Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-19 12:31

Ook nog niet geprobeerd, ik zal vanavond eens proberen! :)

Olikea

Berichten: 5459
Geregistreerd: 19-08-07
Woonplaats: InUlst

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 07:53


Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 14:36

Olikea schreef:


Dat kan ook nog eventueel idd.
Ik heb gisteravond het tellen geprobeerd en dat ging opzich best goed. :P Maar nog steeds soms die golven misselijkheid.

Ik dacht misschien dat elektrisch poetsen ook minder vervelend is? Ik poetste vroeger altijd elektrisch maar nu al zo'n 8 jaar met een normale tandenborstel.
Dus misschien dat ook maar eens proberen. :)

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 15:17

Janine1990 schreef:
Ik zoek een royale aktetas voor dames in de kleur cognac, liefst leer, maximaal 150 euro.
Mijn werklaptop moet er in kunnen, inclusief oplader, muis en kladblok. Daarnaast neem ik graag nog een broodtrommel mee en een bakje met snacks, alsmede mijn portemonnee, brillendoosje en een deo.

Wie heeft er tips voor merken en modellen? Ik zie heel veel, Travelbags, Marlington. En het is allemaal prachtig, maar vind het lastig beoordelen of er voldoende ruimte in zit voor wat ik graag mee wil nemen.

Ben het gesjouw met twee tassen een beetje heel erg zat :+

te]
Je hebt in Groningen nog zat andere winkels waar ze cowboybags en burkely verkopen. Onder andere Talens op de carolieweg. Brixx in de oude Ebbinge en zo zijn er nog wat kleinere tassenwinkels in de stad oa. In de Brugstraat en zwanenstraat.

kimmie1

Berichten: 2342
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 20:30


kimmie1

Berichten: 2342
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 23:37

kimmie1 schreef:
Janine1990 schreef:


Maar liever zoiets als Kabayo laat zien, maar dan wat slanker/ranker.



Is dit niets? https://link.marktplaats.nl/m1435307688


hmm hij pakte de link niet dus hier nog een keer:https://www.marktplaats.nl/a/kinderen-en-baby-s/speelgoed-houten-speelgoed/m1435307688-was-origineel-349.html?c=4dc4183dfac1254e7aa85845826d5acd&previousPage=mympBuyer

Anoniem

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 08:51

Ik zoek een boekje om de dochter van mijn vriend (ze is 5) het concept van trouwen uit te leggen en haar bij onze bruiloft (volgend jaar) te betrekken. Dus specifiek niet over papa en mama samen.

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 09:42

Robijntjah schreef:
Ik zoek een boekje om de dochter van mijn vriend (ze is 5) het concept van trouwen uit te leggen en haar bij onze bruiloft (volgend jaar) te betrekken. Dus specifiek niet over papa en mama samen.



https://www.bol.com/nl/p/lisa-en-jimmy- ... uctPageUrl
Zoiets misschien?

CynthiaV
Berichten: 2988
Geregistreerd: 11-07-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 00:00

Shaggy09 schreef:
Olikea schreef:


Dat kan ook nog eventueel idd.
Ik heb gisteravond het tellen geprobeerd en dat ging opzich best goed. :P Maar nog steeds soms die golven misselijkheid.

Ik dacht misschien dat elektrisch poetsen ook minder vervelend is? Ik poetste vroeger altijd elektrisch maar nu al zo'n 8 jaar met een normale tandenborstel.
Dus misschien dat ook maar eens proberen. :)

Ik heb hetzelfde probleem en bij mij helpt elektrisch poetsen wel, echt helemaal weg is het niet maar het is al veel beter.

Remembrance

Berichten: 523
Geregistreerd: 02-04-17
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 11:19

Remembrance schreef:
Ik zoek sieraden die passen bij mijn bril :j. Mijn bril is aan mij verkocht als 'goud', maar het is een hele andere kleur goud dan dat ik overal zie. Het is namelijk best licht en ook best een koude kleur, waardoor alle goude sieraden die ik zie er te geel voor zijn en daarom er dus ook niet mooi bij staan.

Afhankelijk van het licht ziet de bril er soms echt bijna gewoon zilver uit, maar zilveren sieraden zijn dan over het algemeen toch weer net te 'koud'.

Wie o wie weet een plek waar ik sieraden (dit kunnen kettingen, armbanden, of ringen zijn) kan vinden die of een koude kleur goud of een warme kleur zilver hebben? Mocht iemand hier een benaming voor hebben zou dat ook gewaardeerd worden.


Ik ben trouwens nog steeds op zoek! Vandaar dat ik mijn vraag weer even omhoog schop.

Even de fotos opnieuw:


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 11:40


Sheran

Berichten: 17239
Geregistreerd: 20-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 12:17

Huh, die is toch én zwart én grijs én heeft een doodshoofd?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 12:22

Sheran schreef:
Huh, die is toch én zwart én grijs én heeft een doodshoofd?

Ik wil juist geen donker, doodshoofden en bands :P
Komt niet duidelijk naar voren in mijn bericht, daar moet ik je gelijk in geven ;)

fohadie
Berichten: 4294
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 12:26

Bubblewrap schreef:
Sheran schreef:
Huh, die is toch én zwart én grijs én heeft een doodshoofd?

Ik wil juist geen donker, doodshoofden en bands :P
Komt niet duidelijk naar voren in mijn bericht, daar moet ik je gelijk in geven ;)



Maar je showt een plaatje van " dit vind ik leuk" met juist de 3 dingen die je niet wilt. Das de onduidelijkheid.

Maar misschien hebben ze bij de h&m of c&a iets wat er op ljkt?

Anoniem

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 12:30

Ooh, op die fiets!
Ik vind bovenstaand qua sfeer heel tof. Wat stoerder qua print en sfeer. Niet een simpel rood effen hemdje met schattige roze bloemetjes.

Alleen wil ik ivm werk geen doodshoofden en bands op mijn shirt. En zou een kleurtje wel lekker zijn als de zon schijnt. Zwart wordt snel heet.

Dus vandaar dat ik een lichtergekleurd stoer shirt zoek. Veel kleding is zo standaard bij bijv wehkamp en h&m.

Sheran

Berichten: 17239
Geregistreerd: 20-10-07

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 12:51

Ja idd, dat bedoelde ik, jouw voorbeeld heeft alles wat je niet wil.

zigranta
Berichten: 3255
Geregistreerd: 22-02-05

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 15:16


soesie

Berichten: 757
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 17:25

Ik zoek zwarte t-shirts van goede kwaliteit, liefst met kleine v-hals ( om inkijk te voorkomen ivm werken in de zorg) zonder print, niet getailleerd en met mouwen die eindigen boven mijn elleboogholte- dit om mijn kipfilets te verbergen...
Het lijkt onmogelijk. Of prutkwaliteit, óf een te korte mouw. Ik wil mijn zwabberarmen niet tentoonstellen aan mijn bewoners :+

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132054
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 17:30


MirandaMalik

Berichten: 9882
Geregistreerd: 13-06-05
Woonplaats: Groningen.

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 17:34

Soesie, meestal kun je wel makkelijker tshirts met lange mouw kopen, ik weet niet of je het vervelend vind de mouwen omhoog te schuiven?
Vind ik zelf wel prima en ook nog makkelijk.

soesie

Berichten: 757
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 17:48

Oscar schreef:
Soesie, wat vind je van zoiets?
https://www.bonprix.nl/product/shirt-zwart-918249/
Shirt lijkt wel iets getailleerd te zijn maar is volgens mij wel kipfilet-proof :D


Deze lijken getailleerd en het kanten randje is niet gewenst op de werkvloer.
Maar bedankt voor het meezoeken :)

soesie

Berichten: 757
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: twente

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 17:50

En in de zorg mag je geen langere mouw, het mag niet langer zijn dan je elleboogholte. Anders was een driekwartmouw erg fijn geweest.
Ik draag altijd zwart en grijs enz. Wij zijn niet verplicht een uniformjassen te dragen, gelukkig. Want dat is WIT :\

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132054
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 17:51

Oh horror :))
Volgens mij heb ik ooit bij de Zeeman of Wibra zulke basic shirts gehaald. Niet echt topkwaliteit natuurlijk en niet spectaculair, maar volgens mij voldoen ze wel aan je wensen. Je zou eens kunnen kijken of ze wat hebben liggen?

soesie

Berichten: 757
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 17:54

Ik heb ze bij de zeeman gekocht, maar niet kipfilet-bestendig helaas. En een heren t-shirt is te strak om mijn heupen. Als ik daar een grotere maat van neem, hangen ze op mijn knieën. :+
Het lijkt wel onmogelijk wat ik zoek...

Veulen84

Berichten: 10879
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 18:12

Die van kik misschien? Hun website is ruk, maar als je ze in de buurt hebt is kijken de moeite waard. Ik heb daar polo's en shirt gehaald in het verleden met langere mouw. 3/4 bovenarm.