Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Polly, Hanmar, EvelijnS, Shanna, Dani, benangelique, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

meintje

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 15:25

Heb even gekeken bij marskramer Oostburg, ook hier geen blikken meer...

Een negatieve houding is als een lekke band; je komt er nergens mee tenzij je hem vervangt.

meintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 16:55

lenaa_tje schreef:
Ik ben opzoek naar dit bord. We hebbeb er 3 gekocht bij de blokker met het idee dat we de 4e dan wel online zouden kopen. Daar helaas uitverkocht maar ook alle blokkers hier in de omgeving. Iemand een idee waar ik nog zou kunnen kijken.[ [url=m/f5eysL.jpg]Afbeelding[/url] ] het is een bord van Churchill

Marskramer heeft deze nog. In oostburg iig. 20cm/26cm diameter plus diepe borden ook 20 cm diameter.

Een negatieve houding is als een lekke band; je komt er nergens mee tenzij je hem vervangt.

meintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 07:55

Nee ik zou hem ook niet daar bestellen, maar ze vroeg om een krukje. Voorbeeld was een vraag; ' zo iets?'

meintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 17:19

billy3105 schreef:
Gezocht, een hoge honden bank/stoel

Onze kantoorhond (Berner van 40kg) vind het geweldig om uit het raam te turen, nu springt hij in de bureau stoel en schuiven we hem daarheen, maar dat past eigenlijk niet zeg maar en rolt te makkelijk weg. Losse stoel is net iets te laag en ook te klein[ [url=m/EftKg4.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nu is er niet super veel ruimte om bijvoorbeeld een aantal pallets op elkaar te plaatsen zonder de loop te hinderen. Maar is een verhoogt honden bed niet ergens online te vinden?

P.s ja hij springt er zo zelf in als de stoel bij het raam staat :')

Ikea heeft een goedkoop bankje, niet zo groot. https://m2.ikea.com/nl/nl/p/knopparp-2-zitsbank-knisa-lichtgrijs-10424621/

meintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 18:19

Die zitting zou je evt een plank op kunnen leggen.(met een deken oid) Neem aan dat hondje daar niet hele dagen zit :)

Ik dacht vooral even ruimtetechnisch.

meintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 20:42

Een riksja?

meintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 22:02

rien10 schreef:
Bakfiets?

Die heb je ook elektrisch tegenwoordig.

meintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 22:07

Sheran schreef:
Bedankt voor het meedenken! Hij staat in de 'voortuin' dus niemand zal er zomaar mee aan de wandel gaan. Motorhoezen etc zijn erg groot en zwaar en worden vaak gestolen hier, vandaar dat ik aan een vuilniszak dacht, dan ziet het er 'onbelangrijk' uit :P Maar het is misschien wel een idee om er even iets op te plakken ofzo, zodat je kan zien dat het geen gewone zak is.

Als je een beetje handig bent kun je zelf iets naaien van tafelzeil. Hoeft niet super precies en houdt zichzelf redelijk in vorm.

Desnoods een klein frame maken wat over je fiets past en dat bekleden met zeil? Gaat er nog heel snel over ook. Kan evt van afdekzeil, heeft het een beetje dezelfde associatie als je vuilniszak :D
Laatst bijgewerkt door meintje op 17-06-19 22:08, in het totaal 2 keer bewerkt

meintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-19 09:33

Mwa, niet persé. Ik heb iets vergelijkbaars. Bij mij is het wel iets fysieks. Ik word niet misselijk.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie