Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Janine1990

Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-19 09:44

_Jody_ schreef:
Ik weet niet hoe groot je laptop is? Maar deze ziet er groot uit: https://www.gusti-leer.nl/aktetas-colle ... 3kQAvD_BwE


Er kan een ordner in.... Dat is net te weinig voor wat ik verder nog mee wil ben ik bang.


Shaggy09 schreef:
Ik weet niet echt of hier iets voor bestaat :') het klinkt waarschijnlijk ook heel raar.
Maar ik wordt soms heel misselijk van tanden poetsen. Ik denk omdat ik gewoon heel de tijd iets in m'n mond heb steken ofzo. Laatst was ik m'n tanden aan het poetsen maar was m'n pa bij de wastafel bezig waardoor ik niet m'n tandenpasta binnen 2 seconden kon uitspugen en ik ging gelijk kokhalzen. Ik dacht misschien hebben meer hier last van en eventueel een tip voor? :P


Ik heb een collega die dit ook heeft... :j


Janine1990

Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-19 09:51

Britta31 schreef:
Stop je niet gewoon de tandenborstel te ver in je mond of te veel tandpasta?Probeer eens een kindertandenborstel.


Je moet toch ook gewoon je verstandskiezen kunnen poetsen? Dan zit je ook praktisch bij je huig... Zeker als je ze binnenkant of achterkant poetst. Met een kindertandenborstel moet je ook je halve hand naar binnen schuiven... Wordt het echt niet beter van...
De een heeft nu eenmaal een snellere reflex dan de ander...


Janine1990

Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-19 10:30

Lay_D schreef:
Janine1990 schreef:
Ik zoek een royale aktetas voor dames in de kleur cognac, liefst leer, maximaal 150 euro.
Mijn werklaptop moet er in kunnen, inclusief oplader, muis en kladblok. Daarnaast neem ik graag nog een broodtrommel mee en een bakje met snacks, alsmede mijn portemonnee, brillendoosje en een deo.

Wie heeft er tips voor merken en modellen? Ik zie heel veel, Travelbags, Marlington. En het is allemaal prachtig, maar vind het lastig beoordelen of er voldoende ruimte in zit voor wat ik graag mee wil nemen.

Ben het gesjouw met twee tassen een beetje heel erg zat :+


https://www.travelbags.nl/tassen/aktetassen/

Edit:

Cowboy bags heeft ook laptop tassen, staan ook wel op de site van travelbags.

Ik heb zelf een cowboy bag, en daar past veel in, ik zal hem bij wijze van als weekendtas kunnen gebruiken terwijl hij niet eens zo overdreven groot is van formaat en gewoon onder de noemer handtas valt.


Zoals ik zei, die site heb ik al gekeken. Ik vind het alleen lastig oordelen of er voldoende in past....

Maar ik ga even naar Cowboys bags kijken.

Janine1990

Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-19 10:51

Lay_D schreef:
Janine1990 schreef:
Zoals ik zei, die site heb ik al gekeken. Ik vind het alleen lastig oordelen of er voldoende in past....

Maar ik ga even naar Cowboys bags kijken.



Als je de specificaties bekijkt van de tassen die je wat lijken, dan staan de afmetingen van de tas er ook bij, zelf even uit/na meten zodat je een idee krijgt van de omvang van de tas.


Probleem is dat het de buitenkant van de tas is die wordt uitgemeten. Het heeft geen idee van hoe goed de afscheiding met de laptop meegeeft.

Echt zuur dat de V&D niet meer in Groningen zit, want ik weet zo echt geen andere shop waar je deze tassen kan krijgen in Groningen. Cowboys Bags, Burkely beetje die merken denk ik aan.
Op Marlington staat ook gewoon vaak een foto met een gevulde binnenkant. Maar die houden het bij een fles water en een appel. >;) Ik doe mijn snacks graag in bakjes... :')

Janine1990

Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-19 16:30

Ik zoek een ingelegde frontriem, max 50 euro, in de kleuren lichtroze en grijs (rhinestones/diamantjes)

Het meeste is te fel roze, of met zilver/transparant, wat weer te soft is... Het is nog wel een ruin O:)

Janine1990

Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 18:19

Sheran schreef:
HP heeft fijne :)


Dikke ellende die HP's... Heb er eentje voor mijn huidige werk en eentje gehad voor een oude baan.
Jezus wat een rommel... Betalen voor het merk, en verder een hoop plastic dat niet doet wat het moet.

Ik ga met mexx_lady mee, Lenovo! Niet duur en super goed... Ik heb een wat duurdere dan Shaggy wil, ik betwijfel of het met 400 euro te doen is. Maar die van mij is ook alweer 3 jaar oud... Batterij is nog steeds heel erg goed :oo En uiteraard i5

Janine1990

Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 07:26

Sheran schreef:
Janine1990 schreef:
Dikke ellende die HP's... Heb er eentje voor mijn huidige werk en eentje gehad voor een oude baan.
Jezus wat een rommel... Betalen voor het merk, en verder een hoop plastic dat niet doet wat het moet.

Ik ga met mexx_lady mee, Lenovo! Niet duur en super goed... Ik heb een wat duurdere dan Shaggy wil, ik betwijfel of het met 400 euro te doen is. Maar die van mij is ook alweer 3 jaar oud... Batterij is nog steeds heel erg goed :oo En uiteraard i5


Lenovo is prijzig, onder de 400 kom je er niet. Ik heb al 6 jaar een HP, ook op school altijd HP. Misschien afhankelijk van wat je wil, maar ik ben er echt heel erg blij mee.


Zeker niet prijzig voor wat je krijgt :n

Onder de 400 euro koop je gewoon meuk als het aan deze wensen voldoet. En in het algemeen ook.

Janine1990

Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 10:50

Is er geen roller van te krijgen?


Ik zoek een mooie mintgroene krijtverf (en eigenlijk ook nog een grijzig/lavendel)... Praxis Perfection is favoriet bij mij, maar die hebben niet echt de kleur die ik zoek.

Janine1990

Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 12:54

Boterbloem90 schreef:
Janine1990 schreef:
Is er geen roller van te krijgen?


Ik zoek een mooie mintgroene krijtverf (en eigenlijk ook nog een grijzig/lavendel)... Praxis Perfection is favoriet bij mij, maar die hebben niet echt de kleur die ik zoek.


Toevallig van de week bij de gamma een gehaald. Kom even niet op de naam, maar waren geen duren potjes.


Ik zie niet echt mintgroen op de site staan, mag ik weten welk merk? En ben ook zeer benieuwd naar het resultaat qua kleur... :o



_mexx_lady_ schreef:
Nee helaas geen roller van, vandaag even als een idioot met die bus geschud en dat lijkt te helpen. Even 5 min in mijn ondergoed rond zodat het goed droog is.
Blijkt dus echt die talkpoeder te zijn...

Janine, kan je krijtberg niet mengen met de gewenste kleur muurverf?


Heb ik eigenlijk nog niet naar gevraagd... Ik ging dan ook voor een andere verf gisteren. Volgende keer wel ff de moeite waard om te vragen inderdaad! Ik weet intussen wel dat ze grote oppervlakken beits niet voor je mengen :')

Janine1990

Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 13:09

IlonavL schreef:
Wie o wie heeft de gouden tip?

Ik zoek grijs behang, glad. Dus zonder structuur of patroontje, echt glad. Tot nu toe bij geen enkele bouwmarkt in de buurt kunnen vinden. Hier nog tips? :)


Waarom niet gewoon gegrondverfde glasweefsel grijs verven? Behangt veel makkelijker en je kan zelf de kleur grijs kiezen :)
Renovlies is de naam voor glad spul :)

Janine1990

Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 21:38


Janine1990

Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 21:42

Ik zoek een product waarmee mijn nagels écht sterker worden.

Ik mag niet klagen qua groei of hoe ze er uit zien (kerngezond en snel groeiend), maar er ze willen wel wat makkelijk buigen, breken of haakjes krijgen...

Janine1990

Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 17:30

Ik zoek vrij specifiek iets dat bij de Action was...


Afbeelding

Deze 'wol' in deze kleur blauwig...
De beginner in mij dacht dat ik aan twee bollen wel genoeg had voor een halve sprei (een meter bij twee meter ongeveer). Ik heb intussen al en stuk of 4/5 er in zitten en ben op de helft ongeveer...

Wie weet waar ik dit kan krijgen? Of is er een bokker zo vreselijk lief om het naar me toe te sturen? Uiteraard tegen betaling!

Janine1990

Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-19 07:36

Ja ik woon gewoon in NL! Heel graag! :D

Janine1990

Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 07:44

CharIsabella schreef:
kimmie1 schreef:
Hydrocortiderm?


Ik ga er eens na kijken dankje!


Dat krijg je alleen op recept hoor.

Kregen wij destijds ook voor de hotspot van onze hond.

