aan toe bent weer lekker daten :)

JokeRox
Berichten: 76
Geregistreerd: 18-05-15
Woonplaats: Kalmthout

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 09:14

Josien_ schreef:
JokeRox schreef:
Ja, ik overdrijf zeker!
Dus gewoon ff iets anders doen, en volgende week zet ik die app er terug op..

De mannen waren ook ineens op... Ik hoop dat er volgende week terug nieuwe zijn


haha dat is ook iets he!
Dat je zo lang geswiped hebt dat je dezelfde mannen weer tegen komt :Y) .


Ik kreeg ineens de melding dat ik mijn zoekinstellingen moet verbreden...
heb ik echt geen zin in!

Flessuh

Berichten: 1424
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Hindeloopen

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 18:57

hahaha, och ik heb Tinder onderhand uitgespeeld binnen de 45km.. Hoewel, nu tijdens de vakanties dan weer even niet :P

Laurahh

Berichten: 4200
Geregistreerd: 24-08-09
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 20:10

Hier al een tijdje niet meer aan het swipen. Een maand gechat met een jongen van Tinder en afgelopen zaterdag elkaar eindelijk ontmoet en gisteren weer. De vonk is al aardig over geslagen <3

MyWishMax

Berichten: 25289
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 20:30

Waarom kom ik sommige mannen die ik weg geswyped heb bijna elke dag weer tegen en anderen niet? Zelfs matches die opgeheven zijn kom ik een paar wel tegen en anderen nooit meer. En ja, diegene weet ik zeker van dat ze tinder nog hebben _O-