Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 18:08

Resistance schreef:
cursebreaker schreef:
Dat ze de kleine zeemeermin remake gaan verpesten, maar je er niks over mag zeggen omdat je dan racist bent? Het zal vast een mooie film worden en de hoofdrol speelster kan ook prachtig zingen o.a. enz. dus dat zal allemaal ook wel prima zijn om naar te kijken.

Maar het hangt voor velen gewoon ook samen met nostalgie. Na jaren hopen en bidden, wordt eindelijk mijn favoriete Disney film op het grote doek gebracht in live action en dan wordt Ariel he-le-maal anders qua uiterlijk. Sorry hoor, dat ik teleurgesteld ben daarover als kleine zeemeermin liefhebber al vanaf dat ik een jong meisje ben < en dat mensen nu eenmaal een bepaald beeld heb bij Ariël dankzij de tekenfilm van Disney.

Waarom maken ze niet gewoon meer nieuwe films met diversiteit erin? Waarom wel trouw blijven aan de personages bij Aladdin en Beauty and the Beast, maar moet het bij de zeemeermin nu volledig anders? Of blijf trouw aan het verhaal zoals je met andere films ook deed, of schrijf een nieuw verhaal en blijf hier gewoon vanaf. Ugh. En o wee als je je mening uit, dan ben je meteen racist omdat je geen diversiteit verwelkomt? 8)7 Welkom in 2019.

Ja, 1st world problems en dat allemaal, maar oke.



[ [url=m/uWS5bb.jpg]Afbeelding[/url] ]


Toegevoegde waarde?


__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 08:30

Dat alle brandalarmen in mijn studentenhuis 2 keer achter elkaar af gingen. Ik sliep nog.. Dat geluid gaat echt door merg en been. Was ook niks aan de hand trouwens.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 09:32

Wat MarlindeRooz zegt. Dat jouw kind het verkeer op de weg niet "aan kan" wil niet zeggen dat het dan maar oké is om op de stoep te gaan fietsen. :? Blijf het zo bijzonder vinden hoe ouders denken dat alles maar kan en mag want hun kind dit.. Of hun kind dat...

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 11:30

Pakezel moeders met 2 kinders op de fiets in kinderzitjes en daarnaast ook nog meerdere kinderen, die amper kunnen fietsen, op hun eigen fietsen er achteraan gewiebeld mogen van mij ook echt een fietsverbod. Flikkerde laatst bijna van mn fiets af omdat moeders dr mormel niet in de gaten hield en deze vrolijk aan de verkeerde kant van de weg aan het fietsen was. :n levensgevaarlijk in een drukke studentenstad.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 11:19

Anoniem schreef:
En soms zijn ergernissen een bron van ergernis voor anderen. En soms krijg je daadwerkelijk goedbedoelde tips op je ergernis. En soms leer je er ook nog wat van. :o


Maar vooralsnog is dit een topic waar mensen hun ergenissen mogen plaatsen. ;)

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 18:50

sureido schreef:
Aan dat mensen moeten melden dat ze gaan ontstippen. Oké, doei?! Is dat relevant voor iemand? :+ hetzelfde als ze zeggen ik ga temmen. Gefeliciteerd. Vooral als het mensen zijn die überhaupt nooit reageren. :')


Ja of mensen die juist melden dat ze het topic aanstippen. Dat kan ook gewoon zonder het te melden. :')

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 17:41

Anoniem schreef:
https://www.ad.nl/gouda/pizzareclame-me ... ~a480c9fe/
Aan dat we blijkbaar zo een bekrompen landje, met mensen gemaakt van poppenstront aan het worden zijn, dat deze reclame weg gehaald moet worden.
Ik, vrouw voorzien van flinke bloemkolen, moest vanmorgen in ieder geval erg hard lachen toen ik een billboard zag met deze reclame.


Omg wat erg. Denk dat de mensen die dit hebben gedaan gewoon heel onzeker zijn over hun eigen lichaam, en dat dit dan te confronterend is ofzo.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 08:25

Boompje1985 schreef:
Dat ik vandaag mn kat moet laten inslapen, ze is de laatste 24 uur enorm achteruit gegaan en kans op verbetering is er niet meer. Het is genoeg geweest... |(


Heel veel sterkte :(:)

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 15:16

Bokkers die elke week een nieuw topic aanmaken. :roll:

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 19:51

Kabayo schreef:
Dat iedereen hun vieze blaar op facebook zet van de 4daagse....


Hoezo? Vind je dat niet leuk om te zien? -O- Kan ik me nou niks bij voorstellen.

:))

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 23:56

Dat het zo belachelijk rustig was op werk vandaag. Heb me echt dood verveeld 8 uur lang. Oh en mijn soort van collega (zelfde winkel, ander merk/product) die mensen ontzettend liep te pushen over haar product. Ze heeft echt wel 3 keer gezegd hoe zonde het is dat ze een potentiële korting laten lopen (waarvoor ze eerst haar product moeten aanschaffen) maar ze lieten direct duidelijk merken het niet te willen. De twee klanten zijn uiteindelijk boos weg gelopen. Begon mijn collega gelijk tegen mij van: nou zij waren ook chagrijnig.. :( uhh ja hallo, ik zou ook niet meer super vriendelijk zijn na al dat gepush.. Zo blij dat "mijn" merk juist voor de lange termijn relatie gaat met (potentiële) klanten en ik juist niet hoef te pushen.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 09:42

Shaggy09 schreef:
Fijn om te horen dat ik niet de enige ben :) Ik word er af en toe zo moe van en ik word ook gelijk afgeschilderd als lui, maar ik wil gewoon ook nog leuke dingen doen na een zware week ipv mijn weekend verdoen aan werken.


Ohh herkenbaar. Ik ging van fulltime werken weer terug naar studeren, en had er eerst ook geen bijbaan naast omdat ik mij volledig wil focussen op de studie en eerst even wilde aankijken hoe druk ik het ermee ga hebben. Kan je eerlijk zeggen dat ik, zeker in periode 1, elke week weer meer toe was aan het weekend dan toen ik nog fulltime werkte. Mensen onderschatten echt hoe pittig een studie kan zijn, of roepen gelijk dat je dan maar een lager niveau moet gaan doen zodat je dan wel ernaast kan werken.. :roll:

Gewoon doen wat voor jou goed voelt, studie staat op 1! Werken kan altijd nog.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 10:08

Ja en dan de standaard dooddoener "in mijn tijd...." :roll: Nou Gerda, surprise surprise, het is geen 1980 meer. Een niet werkende student is niet bij definitie een luie student.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 17:45

Bokkers met aandacht tekort. :roll:

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 13:22

Dat ik moet werken met dit weer. Wil gewoon wegsmelten voor de ventilator met een film en 0 inspanning. De winkel is ook zo rustig..

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 19:42

xPabloBokt schreef:
Anoniem schreef:
Ik vind een opleiding tot iets volgen toch anders (klinken) dan ergens voor studeren.
Studeren ga je dan, in mijn beleving, na je mbo opleiding.


MBO is net zo goed studeren.

Vind het walgelijk dat er zo over MBO gepraat word. We hebben vakkrachten keihard nodig. Ze zijn er veel te weinig. Koks, timmermannen, automonteurs. En dan noem ik er nog maar een paar.

MBO is BELANGRIJK. Al dan niet belangrijker dan HBO momenteel. Er is een mega tekort aan praktische krachten die echt opgeleid zijn. Laat het MBO die nou verzorgen.

HBO is ook een opleiding. WO ook.

Het is niet minder. Het is anders.


Maar ze zegt toch nergens dat MBO niet belangrijk of nodig is? :o?

Toen ik op het mbo zat noemde ik mezelf echt geen student. Nu op het hbo wel. Maar daar schop je dus blijkbaar heel veel mensen tegen hun schenen mee. Tis maar de waarde die je zelf aan het woord 'studeren' hecht.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 11:08

Cowboy55 schreef:
Dat er elders op Bokt iemand (weer eens) vragen stelt van arbeidsrechtelijke aard en dat er vervolgens adviezen gegeven worden waar je tanden van gaan klapperen.

Als je ergens de ballen verstand van hebt hou dan gewoon je harses en roep geen dingen waar iemand anders het slachtoffer van kan worden als ze zo stom zijn om je baggeradviezen daadwerkelijk over te nemen! -:(-


Het erge is nog, die mensen denken oprecht dat ze het juist hebben en er verstand van hebben.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 09:07

Cynn schreef:
Dat ik een sollicitatiegesprek heb met deze hitte en nog geen 2 uur heb geslapen. Dit wordt niet mijn beste gesprek ooit :')


Succes!

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 20:42

Dat de winkel waar ik sta te skeer is om de airco fatsoenlijk aan te zetten en we dus met 32 graden de hele dag op de vloer stonden. Echt niet te doen. Zo ga je niet met je personeel om jongens.. Maar goed bij dit bedrijf zijn personeelsleden ook makkelijk vervangbare poppetjes die de moeite niet waard zijn. 8)7

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 20:51

De klanten bleven inderdaad niet lang. Volgens mij mag in die hitte inderdaad niet. Het is ook nog eens een elektronica zaak, daar zou je toch van verwachten dat ze het beter voor elkaar hebben..

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 21:44

Amandavd schreef:
De straattaal van de jeugd van tegenwoordig. #ifeelold


Doel je hiermee op ons?

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-19 08:25

xDenies schreef:
Ik gebruik het woord nooit maar wilde even in die termen blijven :P Het betekend te gierig toch? :')


Ik gebruik het verder ook nooit. In ieder geval niet in serieuze context. Maar leuk dat ik met mijn 24 jaar als de jeugd van tegenwoordig word gezien. :') maar leuk dat het zoveel reacties teweeg heeft gebracht. Van Sheehans berichtje begrijp ik echt geen bal. :))

Oh mijn ergenis: mensen die I (als in 'ik' in het Engels) niet met een hoofdletter schrijven. Of überhaupt Nederlanders die graag Engels willen schrijven op social media en dan then/than, to/too, of there/their door elkaar halen.


__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 08:29

Een bepaalde bokker die ineens in heel veel topics binnen komt vallen om haar ongezouten mening op een belachelijke manier te delen en haar hele 'ik heb nou eenmaal gelijk' houding. Mijn hemel.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 01:24

xMaika schreef:
... dat de examinator tijdens het inhaaltentamen vandaag 5x moest vertellen dat het wachtwoord voor het computer tentamen bekend gemaakt zou worden zodra het tijd was om te beginnen, en dat vervolgens mensen bleven vragen hoe het nou met dat wachtwoord zat.

... dat het precies begon te regenen toen ik op buitenrit was. Hele dag mooi weer geweest :+


Ohh die eerste is zo herkenbaar! Wij hebben als vaste regel dat je tijdens de eerste 30 minuten van het tentamen niet weg mag. Dus als je binnen 20 minuten klaar bent, moet je nog 10 minuten wachten. Na 15 tentamens heb je nog van die idioten die, voor de 30 minuten om zijn, al hun hand opsteken en hun tentamen in willen leveren/weg willen gaan. :roll:

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 08:50

Castilja schreef:
NNikki schreef:
Dat mijn “vrienden” mij van 8:00 tot 22:00 alleen wouden laten zitten in een vreemd land omdat ik ivm ziekte niet mee kan met de busrit en alles.
Gelukkig blijft er nu iemand maar ook alleen omdat ik aardig in paniek ben.
Kan niet wachten tot dat ik weer thuis ben. :(


??!?!?! Lekkere vrienden?! Als mijn beste vriendin zoiets had zou ik er niet eens over na denken haar alleen te laten?! Sterkte :(:)


Ik zou dus juist echt niet van mijn vrienden vragen hun vakantie plannen te laten vallen voor de hele dag omdat ik ziek ben.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, carola, Iloveiswan, Lalladidoo, LieveLoes, Loreke2, Margot1001, Merileth, Sanet, Selima, Verara, xColorCross en 175 bezoekers