Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 21:28

Geërgerd is een understatement, maar onze koffers zijn vannacht gejat en de autoruit is ingeslagen. Op vakantie.

Laten we zeggen dat ik totaal niet te genieten was vandaag.. :+

JM :#


Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 21:50

Britta31 schreef:
Met inhoud?


Jup :( Er zat gelukkig niet echt iets waardevols in als in papieren of portomonee. Maar wel zo ongeveer m'n hele kledingkast dus kan nu alles opnieuw gaan kopen hier. :+

Oh en we hebben 500 km moeten rijden zonder raam _O-

JM :#

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 22:38

Ja het gevoel is echt verschrikkelijk! :( Ik heb nooit last van inbraak gehad maar het leek me altijd zo akelig. Maar dat gevoel is bijna niet te beschrijven, echt ontzettend naar. :(

We zitten nu lekker in Spanje en proberen er het beste van te maken. Het is ontzettend klote maar ik ga proberen om niet m'n vakantie te laten verpesten.

Ik dacht ook echt van wie doet nou zoiets, en wat heb je er ook aan? :+ Koffer met kleding, niet eens dure merkkleding oid.

JM :#

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 22:42

Niobe schreef:
Het enige waar ik wel van onder de indruk ben is dat het 3 keer op een andere manier is gebeurd, de eerste keer de meeste kosten, de 2e keer al minder en de 3e was er geen schade :')


Meid wat voor auto heb jij? _O-

Nee het is echt heel poedersuiker, en 3 keer hoe dan??

JM :#

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 23:32

Niobe schreef:
Eva1975 schreef:
De eeuwige discussie over de temperatuur op kantoor. Een van de mannen kijkt alleen naar de thermometer en beslist dan raam open, airco aan en dat ik dan met een dikke trui aan zit op 16 juli maakt geen biet uit.


Oh zucht kunnen mannen dat ook. Ik dacht dat het aan de overgangvrouwen op mijn kantoor lag.


Oh ja de overgangvrouwen op mijn werk konden er ook altijd wat van _O- Altijd die airco aan terwijl het buiten hartstikke fris was. Ik stond daar met m'n trui en m'n vest te rillen :') (Was ook de enige niet 50 plusser op het werk)

JM :#

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 15:34

Gewoon iets in de trant van mijn paard is niet zo lief tegen vreemden :))

JM :#

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 16:51

Flying_Angel schreef:
Shaggy09 schreef:
Gewoon iets in de trant van mijn paard is niet zo lief tegen vreemden :))


Dit is heel naar om als persoon te horen. Gewoon aangeven dat je liever geen mensen meeneemt.


Want? Een van mijn pony's vroeger was ook nooit zo lief tegen vreemden. Heeft zelfs een keer een vriend van me eraf gegooid dus heb daarna ook geen mensen meer meegenomen. Is niet per se gek of raar hoor.

JM :#

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 17:11

Marocje schreef:
Maar waarom liegen? Dat dit in jouw geval zo was, dat kan. Maar als Cassidy aangeeft hier geen behoefte aan te hebben, hoef je toch niet de boel te gaan verdraaien?

Ik neem ook lang niet iedereen mee, hoewel er vrij veel met me mee mogen (gezellig). Maar als ik geen match zie, geef ik dat ook aan hoor (dat ik naar mijn pony ga voor mijn momentje ontspanning.)


Ik vind het vrij hard om tegen iemand te zeggen dat ik geen behoefte eraan heb dat die een keer mijn pony komt aaien.

JM :#

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 22:35

__Sannne schreef:
Bokkers die elke week een nieuw topic aanmaken. :roll:


:j

JM :#

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 22:37

Even tussendoor, voor de dames die een hekel aan strijken hebben, je hebt tegenwoordig voor weinig geld een stoomapparaat. Is super makkelijk en snel in gebruik :j Ik haat strijken ook maar met zo'n ding is het zo gepiept. :D

JM :#

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 23:42

elnienjo schreef:
Shaggy09 schreef:
Even tussendoor, voor de dames die een hekel aan strijken hebben, je hebt tegenwoordig voor weinig geld een stoomapparaat. Is super makkelijk en snel in gebruik :j Ik haat strijken ook maar met zo'n ding is het zo gepiept. :D

Ik vind het niet nodig en elke extra handeling is mij er eentje teveel. Vaak gebruik ik in elk geval ondergoed en handdoeken zo uit de droger dus zelfs nog zonder op te vouwen. Da's een van de voordelen van alleen wonen! ;)


Tja, net wat je fijn vind he. Ik draag weleens graag blouses en die moeten nou eenmaal even glad gestreken worden. Vind ik geen moeite persoonlijk.

JM :#

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-19 17:43

Ik heb me geërgerd aan het feit dat iedereen in mijn omgeving erover valt dat ik even voorlopig geen zaterdagbaan wil.
Ik heb altijd gewerkt en ga nu een nieuwe studie volgen die best pittig is en veel tijd inneemt dus liever niet ook op de zaterdag erbij werken, maar blijkbaar kan niemand ermee leven dat ik van het 'normale' afwijk ofzo? :roll:

JM :#

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-19 21:51

Fijn om te horen dat ik niet de enige ben :) Ik word er af en toe zo moe van en ik word ook gelijk afgeschilderd als lui, maar ik wil gewoon ook nog leuke dingen doen na een zware week ipv mijn weekend verdoen aan werken.

JM :#

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 08:57

__Sannne schreef:
Shaggy09 schreef:
Fijn om te horen dat ik niet de enige ben :) Ik word er af en toe zo moe van en ik word ook gelijk afgeschilderd als lui, maar ik wil gewoon ook nog leuke dingen doen na een zware week ipv mijn weekend verdoen aan werken.


Ohh herkenbaar. Ik ging van fulltime werken weer terug naar studeren, en had er eerst ook geen bijbaan naast omdat ik mij volledig wil focussen op de studie en eerst even wilde aankijken hoe druk ik het ermee ga hebben. Kan je eerlijk zeggen dat ik, zeker in periode 1, elke week weer meer toe was aan het weekend dan toen ik nog fulltime werkte. Mensen onderschatten echt hoe pittig een studie kan zijn, of roepen gelijk dat je dan maar een lager niveau moet gaan doen zodat je dan wel ernaast kan werken.. :roll:

Gewoon doen wat voor jou goed voelt, studie staat op 1! Werken kan altijd nog.


Ja precies zo denk ik er ook over :P
Ik werk al sinds mijn 15e en wil nu gewoon eruit halen wat erin zit. Het zou me niet verbazen als ik tot mijn 70ste moet werken dus ik kijk er enorm naar uit juist om even met andere zaken dan werk bezig te zijn. :j

En als het me allemaal meevalt dan zoek ik uiteraard een baantje erbij want een inkomen erbij is prettig, maar het feit dat mensen een baantje onderand belangrijker vinden dan een studie gaat er bij mij echt niet in. :+

JM :#

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 09:17

__Sannne schreef:
Ja en dan de standaard dooddoener "in mijn tijd...." :roll: Nou Gerda, surprise surprise, het is geen 1980 meer. Een niet werkende student is niet bij definitie een luie student.


Echt he :')

En niet te vergeten dat de maatschappij van toen veel minder hectisch en onrustig was. Ik zou het heerlijk vinden om in die tijd te studeren denk ik. Geen mobieltjes en te overdreven hectische schema's. Heerlukk :D

JM :#


Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 09:38

MarlindeRooz schreef:
Dat het legaal is dat mensen met kinderen mogen roken... echt even de peuk aan een vriendin moeten geven omdat je kind op zijn bek gaat. En dan je kind de grond laten schoppen om het te straffen dat het viel???? (De grond krijgt dus de schuld)

Die gaat echt leuk opgroeien.

En ook doodleuk verder roken met het kind op de arm.


Dat ligt denk meer aan de nalatigheid van die moeder dan aan het feit dat ze rookt. :+ Zolang je niet rookt waar je kinderen vlak bij zijn zie ik het probleem ook niet echt.

JM :#

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 18:40

Jackass komt nog steeds weleens op MTV toch? :P

JM :#

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 19:12

oomens schreef:
Shaggy09 schreef:
Jackass komt nog steeds weleens op MTV toch? :P

Bestaat MTV nog?


MTV is het nieuwe TMF! :))

Sorry ik loop achter..

JM :#

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 19:37

oomens schreef:
Shaggy09 schreef:
MTV is het nieuwe TMF! :))

Ook het oude. TMF kwam pas later.


Weet ik. Maar MTV werd na TMF weer booming. Vandaar.

JM :#

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 19:00

Aan dat Bokt vandaag zo aangebrand is, zou het door het weer komen? _O-

JM :#

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 10:35

Ik erger me aan de commotie rondom het ´Allahs Afbakbar´ grapje op de Zwarte Cross.
Echt hoor, waar is de tolerantie gebleven?

JM :#

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 15:05

nicole_floor schreef:
Shaggy09 schreef:
Ik erger me aan de commotie rondom het ´Allahs Afbakbar´ grapje op de Zwarte Cross.
Echt hoor, waar is de tolerantie gebleven?

Dit dus..

Mijn collega die dood leuk zegt. Dat ik niet mag zeggen dat ik ben afgestudeerd omdat ik een mboer ben. Want mbo ers studeren niet af, die gaan gewoon van school...


Die had ik echt even op d'r plek gezet. Wat een smerige, elitaire opmerking.

JM :#

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 21:59

xxSaschaa schreef:
De McFlurry reclame van de McDonald's. Ik. Kan. Het. Niet. Aan.


Deze! _O- Iedere keer als in m hoor in de auto weten ik en mijn vriend niet of we moeten lachen
of cringen.

JM :#

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 22:04

Mcflurry! Mculfry! Mclufry! _-:(

JM :#

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 18:13

Aan dat mijn beste vriendin alleen over haar problemen wilt praten en dat wanneer ik met haar over mijn issues wilt praten het gewoon negeert.

JM :#


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Black_Moon, brennie85, ComscoreBot, djodjodjo, Eliana, IASCrawler, JosjeDZ, JoyenUnory, MerelV, Mette, Muronia, muzzy17, Nalonyda, nardxash, ontherun, Patriesje, Schuur_, sterregoud, weslyjune, xSannee, zonnetje1903, Zuidpool29 en 69 bezoekers