Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Westhof

Berichten: 2903
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 23:39

De kinderneusspray heb ik toevallig gisteren per ongeluk gekocht, dus daar ga ik maar mee proberen af te bouwen. Zoutoplossing doet niks helaas, neus zit dan nog steeds helemaal dicht. Maar zo voor het slapen toch nog maar even een spraytje, die hitte is voor vannacht wel even genoeg om mee te dealen :+

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 23:43

Westhof schreef:
De kinderneusspray heb ik toevallig gisteren per ongeluk gekocht, dus daar ga ik maar mee proberen af te bouwen. Zoutoplossing doet niks helaas, neus zit dan nog steeds helemaal dicht. Maar zo voor het slapen toch nog maar even een spraytje, die hitte is voor vannacht wel even genoeg om mee te dealen :+


Als ik dit zo lees ben ik heel blij dat ik dat gevoel van neusspray verschrikkelijk vind.

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 23:43

De verschrikkelijke warmte op m'n kamer. Gelukkig krijg ik volgend jaar airco op m'n kamer.

Cynn
Fotograaf

Berichten: 14469
Geregistreerd: 29-06-05
Woonplaats: Flevoland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 23:57

Aan MUGGEN. |o |o

Rawr

Berichten: 2824
Geregistreerd: 21-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 00:01

Giolli schreef:
Jolien87 schreef:
Goed om te weten dan. In welke winkel werk je? :=

Mijn gedachte. Daar ga ik niet naar binnen. _O- Hopelijk leest je baas dit niet, haha!


Ach... laat me even lekker ranten, daar is dit topic toch voor? Sheesh. -O-

black_kelpie

Berichten: 7815
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 00:03

Lau schreef:
Westhof schreef:
De kinderneusspray heb ik toevallig gisteren per ongeluk gekocht, dus daar ga ik maar mee proberen af te bouwen. Zoutoplossing doet niks helaas, neus zit dan nog steeds helemaal dicht. Maar zo voor het slapen toch nog maar even een spraytje, die hitte is voor vannacht wel even genoeg om mee te dealen :+


Als ik dit zo lees ben ik heel blij dat ik dat gevoel van neusspray verschrikkelijk vind.

Ik heb het met mijn 32 jaar überhaupt nog nooit gebruikt, en dat hou ik maar zo geloof ik :=

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 00:19

Rawr schreef:
Giolli schreef:

Goed om te weten dan. In welke winkel werk je? :=

Mijn gedachte. Daar ga ik niet naar binnen. _O- Hopelijk leest je baas dit niet, haha!


Ach... laat me even lekker ranten, daar is dit topic toch voor? Sheesh. -O-



Tuurlijk meid, je hebt gelijk ook. :(:) Het is ook pokke heet en jij mag net zo goed je ei kwijt. Sorry, was een flauw grapje.

nicole_floor

Berichten: 3245
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 00:28

Warm en niet kunnen slapen. -O-

Caitlin_K
Berichten: 3761
Geregistreerd: 04-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 00:33

Aan dat er zojuist weer wordt aangebeld... de laatste avonden/nachten wordt er rond de raarste tijden aangebeld! Gelukkig zitten we in een flat, en is mijn stiefvader thuis maar vind dat soort dingen doodeng. We wonen nou eenmaal niet in de beste wijk.

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 00:46

Lau schreef:
Steeph schreef:
Godskolere wat is het warm in Nederland! Net geland uit Kaapverdië, maar zelfs daar was het beter! 8)7


Ik dacht dat je vriend je daar had gelaten. Heb ik nog geen gratis vakantie adres. -O-

:')

Barramundi

Berichten: 1863
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: The Sunshine State (AUS)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 00:49

@Westhof: Ik ben er grotendeels vanaf gekomen met essentiele olien. Een vriendin van mij is helemaal into de olien en heeft een flesje gemaakt (gemixt?) voor sinus verstoppingen. Elke avond een streepje op mijn voorhoofd en onder mijn ogen en ik heb nergens meer last van. Neusspray alleen nog maar als ik echt verkouden ben, dan legt de olie het af, maar das hooguit 1-2 keer per jaar.

