kletspraat voor moeders die hun kinderen 'alleen' opvoeden

Moderators: EvelijnS, benangelique, Hanmar, Polly, Shanna, khirshanta, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Sannert

Re: kletspraat voor moeders die hun kinderen 'alleen' opvoeden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 12:45

Ik ben ook alleenstaand met 2 kinderen van 4 en 7.
Oktober vorig jaar heb ik mijn relatie verbroken en februari dit jaar heb ik mn eigen woning gekregen.
Voorheen zorgde ik altijd al voor de kinderen dus er is eigenlijk niet heel veel veranderd.
Mm ex komt ze om de week op zondag halen. En doordeweeks komt hij af en toe op bezoek.
Als hij zn leven op de rit heeft is het de bedoeling dat ze om het weekend naar hem gaan.

[o]

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 22:21

Kimbers bij mij dat ik nu geen vaatwasser meer heb en de afwas zelf moet doen :')

Ik heb ook het gevoel alsof mijn leven stil staat. En mn ex nog altijd mijn leven beheerst. Hij belt heel vaak. Afspraken zijn ook niet goed te maken. Hij haalt ze wel op als hij dat zegt. Maar echt duidelijke afspraken op lange termijn zijn niet te maken. Zelfs nu deze zomervakantie zijn er geen concrete plannen. Ik heb nu 3 weken vrij. Mm ex daarna 2. Maar of ik ze dan smorgens breng en na mn werk weer ophaal of na het eten pas geen idee. En de laatste week vakantie zou hij opvang regelen. Dus ik ben benieuwd.
En hij zegt dat ie zich erbij neer gelegd heeft dat ik hem echt niet meer terug wil. Maar dat idee krijg ik ook nog niet helemaal ..

[o]

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 16:51

Wat heftig demolenhoek !

Het is vooral sneu voor de kinderen als papa zegt te komen en het dan niet doet. En als moeder zit jij er dan weer mee om alles geregeld te krijgen en het tegen het kind te moeten vertellen dat papa weer niet komt.

Kimbers; eigenlijk wel. Misschien laat ik het ook gebeuren. Maar als hij belt om langs te komen voor de kinderen dan wil ik niet degene zijn die dat tegenhoud. Hij kan ook goed chanteren en alles naar zijn hand spelen. Maar daar ben ik wel klaar mee. Hoe ik de telefoon op pak dat doe ik zelfs vaak niet goed. :') laatst belde hij hoelaat hij de kinderen kwam halen en toen was ie ook kwaad hoe ik de telefoon oppakte en zei toen als je zo doet kom ik ze wel niet halen. Toen heb ik ook gezegd daar heb je mij niet mee maar de kinderen. Ik zei gewoon 'Hai' :')
Wat ik normaal contact vind en wat hij normaal contact vindt daar zit een wereld van verschil in.
Ik vind dat we gewoon door een deur moeten kunnen voor de kinderen.

[o]

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie