Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 08:53

Dat ik me vanochtend verslapen heb en nu moeier dan moe ben.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33789
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 09:00

Dat ik helemaal over de zeik ben. Heb onduidelijkheid qua verhuizen waar ik slecht op ga. En ook nog eens een vervelende ex. Mijn God.

Helaas is huilend in bed liggen de hele dag geen optie.

Marcella

Berichten: 36718
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 09:02

Brood vergeten uit de vriezer te halen.

Arethe
Berichten: 2561
Geregistreerd: 14-02-06
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 09:03

Dat ik zoveel last heb van het afbouwen van de medicijnen, hallo zweetaanvallen, spierpijn, slapeloosheid en rusteloze spieren en dag nachtrust.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 09:04

Sommige mensen die elke scheet op FB plaatsen...

_kajo_
Berichten: 739
Geregistreerd: 21-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 09:16

De 'Leef en laat leven' of de 'Ik snap echt niet waar je je druk om maakt' reacties in topics waar mensen zich iets afvragen waarom een ander iets doet. Laat eenieder zich toch lekker 'druk maken' , zint het je niet klik dan weg.
Persoonlijk maak ik me niet zo snel druk, tenzij het om onrecht gaat, maar als een ander zich druk wil maken over het meest onbenullige en daar een topic over wil openen prima. Bokt zou wel erg saai worden als dit niet meer zou mogen.

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 09:32

Slecht geslapen door die rotmuggen, vriend die echt het hele bed in gebruik nam waardoor ik een muur aan het knuffelen was. Vervolgens moet ik nu zwemmen maar is mijn badpak eigenlijk aan de kleine kant aan het worden bij m'n schouders en dat zit me toch een partijtje naar. Ik heb geen zin meer :')

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 09:42

Shaggy09 schreef:
Fijn om te horen dat ik niet de enige ben :) Ik word er af en toe zo moe van en ik word ook gelijk afgeschilderd als lui, maar ik wil gewoon ook nog leuke dingen doen na een zware week ipv mijn weekend verdoen aan werken.


Ohh herkenbaar. Ik ging van fulltime werken weer terug naar studeren, en had er eerst ook geen bijbaan naast omdat ik mij volledig wil focussen op de studie en eerst even wilde aankijken hoe druk ik het ermee ga hebben. Kan je eerlijk zeggen dat ik, zeker in periode 1, elke week weer meer toe was aan het weekend dan toen ik nog fulltime werkte. Mensen onderschatten echt hoe pittig een studie kan zijn, of roepen gelijk dat je dan maar een lager niveau moet gaan doen zodat je dan wel ernaast kan werken.. :roll:

Gewoon doen wat voor jou goed voelt, studie staat op 1! Werken kan altijd nog.

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 09:57

__Sannne schreef:
Shaggy09 schreef:
Fijn om te horen dat ik niet de enige ben :) Ik word er af en toe zo moe van en ik word ook gelijk afgeschilderd als lui, maar ik wil gewoon ook nog leuke dingen doen na een zware week ipv mijn weekend verdoen aan werken.


Ohh herkenbaar. Ik ging van fulltime werken weer terug naar studeren, en had er eerst ook geen bijbaan naast omdat ik mij volledig wil focussen op de studie en eerst even wilde aankijken hoe druk ik het ermee ga hebben. Kan je eerlijk zeggen dat ik, zeker in periode 1, elke week weer meer toe was aan het weekend dan toen ik nog fulltime werkte. Mensen onderschatten echt hoe pittig een studie kan zijn, of roepen gelijk dat je dan maar een lager niveau moet gaan doen zodat je dan wel ernaast kan werken.. :roll:

Gewoon doen wat voor jou goed voelt, studie staat op 1! Werken kan altijd nog.


Ja precies zo denk ik er ook over :P
Ik werk al sinds mijn 15e en wil nu gewoon eruit halen wat erin zit. Het zou me niet verbazen als ik tot mijn 70ste moet werken dus ik kijk er enorm naar uit juist om even met andere zaken dan werk bezig te zijn. :j

En als het me allemaal meevalt dan zoek ik uiteraard een baantje erbij want een inkomen erbij is prettig, maar het feit dat mensen een baantje onderand belangrijker vinden dan een studie gaat er bij mij echt niet in. :+

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 10:08

Ja en dan de standaard dooddoener "in mijn tijd...." :roll: Nou Gerda, surprise surprise, het is geen 1980 meer. Een niet werkende student is niet bij definitie een luie student.

Britta31

Berichten: 13139
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 10:08

Onze dochter van 17 gaf een feestje in de hobbyruimte.Vanmorgen trof ik dit aan.AfbeeldingWe wonen ruim een half uur lopen van de super vandaan.

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 10:16

Britta31 schreef:
Onze dochter van 17 gaf een feestje in de hobbyruimte.Vanmorgen trof ik dit aan.[ [url=m/csTHdP.jpg]Afbeelding[/url] ]We wonen ruim een half uur lopen van de super vandaan.

:') _O-

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 10:17

Britta31 schreef:
Onze dochter van 17 gaf een feestje iin de hobbyruimte.Vanmorgen trof ik dit aan.[ [url=m/csTHdP.jpg]Afbeelding[/url] ]We wonen ruim een half uur lopen van de super vandaan.