Mijn ergernis (sorry iedereen in NL): Ik heb het koud!!! :brr: Het is fokking 13 graden in de woonkamer en door de mist komt de zon niet goed door, dus het zal wel even duren voor het opwarmt (En ik ben eigenlijk te gierig om de kachel weer aan te zetten :') ). Nog maar een bak hete koffie dan.…
[Hoopt dat nu niet heel bokt massaal voor de deur staat om verkoeling te zoeken]

LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 01:03

Castilja schreef:
LukieBradley schreef:
Ik erger mij aan mijn kat die met stukken croissant voorbij komt gelopen en heb geen puf om te reageren :')


Dit is m'n lieveling uit het topic :')
Heb me vandaag niet geërgerd eigenlijk, prima dag *\o/* OH WEL TROUWENS mijn werk belde me of ik morgen wat uren bij kon springen en toen dacht ik 'tsjongejonge ben 1 dag vrij jongens hou ff op'. Maar dat was de ergernis ook wel :')


Het ergste is ze zaten in een zakje beneden op de koelkast en hij had de hele boek mee Naar boven genomen. Heb hem verteld dat hij een slechte dief was maar heeft wel mooi heel dat ding op 8)7
Hij zat net in de wc-pot? Om vervolgens na mijn bestraffende toon in de wasbak te gaan zitten.

Afbeelding

Ik heb de kraan open gezet _O-
Hij is niet meer te redden.

Ik erger me nu aan de hitte -O-

Arethe
Berichten: 2561
Geregistreerd: 14-02-06
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 01:12

Afkick verschijnselen van stoppen met medicatie. Weet dat het maar paar dagen duurt maar zou graag willen slapen.

black_kelpie

Berichten: 7815
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 01:27

Aan dat mijn vriend volledig ingesmeerd met Zweedse anti muggenzooi in bed is gaan liggen, ik slaap wel op de bank, gatverdamme :r

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 01:52

Dat over een paar uur (letterlijk een paar uur... tropenrooster) mijn wekker gaat en ik letterlijk nog geen oog heb dicht gedaan. Lig nu maar van ellende beneden, niet te doen zo..

Ook maar even een koude handdoek over de hondjes gelegt en een bevroren wortel aan het konijn. Die hebben het nu ook zwaar...

Kaulitz

Berichten: 369
Geregistreerd: 24-07-12
Woonplaats: Huissen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 01:56

Dat ik al een geruime week met heel erg veel pijn in m’n mond loop.. het rare is dat het zich alleen in de nacht uit. Overdag geen last van en kan gewoon warm/koud verdragen. Alleen de nachten zijn een hel, ik teer de hele week al op minimaal 2 uur slaap per nacht

Geen gaatjes etc maar durf niet naar de tandarts ivm een WKB of iets anders

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 02:02

Ik zou er toch wel even na laten kijken hoor..

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 02:03

Wakker zijn.. Lig intussen al vrij serieus te overwegen buiten in het zwembad te slapen :')

Marcella

Berichten: 36718
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 02:08

Wakker gemaakt worden met onweer en flinke klappen wind. Resultaat alles dicht en begin bloedheet te worden in huis.

Ariannee

Berichten: 7469
Geregistreerd: 06-02-13
Woonplaats: Strijen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 02:19

Onweer hoe dan.. :')

Hier erger ik me dood een deze hitte.

LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 02:22

Kaulitz schreef:
Dat ik al een geruime week met heel erg veel pijn in m’n mond loop.. het rare is dat het zich alleen in de nacht uit. Overdag geen last van en kan gewoon warm/koud verdragen. Alleen de nachten zijn een hel, ik teer de hele week al op minimaal 2 uur slaap per nacht

Geen gaatjes etc maar durf niet naar de tandarts ivm een WKB of iets anders


Hoe langer je wacht... hoe erger het word. Ik sla ook doodsangsten uit voor de tandarts maar ik ga zo af en toe wel. Vooral omdat ik het niet uit de hand wil laten lopen

Mand

Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 02:24

De hitte en nog steeda dat stomme lege gevoel

Daphx93

Berichten: 2595
Geregistreerd: 08-01-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 02:38

Honger, jetlag, warmte en de onweer en regen op het moment

ClaudiaDer

Berichten: 1268
Geregistreerd: 31-10-12
Woonplaats: Smilde

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 03:14

Aan het feit dat mijn wekker vrij vroeg gaat en ik nog steeds wakker lig >;)
Ik kan echt even niks meer bedenken om in slaap te vallen -O-

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 03:21

Same here!
Hitte en muggen, bah!