Janine1990

Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 12:19

Ik zoek een niet enge Halloween film die op Netflix staat...

Wie heeft tips?

Janine1990

Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 22:39

Lizz schreef:
Janine1990 schreef:
Ik zoek een niet enge Halloween film die op Netflix staat...

Wie heeft tips?

Moet het onderwerp ook echt Halloween zijn?

Want misschien is casper het spookje een idee?
Of je moet animatiefilms wat vinden?
Goosebumbs is ook halloween, is voor 9 jaar en ouder.


Het is via een andere weg uiteindelijk Hocus Pocus geworden.. Erg leuk :D

Janine1990

Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 13:41

IwanLuver schreef:
Ik zoek een Skinny spijkerbroek met een hoge taille, die niet na 2 dagen al los gaat zitten, maar die mooi strak blijft. Maat 31/32


Mac!

Wel wat duurder dan Levi's. Volgens mij was de mijne 120

Janine1990

Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 21:38

Sheran schreef:
Ik heb, om paard te rijden, van die hoge outdoorlaarzen. Bij mijn dressuur zadel en mijn eigen paard ging dat perfect. Maar mijn bijrijdpaard heeft een springzadel,dat dus veel korter is, en nu haak ik steeds met mijn laars achter het zadel. Dus ik zoek een oplossing! Ik dacht al aan een soort pantykousje eromheen van boven, maar geen idee of dat werkt? Iemand tips?


Normale rijlaarzen of rijschoenen kopen...

Outdoorlaarzen zoals ik ze ken hebben absoluut geen geschikte zool voor stijgbeugels...

Janine1990

Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-19 22:45

Ik zoek een soort leer om oren van te maken voor mijn kraamcadeautje...
Afbeelding

Rastafarie moet nog een knipbeurtje hebben zodat de ogen ook weer tevoorschijn komen... En de staart moet ik nog maken.

Heb diverse sites gehad, maar daar hebben ze leer voor stoelen/(be)kleding... Ik moet echt een klein stukje hebben maar dan serieus stevig...
Wie o wie weet een website waar ik dit op korte termijn geleverd kan krijgen of een winkel waar ik dit zou kunnen krijgen...

Janine1990

Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-19 22:48

Wat een goed idee Steeph! Daar had ik nog niet eens aan gedacht!
Kom er zelfs regelmatig, en ze hebben mijn laarzen een keer gemaakt, wel met heel erg dun spul...

Janine1990

Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-19 22:49

Hilli schreef:
Het zou kunnen met het leer waar smeden zooltjes van maken, maar ik weet niet waar je dat kunt krijgen - plus dat je natuurlijk maar een klein stukje nodig hebt...


Als ik voor een klein stukje (het gaat om twee driehoekjes om een oor van te vouwen) van 20 x 20cm totaal 15 euro moet betalen vind ik dat geen probleem :)

Janine1990

Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-19 23:10

Lootje1991 schreef:
Kan je van een riem niet iets maken of van die leren riemen waar ze tegenwoordig laatjes mee open doen of plankenhouders mee laten dragen?


Een leren riem is te dik (althans, mijn Petrol is veel te dik), maar die stukjes leer die je bedoelt voor meubels zouden uitstekend zijn. Ware het niet dat ik ze niet in vellen kan vinden... Alleen hele smalle stroken :(

Janine1990

Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-19 23:57


Janine1990

Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 18:50

Ik ben al wéken op zoek naar leuke bruine laarzen voor gewoon gebruik (werk etc.)

Ik ben verliefd op de hoge Shabbies van 300 euro en als ik niet 1.86m was had ik ze allang gekocht...
Maar door mijn lengte vind ik het enorm zonde van het geld... Ik draag maar heel erg zelden hakken, omdat ik niet zo heel blij ben met mijn lengte.
Dus als iemand namaak Shabbies weet voor ongeveer 50 euro oké...
Of andere héle leuk hakken... :+

Maar goed, ik ben benieuwd of hier iemand iets weet...
Ik zoek dus hoog, bruin, plat... En aangezien er bij de meeste hoge laarzen staat dat de schacht wél 35cm hoog is... En mijn rijlaarzen 56cm hoog zijn... :+ Is het meeste dus helemaal niet hoog... :roll:

Wie o wie! Of is er ergens een schoenen-zoek-topic...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BlueStocking, Eefsel2109, ellepel, Ginny135, Joesje, lideli, Lisetjj, mosimonster, Nientsje, Saar4, spookyskippy, YandexBot en 118 bezoekers