Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 12:59

lovelyfiefy schreef:
Iemand enig idee waar ze momenteel van die stokjes voor chocolademelk verkopen?

Kruidvat/Xenos/Hema heeft ze hier helaas (op dit moment) niet :(

en anders waar ik het online kan vinden

PLUS heeft ze/kan ze voor je bestellen. Van het merk Chocoo, kost wel iets van 4-5 euro voor 6 stuks. edit: https://www.plus.nl/product/chocoo-choc ... uks-287773


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 12:19

Ik zoek een ongevoerde regendeken met afneembare hals in maat 110/115 onderlengte. Iemand enig idee waar ik die kan vinden? Eventueel mag het ook een losse hals zijn, moet geschikt zijn voor een mini van 85 cm. Ik heb stad en land al afgezocht, maar kan nergens vinden wat ik zoek.. ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 16:52

kimmie1 schreef:
xJitskee schreef:
Ik zoek een ongevoerde regendeken met afneembare hals in maat 110/115 onderlengte. Iemand enig idee waar ik die kan vinden? Eventueel mag het ook een losse hals zijn, moet geschikt zijn voor een mini van 85 cm. Ik heb stad en land al afgezocht, maar kan nergens vinden wat ik zoek.. ;(



https://www.agradi.nl/amigo-hero6-petit ... 75-114.htm

Held, dankjewel! *\o/*

Anoniem

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 13:30

Volgens mij bij elke supermarkt te krijgen, plus heeft ze ook. Wellicht inderdaad even op voorhand bellen zodat je hem ongesneden krijgt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 21:59

Ik zoek iemand die in deze stijl een schilderij van mijn hond kan maken.
Afbeelding

Anoniem

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 21:14

Edwin Klokman?

Anoniem

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 10:42


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 19:33

Wellicht handig om even na te vragen hoe "erg" lactose-intolerant die persoon is. Lactosevrije yoghurt is namelijk niet geheel lactosevrij, maar er zit <0,1% lactose in. Als iemand heel intolerant is kan dat al teveel zijn. :)

Appie heeft wel veel lactosevrije recepten op de site staan https://www.ah.nl/allerhande/recepten/R ... en?Nrpp=48


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-19 10:07

Shaggy09 schreef:
Ik weet niet echt of hier iets voor bestaat :') het klinkt waarschijnlijk ook heel raar.
Maar ik wordt soms heel misselijk van tanden poetsen. Ik denk omdat ik gewoon heel de tijd iets in m'n mond heb steken ofzo. Laatst was ik m'n tanden aan het poetsen maar was m'n pa bij de wastafel bezig waardoor ik niet m'n tandenpasta binnen 2 seconden kon uitspugen en ik ging gelijk kokhalzen. Ik dacht misschien hebben meer hier last van en eventueel een tip voor? :P

Heel bewust door je neus ademen helpt misschien wel. Heeft de tandarts mij geleerd, ik ga ook altijd kokhalzen als ze foto's maken of dingen doen waarbij je die dingen in je mond hebt. Ik probeer aan iets anders te denken en zit nu als bijna als een oud paard te snuiven maar het helpt bij mij wel :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 13:33

Ik zoek de website waar je (levende) bijen kan bestellen. Je kon er bijen kopen die in 'slaap' waren, waarna je ze in een kastje uit kon zetten in je tuin. Tijdje geleden op de site gekeken, maar kan hem niet meer terug vinden :\

Anoniem

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 14:17

Jaaa dat is hem! Thanks! :):)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amie89, Arjette15, Eline_S_S, ELNTIE, fleurtjeuh, Flew, fro, GaitMonster, Hhilde, ImkeTarek, Indy_Mouse_9, inge_romeo, Kinke, kosseh, LiDi, Marocje, Mrskiwi, Nathalie18x, rider, Rupser, Sokje_6, verootjoo, xAlice, xPabloBokt, Zebrastreep en 92 bezoekers