Ik neem aan dat ze hem ook zelf weer gaat terugbrengen? Op tijd voordat de supermarkt weer open gaat, gaat alleen niet meer lukken helaas.
Wel goed bedacht van haar, want een half uur lopen met een stapel bierkratten en losse wijnflessen is ook niet alles.

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 10:17

__Sannne schreef:
Ja en dan de standaard dooddoener "in mijn tijd...." :roll: Nou Gerda, surprise surprise, het is geen 1980 meer. Een niet werkende student is niet bij definitie een luie student.


Echt he :')

En niet te vergeten dat de maatschappij van toen veel minder hectisch en onrustig was. Ik zou het heerlijk vinden om in die tijd te studeren denk ik. Geen mobieltjes en te overdreven hectische schema's. Heerlukk :D

Britta31

Berichten: 13139
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 10:20

Ik denk dat haar vrienden het meegebracht hebben.Onze dochter is nergens heen geweest.Ben benieuwd hoe ze dit gaat oplossen met haar vrienden.Ze ligt nu nog op bed.Wel handig om hooi in te vervoeren :+

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33789
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 10:23

Britta31 schreef:
Ik denk dat haar vrienden het meegebracht hebben.Onze dochter is nergens heen geweest.Ben benieuwd hoe ze dit gaat oplossen met haar vrienden.Ze ligt nu nog op bed.Wel handig om hooi in te vervoeren :+

Gewoon je jongelui de winkel 750 euro laten betalen want dat kosten ze namelijk. :=

Britta31

Berichten: 13139
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 10:26

Ik geef haar nog een paar dagen de tijd omdat ik wil zien hoe ze dit gaat oplossen.Ze moet het karretje wel even droog zetten dadelijk.De buurt zal wel gedacht hebben.Wat denken jullie wat er in vervoerd is.Ik heb geen krat bier zien staan.

fjordjes

Berichten: 12032
Geregistreerd: 03-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 10:27

Mijn overbuurman! Kijk je mag van mij echt wel buiten zitten en ouwehoeren met andere mensen maar dat kan echt wel een stuk zachter! Ik kon woord voor woord volgen wat er werd gezegd. En vanmorgen was die mafklapper al om 5u wakker en alweer hard roepen en daarna met z'n verrotte diesel auto door de straat karren in de eerste versnelling in hoog toerental. Rot geluid!

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33789
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 10:30

Dat het legaal is dat mensen met kinderen mogen roken... echt even de peuk aan een vriendin moeten geven omdat je kind op zijn bek gaat. En dan je kind de grond laten schoppen om het te straffen dat het viel???? (De grond krijgt dus de schuld)

Die gaat echt leuk opgroeien.

En ook doodleuk verder roken met het kind op de arm.

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 10:38

MarlindeRooz schreef:
Dat het legaal is dat mensen met kinderen mogen roken... echt even de peuk aan een vriendin moeten geven omdat je kind op zijn bek gaat. En dan je kind de grond laten schoppen om het te straffen dat het viel???? (De grond krijgt dus de schuld)

Die gaat echt leuk opgroeien.

En ook doodleuk verder roken met het kind op de arm.


Dat ligt denk meer aan de nalatigheid van die moeder dan aan het feit dat ze rookt. :+ Zolang je niet rookt waar je kinderen vlak bij zijn zie ik het probleem ook niet echt.

xPabloBokt

Berichten: 9397
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-19 10:41

Weer openen op het werk dus weer 10 uur werken en ik ben bekaf van gisteren nog -O-

Caitlin_K
Berichten: 3761
Geregistreerd: 04-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 10:42

SavannahNx schreef:
Mijn “vriendin” die op vakantie is die me ineens uit het niets uitmaakt voor kk prutsmuts en dat ze met me wilt vechten. Uit het niks op app gewoon. En ik heb gister nog met haar geappt omdat ze pas 16 is en ik me zorgen maakte omdat ze voor t eerst met een vriendin ging enzo. Ik vind het echt ruk.

heel bijzonder -O-

Cowboy55
Berichten: 8490
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 10:50

Britta31 schreef:
Ik geef haar nog een paar dagen de tijd omdat ik wil zien hoe ze dit gaat oplossen.Ze moet het karretje wel even droog zetten dadelijk.De buurt zal wel gedacht hebben.Wat denken jullie wat er in vervoerd is.Ik heb geen krat bier zien staan.


Een baal wiet dan? Die nu op is? :D

Britta31

Berichten: 13139
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 10:51

Ze ligt nog wel samen met een vriendin op bed :oo

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 11:02

Britta31 schreef:
Wat denken jullie wat er in vervoerd is.Ik heb geen krat bier zien staan.

Hebben ze niet gewoon Jackass nagedaan vannacht? Is er ergens een dijk, viaduct, heuvel of andere helling in de buurt?

MarlindeRooz schreef:
Gewoon je jongelui de winkel 750 euro laten betalen want dat kosten ze namelijk. :=
Het is hard gegaan dan met de inflatie de laatste tijd. Ik kom nog uit de tijd dat die dingen een gulden of later 50 eurocent kostten :+