Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 12:10

Maartje1990 schreef:
Het enige dat ik overigens zoek is gangmakers van de gulden krakeling. Dat zijn de allerlekkerste gangmakers. Heb ze vooralsnog niet gevonden in de supermarkten bij ons in de buurt. Is uit het assortiment gehaald bij de super in het dorp. Wel bij mn oom en tante gevonden in Delft dus sla ik goed in als ik daar ben. Maar dat is niet ideaal als je in Limburg woont :+

[ [url=m/iTv9ew.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wij hebben ze idd in delft bij de plus. Hebben we veel van guldenkrakeling. Misschien dat meer plus supermarkten gulden krakeling hebben aangezien ze meer plussen aanleveren

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 05:49

Plus had knetterstokjes van de smurfen

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 13:17

SavannahNx schreef:
Milka Tuc! Waren eerst gewoon verkrijgbaar maar nu nergens meer in de supermarkt bij mij in het dorp. Iemand een idee?

Zie ze op ah.nl nog
Afbeelding

LinsxDot

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 17:45

Doe je altijd die hele reep in 1x in je mond dan? :')

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 18:03

SavannahNx schreef:
LinsxDot schreef:
Doe je altijd die hele reep in 1x in je mond dan? :')

Ik snap je even niet ? :') Heb het erover dat ze de post niet overleven.

Maakt toch niet uit of die in stukjes is je kan hem toch niet heel opeten! Tenzij jij die hele reep in 1x in je mond doet

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 07:46

Zammie schreef:
Bijnde Jumbo hadden ze tot een paar weken terug hawaisalade voor op toast. Dat is nu uit hun assortiment gehaald. Was eigen merk. Heeft iemand enig idee of zoiets bij andere supermarkten te verkrijgen is? Kom alleen maar bij de Jumbo. Kan best bij AH of zo er zijn. Kan via google niets vinden.

Dit kan ook seizoens gebonden zijn en dus alleen bepaalde weken verkrijgbaar en dan volgend jaar pas weer! Je kan de klantenservice een mailtje sturen zoeken hun het voor je uit.

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 14:53

Ashleytjuhh schreef:
Lieshorses schreef:
Ik heb witte vlekjes op mijn tanden, al best wel een tijdje. Weet iemand of Ik hiermee naar de tandarts kan gaan om weg te laten halen?

Dit kan maar dan krijg je faceings een soort dun porseleine laagje. Trek je portemonnee maar open hiervoor want dit krijg je niet vergoed.

Bij mij is dit wel vergoed. Zou even in je pakket kijken. Bij mij hebben ze ook hele witte laag eroverheen aangebracht waardoor ze weer zelfde zijn

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-19 14:50

Ik heb bij shein wel is besteld beetje Ali express vergelijkbaar. Duurt wat langer en zulke kwaliteit.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie