Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Kelly_ann

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 00:07

Hi, ik zoek zo'n haarkapje dat men gebruikt in ziekenhuizen of de industrie voor hygiƫne. Ze zijn wel te koop per 100, maar ik wil er slechts 1....

The search for wisdom is a great challenge; to act on wisdom is an even greater challenge.....

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 16:38

Zijn er hier bokkers met een abonnement op Bit en die ook bewaren?

Ik schijn in de december editie van 2015 te hebben gestaan en zou het artikel graag eens zien!

The search for wisdom is a great challenge; to act on wisdom is an even greater challenge.....

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 13:06

Vealosz schreef:
Ik ben op zoek naar een jurk die ik kan dragen op het feest van mijn tante (50 jaar), en mijn eigen verjaardag. Ik ben niet slank, heb een buikje, heb brede heupen, en grotere borsten. Ik zoek dus iets waar mijn heupen en buik een beetje wegvallen.

Al gelukt? Ik zoek altijd (op marktplaats) bij de jurken van Steps, en dan een beetje vintage model. Meestal mooie dikkere stoffen, dat zit stevig.

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 13:10

En hier een beetje een gekke zoekvraag... ik zoek iemand die een ECG (hartritme grafiek) kan lezen.

Ik ben vorig jaar medisch gekeurd voor een werkvisum in het buitenland, daaruit kwam een hartritme afwijking in het ECG. Wel goedgekeurd verder. Huisarts gevraagd, maar gerustgesteld/afgewimpeld met de kort en bondige opmerking: "komt vaker voor, heel normaal, geen probleem"

En toch.... ben ik zo nieuwsgierig wat er nu verkeerd tikt aan mijn hartje. Niet uit angst, maar uit interesse. Duf het niet meer aan de huisarts te vragen :o

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 13:59

Ik zal er vast recht op hebben en als ik er nog een keer expliciet naar vraag die uitleg krijgen. Maar ik weet hoe druk ze zijn in de huisartspraktijk. Ben verder absoluut gezond en voel daarom de noodzaak niet zo om op mijn strepen te gaan staan omdat ik graag in achtergronden duik van dingen die me interesseren.

Dus vandaar dat ik dacht, wie weet is er iemand op/via bokt die me kan helpen.... gewoon omdat het interessant is.

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 05:26

Zeeland is leuk hoor als toerist. Inderdaad Veere als historisch stadje, Neeltje Jans, Domburg/Oostkapelle of Burg Haamstede/Renesse voor bos en strand. Middelburg of Zierikzee als winkelstad (VOC steden). En je hebt ook nog het watersnood museum op dat eiland.
In Vlissingen en Nieuwdorp vrij veel te vinden over de tweede wereldoorlog.

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 07:59

Heeft Holland & Brett het niet? Die hebben veel thee. Misschien ook dit merk.

Ik zoek het werkzame ingrediƫnt van de gemiddelde hoef en zool hardner. Ooit wist ik het, nu vergeten... Zit in het buitenland en ik moet zelf een beetje creatief zijn als ik iets wil. Nu dus wat zachte stralen en wil daar wat aan doen. Kan iemand ff op zijn flesje kijken? :+

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 16:59

Als je degelijke basiskleding wilt. Zoals bijvoorbeeld een echt mooi eenvoudig maar klassiek zwart shirt/truitje. Van zeer goede kwaliteit, dus geen H&M ofzo. Waar ga je dan heen? Welke winkelketen kan je fijn terecht zonder doodgegooid te worden met merklogo's of opdrukken?

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 14:45

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 06:48

assie schreef:
Beetje hostel heeft een gemeenschappelijke ruimte met keuken en eetkamer.
Tenminste... de hostels waar ik heb geslapen wel.

Is ook mijn ervaring met Hostels. Even de site goed bekijken of navragen en je weet het!

En als je een week gaat, dan loont het ook wel eens om een Airbnb te zoeken wat verder buiten de stad bij een goede trein/metroverbinding. Dan ben je ook in no-time in hartje centrum.

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 16:56

Huren bij de kostuumwinkel? Die hebben vaak ook een gala afdeling.

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 17:02

Myler heeft volgens mij niet echt verschillende formaten qua ringen. Maar volgens bestaan er wel meerdere bitten met ongeveer hetzelfde concept, dubbelgebroken maar niet te flexibel. Denk aan danger bitten of flex control.

Ik zoek, een sportieve rijbroek van een fijn dun materiaal. Maar niet in legging vorm, wil wel graag goede zakken en een normale broekband.

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-19 14:16

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 16:16

Jet schreef:
Oei, geen idee. Zit er geen Decathlon bij je in de buurt?

Ben in het buitenland, waar wel een decathlon is. Maar het paarden assortiment ontbreekt.....

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 06:45

Misschien niet heel creatief maar wel verrassend: zo'n hele grote toblerone zoals je op Schiphol kan krijgen.

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 18:44

Ik kan het je over een dag of 10 vertellen. Want mijn horren zijn kapot gekrauwd door een kat via de dakgoot van mijn dakkapel. Dus ik moet nieuwe inzethorren bestellen.

Ben nu ff niet in NL. Maar zodra ik thuis ben kan ik zowel de hor als het raam meten.

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 10:15

Een mooie elegante set johdpurs met chaps. Liefst in bruin.
Ben al tijden Ariat gebruiker, daarvoor had Kentaur mooie chaps.

Maar nu... Het chaps tijdperk lijkt over in de winkels. Laarzen in alle kleuren wel te krijgen :j Ariat is er nog, dus als ik niets kan vinden wordt het dat.

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 23:27

Lizz schreef:
Ben je al bij Sinke geweest? Die heeft uitverkoop, alles 50% ze gaan er mee stoppen namelijk.

Jup, die hadden wel wat restanten maar zeker geen complete sets meer....

Ik denk dat ik maar eens moet rondsnuffelen in de grotere ruitersportzaken. De Kroo en Epplejeck zijn in de buurt voor mij.

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 21:28

Ik zou ook zeggen Spanje voor dat lampje. In de familie hebben we er zeker 3. Net andere modellen, dat wel. Maar allemaal gekocht bij een keramiek/potten/beelden shop in Spanje.

Kan je met een goede reden op 'vakantie' hahaha :D

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie